2013. január 12., szombat

Tainted Love 37.rész

Éreztem, hogy valaki mögöttem fekszik és a hajamat birizgálja. Mosolyra húzódott a szám és lassan megfordultam.
-Mi?! Te mit..? Mi ez?- pattantam ki az ágyból és magammal rántottam a takarót is. -Mi ugye nem?
-Nyugi, nyugalom!
-Ne nyugtatgass, mit keresel az ágyamban?
-Rache, te vagy az én ágyamban!
-Mi van? Úristen, mekkora egy...
-Nyugodj meg, oké!
-Brian kussolj, nem tudok megnyugodni, most csaltam meg a vőlegényemet!
-Rachel, beszéljünk!- mászott ki ő is az ágyból és fogta meg a kezem.
-Nem! Hagyj békén! Meg kell keresnem Jensent!-mondtam magamra kaptam a tegnapi ruhámat és kiszaladtam a szobából. Elindultam a saját szobánkba, de még a folyosón találkoztam Zackyvel és Genaval!
-Jaj úgy örülünk nektek!-ölelt meg Gena.
-Mi?
-Ideje volt egymásra találnotok !-mondta Zack és ő is megölelt.
-Nem tudom miről beszéltek, de meg kell keresnem Jensent, nem láttátok?-kérdeztem, de nem válaszoltak értetlenül néztek rám, hát szaladtam a szobához. Benyitottam és egyenest a hálóhoz mentem.
-Jensen?!-nyitottam be és láttam, hogy ott alszik. Potyogni kezdtek a könnyeim, ahogy ránéztem, hogy alszik, a tudat, hogy megcsaltam szétmarta a szívem. -Jensen, szivem beszélnünk kell!-léptem közelebb és ugyan Jensen nem kelt fel, mellette Michelle hirtelen felült.
-Rache?-nézett rám ijedten és lassan kezdett kicsúszni az ágyból.
-Te meg mit keresel itt?-a könnyek eltűntek a szemeimből és hihetetlen dühös lettem.
-Rachel, ne kapd fel a vizet!-mondta és felém nyújtotta az egyik kezét.
-Hogy mi van? Ti lefeküdtetek? -kérdeztem és hallottam ahogy a saját hangom kezd olyan hangos lenni, hogy Jensen is felriadt.
-Rache, beszéljük meg!-mondta ő is.
-Nem beszélünk mi meg semmit! Hogy tehetted? És te ri*anc, ezt nem hiszem el!-mondtam és elindultam Michelle felé, de hirtelen megakadtam, nem tudtam tovább menni. Valakinek a keze volt a derekamon és tartott, hogy ne tudjak tovább menni.
-Rocky nyugi, gyere beszéljünk!-hallottam Jimmy hangját, és kicsit engedett a tartásán.
-Előbb kinyírom, ezt  a hülye...-de nem tudtam befejezni a mondatot, mert Jimmy felemelt és kicipelt a szobából egyenesen vissza Syn szobájába.
-Mi a franc történt tegnap este?-kérdeztem mire Jimmy és Syn összenéztek és Syn kezdett el mesélni.
-Miután Val és Matt elindultak a nászútjukra éjfélkor, elkezdtél valamin veszekedni Michellel én meg odamentem, hogy lecsitítsalak, de ahogy odaértem felpofoztál és velem kezdtél ordibálni, hogy nyissam ki végre a szemem, és vegyem észre, hogy Michelle megcsal engem. Aztán Michelle neked ugrott, innen a seb a szemednél.- odakaptam és éreztem, hogy fel van dagadva a szemöldököm és szörnyen fáj, eddig fel se tűnt. -Félre hívtam és elkezdtünk beszélni és bevallotta. Szakítottunk, aztán téged akartalak megkeresni, már mindenhol kerestelek, vagy fél órán át, mikor megláttam Jensent Michellel. Behúztam neki egyet, aztán Jimmy szólt, hogy segítsek veled.-elhallgatott és Jimmy folytatta tovább.
-Nagyon bepörögtél, meg akartad verni Michellet amiért felszakította a szemöldöködet, aztán mindenáron Vallel akartál beszélni, hogy bocsánatot kérj tőle, meg is tetted, de nem is haragudott, mert amíg itt voltak, minden állati volt.- elmosolyodott, aztán egy sóhaj után folytatta. -Miközben kezeltük a szemedet, és nyugtatgattunk fel bukkant Jensen és neki esett Synnek. Azt hitte el mondta neked, hogy látta hogy csókolóztak.- kis szünetet tartott én meg már nem bírtam tovább és fogtam a fejem, sok volt ez, és egyre dühösebb lettem. -De így pont hogy tőle tudtad meg, hozzá vágtad a gyűrűdet és ordibálás közepette elküldted Michellehez, hogy egymásnak valóak. Elkisértem a szobátokba és ott maradtatok ketten. A többiről szerencsére nem tudok. -emelte fel a kezeit és mosolyogva nézett ránk, majd fel állt. Kérdően néztem Synre, de csak egy halvány mosoly jelent meg az arcán, ami bőven elég volt ahhoz, hogy tudjam hogy folytatódott az éjszaka.
-Na jó ez nekem most ku*va sok!
-Rachel, kérlek!- lépett be Jensen, de kicsit lelassított mikor meglátta a srácokat is. -Michelle csókolt meg, nem az én hibám volt.
-Jensen, lehet hogy az nem a te hibád volt, de aztán lefeküdtél vele!-mondtam mire, ismét belekezdett volna a könyörgésbe. -És tudod mi van? Ez még nem is érdekelne, ha nem Michelle lett volna. De ő volt, aki  tönkre tette már egy kapcsolatomat, és agyba főbe csalta a legjobb barátomat. -láttam rajta, hogy még szomorúbb lett. -Sajnálom, de nálam a megcsalásnál nincs rosszabb, és ezt nem tudom meg bocsáltani, főleg nem úgy, hogy összeházasodjunk. -ránéztem Jimmyre és Synre akik dermedten álltak, aztán folytattam.- Ráadásul, miután összevesztünk Synnel vígasztalódtam. -csúszott ki a számon, mire felkapta Jensen a fejét és Synre emelte a tekintetét.
-Te szemét!-mondta és talán neki is ugrott volna, de hirtelen felpattantam és közéjük álltam. Brian arcán halvány mosoly volt, Jensen szemeiben meg végtelen csalódás.
-Sajnálom Jensen, hogy ez így alakult köztünk,mert nagyon is szeretlek, de ezt nem tudom elfelejteni. Azt se amit én tettem, szóval sajnálom, de közös jövőnk már nincs!-mondtam neki, mire aztán pár perc szünet után kisétált a szobából. Brian felé fordultam, aki ahogy szembe kerültem vele elkapott és megcsókolt. Ellöktem magamtól és felpofoztam!
-A francba Rachel, ezt miért kellett?
-Ami történt, nem jelenti azt, hogy most együtt vagyunk! Sok minden történt már köztünk, és csúnyán el is bántál velem legutóbb, de most nekem idő kell, és ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy együtt leszünk utána. -mondtam azzal én is kisétáltam a szobából és az utolsó amit láttam Jimmy elképedt arca volt. Összeszedtem minden cuccomat és hívtam magamnak egy taxit, haza indultam. Nem voltam teljesen tisztában a történtekkel, de tudtam, hogy most aztán elcsesztem minden lehetőségemet arra, hogy boldog legyek! Hihetetlen jó volt otthon lenni, lefürödtem és bebújtam a takaróm alá Pinklyvel és csak járt az agyam. Nem tudtam rájönni, hogy amit érzek szomorúság vagy düh. Nem tudtam miért nem tudok sírni, hogy Jensennel vége,és miért nem gondolkozom a most Synnel adodó lehetőségen. Nem tudom mikor nyomott el az álom, reggel Leana nevetésére ébredtem. Kimentem megnézni, hogy mi történik és a konyhában találtam Leanat Genaval.
-Jó reggel álomszuszék!-köszöntek mosolyogva, és felém nyújtottak egy bögre kávét amit egyből el is fogadtam.
-Hallottam mik történtek este!-nézett a szemöldökét felhúzva Leana.
-Hát nem tudom te mit hallottál, én nem emlékszem túl sok mindenre, amit meg meséltek az ...-inkább bele ittam a kávémba.
-De akkor most mi van?-kérdezte Gena -Syn vagy Jensen?
-Egyikse! Jensennel vége, Synnel meg nem jelentett semmit, nem is emlékszem.
-Hű, pedig nagy csábító hírében áll!- kuncogott Gena. -Mi történt?
-Ittunk csak annyi! De még ha később lenne is valami, most még nem lesz. -fel hörpintettem a maradék kávémat és a lányokra néztem. -Na mi a mai program? Nem megyünk le a strandra? -kérdeztem mire megvonták a vállukat amit én igennek vettem és el is mentem átöltözni. Mikor kész voltam visszamentem és a lányok is indulásra készen voltak. Lementünk és elég fura meglepetés várt. Ott voltak a srácok.
-Hát ti?-kérdeztem Synre nézve aki mosolyogva Genara nézett.
-Bocsi de az ő barátja az én pasim.- mosolyodott el ő is, majd letelepedtünk a srácokhoz és sörözgetni kezdtünk.
-Jön valaki fürdeni?-kérdezte Lea, mire felkeltem aztán jött Jimmy és Brian is. Együtt indultunk el, de amint vízközelbe értünk a srácok mint mindig beledöntöttek a vízbe, majd nevetve kiszaladtak. Mivel elég hideg volt a víz, úgy döntöttünk ennyi bővel elég volt és mentünk is vissza napozni. Bár a srácok nem bírták a tétlenkedést így hamar visszamentünk hozzánk.  Mi lányok lefürödtünk és úgy ültünk le a nappaliba. Valami filmet kezdtünk el nézni, de mivel Gena Zackyhez bújt, Leana meg Jimmy hez, így Brian és én ketten maradtunk, egymásnak...
-Ide bújhatsz ha akarsz!-vetette fel minden mosoly meg kedves tekintet nélkül.
-Majd később, most jó így.
-Ugyan, barátok vagyunk!- mondta és megveregette a vállát, jelezvén, hogy nyugodtan odabújhatok.
-Tudom, hogy barátok vagyunk, és jut eszembe... ne haragudj, hogy tudod... felpofoztalak meg, hogy én közöltem veled, hogy..
-Hallgassatok már!- csitított minket le Zacky, mire elmosolyodtunk.
-Ki jössz?-kérdezte Syn és elővette a cigis dobozt, bólintottam így kimentünk és rágyújtottunk egy-egy szálra.
-Nem gond,  hogy te mondtad el.De a pofon nem lett volna szükséges.
-Dühös voltam, sajnálom.
-És mi van Jensennel?
-Mi lenne? Semmi!
-Nem hívott?!
-Nem tudom, kivagyok kapcsolva azóta. De jobb ez így, neki is és nekem is.-pont elnyomtam a csikket és megvártam míg Brian is végez. Átkaroltam a derekán és visszamentünk a többiekhez. -Jó barát vagy azért!
-Köszi, te is! Michelle mondta, hogy elintézted a pasit, és hogy az volt az utolsó alkalom. Tényleg tökön rúgtad?
-Érted bármit szivi!-mondtam neki mosolyogva és leültünk a többiek mellé.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése