2013. január 7., hétfő

Tainted Love 9.rész


Syn telefonja csörrent meg reggel, azonnal kipattant az ágyból és felvette, nehogy felébredjek, de késő volt.
-Szia mondd!- suttogott a telefonba. -Igen minden rendben, itt van nálam, alszik! Jimmy? Hogy mit csinál?- hallottam a hangján, hogy meglepődött. -Mark?- itt már nem bírtam, megfordultam és felültem az ágyban, őt néztem. Észrevett és elköszönt még majd lerakta.
-Mi van Markkal?- kérdeztem, de csak halkan.
-Semmi, Jimmy kiakadt nagyon, sír és hozzá beszél. Ott van még nálad és az ágyadon ül.
-Akkor, gondolom mennem kéne.
-Igen, de elviszlek!- mondta, majd közelebb jött és felém hajolt, de nem hagytam, hogy megcsókoljon. Az arcomat tartottam neki, és ott csattant a puszi. Kérdően nézett rám, majd elmosolyodott. -Küzdjek még?- kérdezte, mire bólintottam és én is elmosolyodtam. -És lehet is esélyem? -kérdezte csábos mosollyal, mire adtam a szájára egy kis puszit.
-Határozottan, de nem most!- mondtam majd bementem a fürdőbe a ruháimmal és gyorsan felöltöztem. Mire kiértem, Syn már a kocsijában várt, beültem mellé és elindultunk.
-Megállhatnánk egy boltnál?- kérdeztem, majd le is húzódott és megállt egy bolt előtt. Kiszálltam és berohantam és vettem egy csomó gumimacit majd visszaültem és mentünk is tovább.
-Minek az a sok gumicukor?-kérdezte értetlen vigyorral
-Mikor kicsik voltunk és egyikünk szomorú volt, mindig gumicukrot ettünk. Gumimacikat. Színek szerint kiválogattuk őket és úgy ettük. Jimmy a zöldeket én a pirosakat. A többit mindig ott hagytuk, de mire megettük őket már nem voltunk szomorúak. - meséltem, és ahogy befejeztem már le is parkolt a házam előtt. Kiszálltam és beindultam a gumimacikkal.
-Szia, fent van a szobádban.- mondta Zacky.
-Szia, köszi, és azt is, hogy itt maradtatok vele. -mondtam és megöleltem.
-Ja és tudom nem megfelelő alkalom de Gena ő itt Rachel. Rachel ő Gena.- mutatott be a kanapén ülő lánynak.
-Szia Gena.- nyújtottam felé a kezem.- Ne haragudj, ha tegnap rád hoztam a frászt, azzal ahogy kiakadtam. Amúgy normális vagyok. - mondtam kicsit zavart mosollyal az arcomon, de csak mosolygott.
-Nem gond, megértem! Én sem tudnám el viselni, ha valaki drogot hozna hozzám. De nem akarlak feltartani, azt hiszem valaki vár rád.- mondta mosolyogva, aranyos csaj volt, és még igaza is. Felrohantam a szobámba, Jimmy ott ült az ágyon és sírt.
-Szia!- szóltam csendese, de nem figyelt rám.
-Nagyon sajnálom Rocky! Mark ne haragudj! Nem akartam, segíteni akartam!- habogta közben zokogott. Leültem vele szemben az ágyra és kibontottam a gumimacikat és elkezdtem őket szétválogatni. Egy ötperces hallgatás  után elkezdett segíteni. Elém a pirosakat elé a zöldeket.
-Rocky, ne haragudj rám! Kérlek!- mondta és éreztem, hogy rám néz.
- Jimmy, ne tedd ezt, kérlek! Bátyám helyett vagy bátyám, nem akarlak elveszteni.- mondtam és én is rá néztem, de ahogy a szemébe néztem könnyesek lettek a szemeim. Már szétválogattuk a macikat és elkezdtük enni.
-Nem akartalak megbántani, nagyon szeretlek, ugye tudod Rachel?- láttam, hogy neki is újra könnyekkel telne a szemei, így belefészkeltem magam az ölébe és megöleltem. Közben eszegettük a gumimacijainkat.
-Mikor kicsik voltunk is ez volt. Emlékszel?- kérdeztem mire bólogatott és elmosolyodott.
-Szeretlek!- mondta halkan és lenyomott egy puszit az arcomra.
-Én is szeretlek!- mondtam és a vállára döntöttem a fejem. Egyszer csak kopogtak. Oda néztünk mindketten és Syn állt az ajtóban, a válla fölött meg Zacky kukucskált.
-Mi is szeretünk titeket! Ne legyetek már hülyék.- szólt ránk Zacky és bejött. Mi csak néztünk rá, ahogy meredt a gumimacikra.
-Gyere te barom, tied lehet a sárga! -mondta Rev, és Zacky egyből lepattant. Syn is közeledett. -Tied a narancs!- mondta neki, és Syn és Zacky is elkezdték válogatni őket úgy eszegették. Elég hülyén néztek ki, hát elkezdtünk nevetni Jimmyvel, biztos mi is ilyen idiótáknak tűntünk.
-Hé, köszi hogy vigyáztál rá!- veregette meg Jimmy Syn vállát, aki rá nézett és elmosolyodott.
-Bármikor máskor is tesó!
-Hát, talán mégis a közelébe kéne engednem, lehet mégis tudsz rá vigyázni!- mondta Rev mosolyogva mire, Syn szeme kicsit megcsillant, rám nézett majd tovább majszolta a cukikat. Miután megbeszéltünk mindent Jimmyvel, fogta magát és hazament, mert este semmit nem aludt és 2 nap és indulnak turnézni. Zacky is ment, mert Gena várt rá, így ott maradt velem Syn.
-Menjünk!- szóltam és kihúztam a ház elé.
-Hova?
-Tetováltatni!- mondtam mosolyogva mire elvigyorodott.
-Előbb találjuk ki, hogy mi legyen az!
-Tudod mit majd kitaláljuk, most jobb ötletem van.- odamentem és hozzá simultam. Elkezdett mosolyogni, végig csúsztattam a kezem a derekán és belenyúltam a farzsebébe. Elvigyorodtam és kivettem a kocsikulcsokat a zsebéből és indultam a kocsi felé.
-Szörnyen szemét vagy velem!- mordult egyet de jött utánam. -Hova megyünk? -kérdezte, de nem mondtam semmit csak beszálltam a kocsiba, megvártam, míg ő is beül és elhajtottam. Már fél órája kocsikáztunk, mikor leparkoltam.
-Megjöttünk!- és vigyorogva pattantam ki, Syn lassan jött utánam, egészen addig, míg be nem értünk egy nagy elkerített területre és meg nem látta a crossmotorokat.
-Ugye most csak ugratsz? Ez komoly?
-Halálosan! Gyere, motorozzunk egyet!
-Imádlak!- mondta és hatalmas vigyorral indult meg a motorok felé. Az egész hátrelévő napot ott töltöttük, csak este indultunk haza, de én ahogy beléptem a házba megláttam Jimmyt a kanapémon hátrafordult és mosolygott majd feltartott egy rakat gumimacit. Elnevettem magam, de egyből lehuppantam mellé és el is kezdtük válogatni.
-Öntsd ki, hallgatlak!- mondtam mire kérdően nézett rám. - Tudod mit jelentenek a gumimacik! Gyerünk, beszélj!
-Jó de ki fogsz akadni! Ígérd  meg, hogy nem ordítasz majd velem.
-Jó megígérem, de azt nem, hogy nem ütlek meg! De kezdj már bele! -mondtam és türelmetlenségemben már enni is kezdtem a macikat
-Leana nagyon tetszik!
-Jimmy nem, drogos!- mondtam és kicsit akaratom ellenére emeltem a hangomon, mire csúnyán nézett rám, úgyhogy elhallgattam.
-Szóóóval, én is tetszem neki és azt mondta a kedvemért le jön a drogokról, ha segítek neki! De én elmegyek holnap után 3 hónapra, nem leszek itt és arra kérnélek, hogy ...
-Jimmy ugye nem az jutott az eszedbe, hogy én segítsek neki?
-Deee, pontosan!
-Jimmy, ne tedd ezt! Neki estem a múltkor, szerintem ő se ezt szeretné.
-Vele már beszéltem erről, és azt mondta nem haragszik, mert ő is így reagált volna és még jobban is örülne, ha segítenél neki.
-Jimmy!
-Kérlek, tedd ezt megértem! A kedvemért, a barátságunkért! Nagyon tetszik és úgy érzem szerelmes lettem!- ahogy ezt kimondta ledermedtem. Magamra venném, ha miattam nem jönne össze neki a nagy szerelem.
-Jól van!- és ahogy kimondtam a nyakamba borult!
-Imádlak, imádlak, imádlak! - ordibált, örömében és úgy szorongatott majd meg fulladtam.
-És mit vársz tőlem, mit csináljak vele?
-Figyelj rá! Beszélgess vele! Legyél itt neki helyettem.
- Ahhhaaaaaaaaa! Már értem! Tudod mit? Hívd fel, hogy csomagoljon!
-Minek?- kérdezte bambán és egy kis rémület ült ki az arcára.
-Hogy ide költözzön! Másképp nem tudnék rá figyelni!
-Ez komoly?- kérdezte hitetlenkedve, mire bólintottam. -Te vagy a legjobb nő akit életemben láttam, ismertem és szerettem! -mondta azzal kirohant telefonálni. Basszus, hogy ennyire szeretem Jimmyt, mi lesz ha elmegy, hogy fogunk ki jönni azzal a csajjal? Pánikba estem, hát ki mentem a konyhába egy üveg borért. Nem sokkal később jött Jimmy vissza és megölelgetett.
-Nagyon köszönöm! Ő is hálás, azt mondta mindenben segíteni fog, és megígéri, hogy nem lesz baj. De most megyek, ha nem gond, segítek neki pakolni és majd holnap jövünk!- mondta nyomott egy hosszú cuppanós puszit a fejemre és elszaladt.
Mivel új lakótárs jön, gondoltam nem ártana felkészíteni neki az egyik lenti hálószobát, szóval fogtam a boromat, pár tisztítószert és neki láttam. Mindent kitakarítottam, ablakot pucoltam, ágyat húztam, és kipakoltam a fiúk cuccait a szekrényből át az én szobámba, az én szekrényembe, kivéve Jimmy pár holmiját, azokat ott hagytam. Egész jól elment az este, de mivel, így teljesen üresek voltak a falak, nem tetszett. Kerestem egy kis megmaradt fal festéket a garázsban, találtam is  egy kevés lilát, így elkezdtem az egyik falat lefesteni lilára. Ahogy elkészültem, már kezdett kicsit világosodni. Gyorsan még visszatoltam a helyükre a bútorokat, kinyitottam az ablakokat, hogy friss levegő legyen, és vártam mikor toppannak be. Ránéztem az órára, még csak 7 óra. Akkor gyorsan még csinálok valami reggelit. Számítottam rá, hogy talán Syn és Zacky is átjönnek, elköszönni, mert holnap hajnalban mennek, úgyhogy úgy döntöttem palacsintát csinálok. Jó sok lett, 8ra kész lettem velük és egyszer csak nyílt az ajtó. Zacky, Matt, Syn, Johnny, és Jimmy léptek be! Mindegyiknél egy szál virág és egyenként odaadták két puszi keretében. Nagyon édesek voltak.
-Miért kapom ezeket?- kérdeztem, mikor vázába igazgattam őket.
-Ez egy búcsú ajándék, voltunk már Valerynél is.- mondta Zacky büszke vigyorral.
-Matt át jön Val?- kérdeztem mire bólintott. Aztán jött a lány sereg. Val, Gena és az új lakótárs Leana is betoppant. A srácok értetlenül és félve néztek rám, hogy mit keres is. Syn el is indult felém arra az esetre, ha elborulna az agyam és Matt is készenlétbe helyezte magát, ha Leanat kéne lefogni. Jimmy oda rohant hozzá, elvette a táskáját és rám nézett.
-Gyere, megmutatom a szobádat!  Kicsit kicsinosítottam este, szóval lehet, hogy festék szag van még. Meg kitakarítottam az egészet. -mondtam és benyitottam a szobába. Nagyon tetszett neki, hogy a szemközti fal lila, vigyorgott, mint egy kislány. -Pakolj ki nyugodtan, a reggeli a konyhában vár!- mosolyogtam rá és elindultam kifelé, mikor is Jimmy megállított.
-Nagyon köszönöm Rocky! Ez kedves tőled nagyon, majd meghálálom!- mondta és megszorongatott. Ahogy elengedett visszamentem a többiekhez, akik ott sutyorogtak, de ahogy észrevették, hogy ott vagyok abba hagyták és rám meredtek.
-Jó, ki akar kérdezni?- kérdeztem vigyorogva és ki vettem a hűtőből a narancslevet.
-Ez most mi volt?- kérdezte döbbenten Johnny.
-Ide költözik.- feleltem röviden és bele ittam a narancslevembe.
-Ezt most komolyan mondod?- akadt ki Matt egy percre, de Val kicsit oldalba bökte, majd összenéztünk és mosolyogtunk.
-Igen komoly. Jimmy és Leana megkértek, hogy segítsek és csak így tudok. -mondtam, de még mindig nem nagyon értettek semmit, majd megjelent Jimmy és Leana a konyhában.
-Sziasztok! -köszönt csendesen és topogott az ajtóban, de Jimmy beljebb húzta, de látta, hogy mindenki furcsállva néz. Odasúgott valamit Leana fülébe, aki bólintott egyet.
-Gyere vegyél palacsintát, remélem szereted.- mondtam és intettem neki, hogy üljön le enni.
-Szóval srácok, mind tudjátok, hogy miért volt 2 napja a nézeteltérés Rocky és Lea között.- kezdte Jimmy a mondanivalóját, mire mindenki felé fordult. -Mivel szerelmesek vagyunk egymásba - folytatta a mondandóját, kicsit belepirulva - segítséget kértünk Rockytól. Lea ideköltözik Rockyhoz, hogy segítsen neki a drogproblémáján túllépni, amíg mi turnézunk és én nem leszek itt neki, szóval, mostantól itt lakik. - fejezte be végül, és mindenki Leanara és rám nézett.
-Igen, ez így van, és ami azt illeti, szeretnék mindannyitoktól bocsánatot kérni, a múltkoriért és Rachel nagyon hálás vagyok, hogy ezek után még hajlandó vagy nekem segíteni.
Mindenki mosolygott, így jelezve, hogy nincs semmi gond, majd láttam, hogy Syn hatalmas vigyorral indul meg felém és mélyen a szemembe néz, de csak elsétált előttem vigyorogva, főleg miután látta, hogy beleharaptam az ajkamba. Azt hiszem leesett neki végre, hogy legalább annyira vágyom rá, mint ő rám. Megállt a mosogató előtt és elkezdte elmosni a tányérját. Én fogtam magam odamentem és előtte keresztbe hajolva vettem el egy konyharuhát. Láttam egy kaján vigyort és elmentem, elkezdtem neki háttal a pultot törölgetni. A többiek nem figyeltek ránk, Leanaval beszélgettek és ettek így mi nyugodtan el voltunk. Hallottam, mikor Syn megfordult és észrevette, ahogy pipiskedve törölgetem a pultot és csak egy kisgatya van rajtam. Egyszer csak mögém állt és a derekamra tette a kezeit. Teljesen hozzá simultam, ahogy kiegyenesedtem.
-Rache, adnál nekem egy almát? - kérdezte, mire elmosolyodtam, mert már tudtam mire megy ki az egész. Az almák a pult másik felén voltak és szinte fel kellett volna feküdnöm a pultra, hogy elérjem őket, de szélesebb lett a mosoly az arcomon és egy almáért nyúltam. Így akarva akaratlanul teljesen bepucsítottam Synnek, akinek érezhetően tetszett, hogy a fenekem teljesen hozzá nyomom. Már majdnem meg volt az alma, amikor megszólalt hirtelen Johnny.
-Ti meg mi a frászt műveletek?- kérdezte kiakadva írtó magas hangon, mire minden szem ránk szegeződött. Synnel el kezdtünk nevetni és a kezébe nyomtam az almát, mire ő adott egy puszit a nyakamra.
-Csak kértem egy almát! -indult vissza a többiekhez az asztalhoz vigyorogva majd beleharapott az almába. Már csak engem nézték, hogy mit reagálok.
-Szeretnéd Rocky, hogy megint behúzzak neki?- kérdezte Jimmy és idegesen nézett Synre, aki egészen eddig vigyorgott, de ekkor már lefagyott a mosoly az arcáról.
-Köszi Jimmy, de inkább ne! Majd én elintézem! -mondtam huncut mosollyal, mire Jimmy szemei kikerekedtek.
-Ugye ti nem kavartok?- fakadt ki a kérdés Mattből, mire Jimmy szemmel láthatóan idegesebb lett. Val és Gena csak kuncogtak ahogy rám néztek és Synre, aki fuldokolni kezdett az almától zavarában.
-Rocky! Te lefeküdtél vele?- kérdezte feszülten Jimmy.
-Nem! Nincs köztünk semmi, azt mondtad ne menjek a közelébe!- mentegetőzött Syn amint abba maradt a köhögése.
-Rocky!- szólt rám megint Jimmy. Mind engem néztek és csak a lányok tudták, hogy mit fogok mondani, átérezték a helyzetet.
-Jimmy, nem feküdtem le vele!- mondtam artikulálva, mire láttam, hogy kicsit megnyugodott. - Még!- tettem hozzá, mire Syn megint köhögni kezdett, Jimmy meg felpattant az asztaltól dühében. Mindenki röhögni kezdett.
-Rocky azonnal gyere ide!- parancsolt rám, de nem mentem, megindult felém és kergetőzni kezdtünk, a végén már a kertbe menekültem, de elkapott, és ahogy elestünk hasra vágódtunk a kertben.- ESZEDBE SE JUSSON! ÉRTETTED?- emelte meg a hangját Jimmy és fogta a két kezem, nehogy el tudjak menekülni.
-Jimmy nyugi, nincs köztünk, semmi, csak elvagyunk!- nyugtatgattam, mire eleresztett.
-Meg fogod bánni, emlékszel még, hogy most megyünk turnézni? Syn nem marad meg egy csajnál, soha!- mondta és felsegített a földről.
-Nem is várnám el tőle!- mondtam majd az ajtó felé néztem és láttam, hogy mindenki ott áll és minket figyel Syn meg elindul felénk.
-Mellette meg maradnék, ha tényleg ő intéz el és nem te!- mondta vigyorogva és Jimmyre nézett majd megállt mellettem. -Jimmy, ígérem vigyázok rá! -mondta és béke jobbot nyújtott neki, amit el is fogadott, majd felém fordult és odahúzott magához. Megint elkezdte az arcomat fürkészni, én lopva Jimmyre néztem, aki becsukta a szemeit és fintorgott, majd vissza Synre és megadtam magam. Ott mindenki előtt megcsókolt, és nem ellenkeztem. Hallottuk, ahogy a többiek,ujjongnak nekünk és hívják Jimmyt, hogy inkább hagyjon minket és szépen be mentek.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése