2013. január 7., hétfő

Tainted Love 23.rész

Syn:

-Jimmy egy barom vagyok!
-Miért is? Hé Rache nem azt mondta el jön? hol van már?
-Ez az, miattam nem fog eljönni, már fél órája hivogatom, de nem veszi fel.
-Ugyan, nem ilyen gyerekes. -sétált el mellettem nevetve.
-Megcsókoltam! -egyből megállt és szembefordult velem.
-Mi a fa*z? Te Michivel jársz, nem cseszheted el ezt is. Hagyd békén Rockyt! -meg se várta, hogy reagáljak csak elsietett a többiekhez. Nem akarom elhinni, hogy ezért nem jön ide a koncertre, tényleg egy fa*z vagyok.
-Remélem csak rosszul hallottam. -lépett mellém Gena egy fura mosollyal.
-Mit hallottál?
-Te és Rache!
-Jó, Gena, egy szót se senkinek! Inkább hívd fel Rachelt, hogy jöjjön ide!
-Jó, nem szólok senkinek, de nem fogom felhívni, mert már itt van.-mondta és átmutatott a vállam fölött. Megfordultam és tényleg ott volt Zacky és Jimmy nyakában. Otthagytam Genat és odaszaladtam, elkaptam a karját és félrehúztam. Ahogy megfordultam, hogy a szemébe nézhessek, láttam, hogy Jimmy figyel.
-Brian mi van?
-Csak ami reggel történt, én..
-Nem gond, el van felejtve!- mondta mosolyogva megölelt és visszament Jimmyhez. Lefagytam, én nem akartam elfelejteni, sőt. Végig ott volt a koncerten és a koncert után ki is jött velünk a rajongókhoz. Épp beszélgetett pár lánnyal, mikor gondoltam talán elhívhatnám beszélni.
-Nem vagyunk együtt. Ő most boldog párkapcsolatban él Michellel.
-Akkor hogy hogy itt vagy?
-Meglátogattak a srácok és én meg eljöttem megnézni őket. -hallottam a beszélgetésből pár mondatot és kicsit szíven is ütött... Boldog párkapcsolat kéne igen, de Michellel?
-Szia, mondd csak!- fordult felém mosolyogva.
-Csak gondoltam, most beszélhetnénk.
-Brian, nyugi, nem szólok senkinek, nincs miről beszélnünk.-mondta és megint lerázott. Együtt mentünk este inni, és kicsit minden olyan volt mint régen, együtt mindenki, a lányok nevetnek táncolnak, mi meg csak ökörködtünk mint mindig.
-Jimmy gyere! Hozzunk piát!- rángattam magam után.
-Hagyj már! Én már ittam!
-És nem kell még?
-Jaj, de lehet!- elnevette magát és szaladt a pulthoz mint egy hülye. Ittunk még jó pár kört, és Rachel is közvetlenebb lett. Elrángatott táncolni.
-Jó hogy itt vagytok. -súgta a fülembe.
-Nem, jó hogy velünk vagy! Rachel hiányzol!
-Ezt hagyd abba!
-Nem, nem érted! Én sajnálom, hogy vége!-kifelé sietett hát mentem utána.
-Nem, elég! Én már lezártam és nem akarom...-megcsókoltam, éreztem, ahogy el akart tolni, de szorítottam és megadta magát, élvezte.
-Mi a frászt művelsz? Mondtam, hogy hagyd békén!- rántott hátra hirtelen Jimmy, és mielőtt ránézhettem volna,, hogy kopjon le, csattant egy pofon az arcomon.
-Ba*d meg Brian!
-Jimmy tűnj el!
-Nem, hagyd békén! Ha Michele meg tudja..
-Nem érdekel!
-Syn kussolj!- ordított rám Rache.- Nem lehetsz ennyire hülye, ne dobd el magadtól! Jimmy nyugodtan menj be, nem lesz baj!-Jimmy besétált és ott maradtunk.
-Szeretlek!
-Nem Brian, nem szeretsz!
-Csókolj meg és bebizonyítom!
-Nem, gondolj végre kicsit Michellere.-hiába, megcsókoltam! Éreztem, hogy magához szorít, hogy húzza a polóm. Tudtam, hogy ő is szeret.

Jimmy:
-Matt muszáj már mennünk? Nem akarom itt hagyni Rachelt!
-Rev elég már. Láttad, hogy jól meg van.
-Én maradok.
-Nem, még van egy koncert és irány haza.-nem akartam felfogni. Fél évig nem láttam Rachelt és úgy hiányzott, erre most hagyjuk itt? Frászt! Megkeresem Synt és Zackyt ők úgyis segítenek.
-Zack gyere már!
-Mi van?
-Syn?-kérdeztem mire megvonta a vállát.-Nem veletek volt este?
-Nem, Rachellel volt.
-Jaj ne!-kiakadtam, tuti összekavartak. De pont ekkor a hátunkra kapaszkodott Brian vigyorogva.
-Jó éjszakád volt?-kérdezte vigyorogva Zacky mire csak bólintott és lepacsiztak.
-Bár nem sok mindenre emlékszem.- mosolyodott el és már ment is Matt után.

3 hónappal később.

-Basszus, mondtam hogy fa*z vagy!
-Tudom, de... nem tudtam, hogy ez lesz!
-Mitvártál te hülye? Elmondod , hogy megcsaltad és újjong?
-Jó de rég volt!
-Köc*ög!- ültünk szótlanul tovább a házamba, mikor a telefon csörgés zavart meg. Rachel az-
-Sziaaa! Na mi a helyzet?
-Szia Jimmy, hát a reptéren vagyok, most szállt le a gépem, haza költözöm!
-MI VAN?
-Jól hallottad!- hallottam ahogy nevet és nekem is nevetnem kellett.
-Jó, figyelj, öm, egy óra múlva ott leszünk mind, jó?
-Mi?
-Átmegyünk hozzád! Várj, Lea tudott róla?
-Hát igen, ő meg Gena is!
-És én miért nem?
-Jimmy nincs erre időm! Akkor majd találkozunk!-mondta és már le is tette, Syn kérdően nézett, hogy minek virul a képem és ahogy elmondta, láttam rajta, hogy ő is izgatott lett. Szóltunk mindenkinek és még előbb oda is értünk, minthogy Rache haza ért volna.
-Gena Lea, hogy tehettétek?-kérdeztem tőlük de csak kuncogtak.
-Mit? Mi történt?- kérdezte Zacky és Matt és Val is fülelni kezdett.
-Tudták, hogy Rachel haza jön!- ők is elképedtek és már együtt néztünk számonkérően a lányokra akik inkább elmentek. Pont nyílt az ajtó.

Rachel:
-De jó hogy itt vagy!-épp hogy beléptem Jimmy már a nyakamban volt.
-Igen én is örülök.
-És már végleg maradsz?-kérdezte Valary miközben megölelgetett.
-Igen, kénytelen voltam visszamondani a munkát. És már hiányoztatok is, a koncert óta.
-Szia Rocky!- intett felém Michelle mosolyogva, ami kicsit meglepett de visszamosolyogtam.
-Jó itthon lenni.-mondtam és ahogy azt gondoltam Jimmy már készült a piákkal, hogy ünnepeljünk.
-Brian, el kéne mennünk felköszönteni Rosiet, gondolom nem mentél el nélkülem.
-Öö, nem, de írtam nekik és küldtem ajándékot is.
-Oké, én is küldtem -mosolyogtam rá- akkor majd megbeszéljük mikor menjünk. Michelle te is jöhetsz, ha van kedved. Gondolom még nem találkoztál Rosezal. -Michelle kedvesen mosolygott, de Synre mintha csúnyán nézett volna. Jó volt itthon, és a nyüzsgés, már nagyon hiányzott, de az alkohol most valahogy nem. A srácok megállás nélkül beszéltek és meséltek és pár rész úgy tűnt Michellet is meglepte, mint az is, hogy meglátogattak Floridában.
-Rocky, te még egy kortyot nem ittál, én mindjárt részeg vagyok, te meg józan.- nézett morcosan Johnny, és mindenki rám figyelt.
-Tényleg, hova lett a söröd, amit az előbb adtam?-kérdezte Jimmy, mire Zacky emelte a kezét.
-Asszem ez az. -mosolygott, aztán mind rám néztek.
-Baj van hogy nem iszol semmit?-kérdezte gyanakodva Lacey, mire mind aggódva néztek rám.
-Nem, csak nem akarok inni!
-Hazudsz! Ki vele!
-Jimmy, nincs semmi baj!-mondtam mire rám hunyorgott.
-Jó, nem baj, de van valami! Mondd el!- csőbe húzott, tudta, hogy nem baj, ezért mondtam nyugodtan hogy nincs semmi baj, mert az nem is volt. Ez más volt.
-Jó, hát Jaceszel vége lett mindennek.
-Ugyan, nem is volt komoly! Az nem viselne meg!-legyintett Syn vigyorogva.
-Nem fejeztem még be! Szóóval, ... én ... Terhes vagyok! -félve, lesütött szemekkel tudtam csak kibökni, és hallottam, hogy Matt fulladozva kezdett köhögni, úgy félre nyelte a sörét. Jimmy Synre nézett, és megragadta a karjánál fogva és kirángatta. Nem tudtam mi történik, gondoltam megkérdezem, és ahogy felálltam a kanapéról, még pont Michellere néztem, akinek a könnybe lábadt szemei szikrákat szórtak felém, és pár pillanattal később csörömpölést hallottam és fájdalmat éreztem a tarkómon. Majd hogy valaki nekem ront és át esem a kanapén.
-Michelle ne, hagyd békén! Szállj le róla!- rángatta Gena és Valary Michellet, majd hirtelen Matt és Valary voltak a fejemnél.
-Basszus Rachel vérzel!- mondta Valary és valami rongyot szorított a fejemre.
-Jól vagy?-kérdezte Matt, mire a hasamhoz kaptam.
-A hasam, a babám!-mondtam és sírva fakadtam, ekkor meghallottam Jimmy és Syn ordibáló hangját.
-Hogy tehetted ezt, hiszen terhes!- ordított Jimmy Michellere.
-Michelle, mit csinálsz ha baja esett a gyereknek?-kérdezte tőle Syn is ordítva.
-Úgy érted a gyerekednek, te barom? Megcsaltál vele, igaz? És az a te gyereked!
Láttam Valary elképedt arcát és mindenki másét is, de nem bírtam nyitva tartani a szemem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése