2013. január 17., csütörtök

Tainted Love 40.rész 1/2

-Bas*zus nagyon félek, hogy milyen lesz az este!-görcsölt a gyomrom, nagyon féltem. Akartam, hogy ez mindenben működjön és mindenkinek egy tökéletes éjszaka legyen.
-Ne izgulj! Izgulok, én! Slashel fogunk fellépni!-ordította el a végét Brian.
-Ugyan, nincs miért izgulnod. Nagyon jó vagy! Mindenki tudja!-mondtam és megöleltem. Éreztem, ahogy  sóhajt egy nagyot és ő is átkarol és megölel. Adtam egy puszit a nyakára, aztán elengedtem.
-Neked se kéne parázni, csak bulizz! Már most jó minden, pedig még el se kezdődtek a koncertek.
-Pont azért félek! Bas*zus, pofozz fel, vagy valami! Hányni fogok olyan...- hirtelen magához rántott és megcsókolt. Szorította a derekamat, elakartam lökni, a mellkasára tettem a kezem, és bár lökni akartam, a pólójába markoltam és húztam magam felé. Éreztem miközben csókolt, hogy mosolyra húzta a száját, de egy pillanatra se hagytuk abba. Már nekilökött egy ládának a színpad mögött, majd felültetett rá, de végig csókolóztunk.
-Mit gondolsz megnyugodtál?-lihegett, egy kis szünet közben. -Vagy próbálkozzak máshogy?-jelent meg egy halovány mosoly az arcán, mire rántottam egyet rajta, és megcsókoltam.
-Khm, khm.- pattantunk szét egyből Zacky torok köszörülésére, és ahogy ránéztünk hatalmas vigyor volt a képén. -Bocsi, ha tudom, nem zavarok.-nevette el magát, és megveregett Syn vállát, ahogy odasétáltunk hozzá.-Slash keres!-nézett rám, mire már szaladtam is előre. Pár perc után megtaláltam.
-Szia, szólt Zack hogy keresel, baj van?
-Ugyan dehogy, csak szerettem volna megköszönni. Állati az egész! Na de megyek, felkonferálom a srácokat. Te meg menj inni!- ölelt meg, majd irányított a bárpult felé. Leültem egy bárszékre, kértem egy whiskyt és onnan figyeltem a színpadot. Slash felkonferálta a srácokat, és miután eljátszottak pár számot, Matt felhívta Sault, és együtt zenéltek egy szám erejéig, majd mind levonultak a színpadról. A következő koncert a U2-tól volt, majd Metallica. A srácok egyből felém vették az irány, ahogy kiszúrtak.
-Állati jók voltatok!. mondtam ők meg igen csak kihúzták magukat. Hirtelen felbukkantak a csajok is, és mind a maga párjának a nyakába borult. Brian kérdően nézett rám, és megindult felém. Ahogy elém ért, már hajolt, hogy megcsókoljon, de kitértem és inkább az arcára nyomtam egy puszit és megöleltem.
-Még mindig nem?-kérdezte suttogva.
-Sajnálom!- suttogtam én is, mire elengedett és a pultostól kért magának piát. Tudtam, hogy most csalódott,de nem tudtam mi van, nem akartam fejest ugrani egy kapcsolatba. A tekintetem találkozott Zackyével, és elég szúrósan nézett rám.
-Na akkor most már részegedhetünk!-visított Leana, mire mind ragadtunk egy poharat és koccintottunk.
-Szóval még tartozol egy magyarázattal.- nézett rám Zacky én meg megijedtem, biztos Synre gondol.
-Nem tudom miről van szó!- mondtam és lehúztam a whiskymet. Épp megszólalt volna ismét, mikor valaki hirtelen kirángatott a többiek közül, felkapott és elkezdett velem szaladni.
-Tegyél le te állat! MOST!- ordítottam, és ahogy le tett, vettem észre, hogy Corey az.
-Kikérem magamnak!-mondta mire megöleltem.
-Erre semmi szükség nem volt! Jöttem volna magamtól is.- mondtam, de beszélgetni már nem volt időnk, mert Slash lecsitított mindenkit.
-Na akkor, most várnék ide, minden olyan fa*za gitárost, aki azt hiszi elég kemény, és kiáll ide ellenem játszani.- hát, igen, kicsit már ivott ő is, de mindenki, aki bevállalta ment a szinapdra, köztük Syn és Zacky is. A színpad felé kezdtem sétálni, hogy közelről láthassam őket.
-Várjunk, várjunk, várjunk.... Valaki még hiányzik! -mondta Slash, mire elkezdtem számolgatni az emberek, a színpadon de mindenki ott volt.
-Rachel!-ordított, mire ledermedtem. Egy fény sugár kiemelt a tömegből, Slash meg csak intett, hogy menjek már. Ránéztem Mattékre, vigyorogtak, aztán a színpadon álló Zackyre és Brianre és ők is csak mosolyogtak. Vagyis csak Zacky, aztán elkezdtek sugdolózni. Rázni kezdtem a fejem, hogy nem megyek, de Corey ismételten felkapott és felvitt a színpadra.
-Igazán köszönöm! Túl makacs a csaj!-rázott kezet Slash Coreyval, aztán a kezembe nyomott egy gitárt. -Neked is itt a helyed!-odaléptem a srácok mellé, és már indult is az egész. -Menjünk sorra először mindenkin. Van egy perce mindenkinek, hogy játsszon, bármit. A legjobbak fennmaradnak.
Mind játszottunk, aztán tapssal döntötték el, kik maradjanak.  Jimmy Page, Kirk Hammet, Syn, Slash maradtak fent, mi többiek távoztunk.
-Na de mielőtt borzalmas versengésbe kezdenénk, tartsunk szünetet!-mondta, és vitettet fel maguknak piát a színpadra. Zackyvel vissza indultunk a többiekhez.
-Most mi van köztetek?
-Nem tudom! Miről sutyorogtatok?
-Rólad! Mit gondoltál? Teljesen lelomboztad! Szeret téged! Nézz csak rá!-mondta és megálltunk visszanézni a színpadra. Syn csak ült egy széken a gitárral a kezében. Bambult. És hogy jobban megnéztem tényleg szomorúnak tűnt. -Ne szórakozzatok már egymással!
-Nem akarok szórakozni vele! Nem tudom mi van most!- újra elindultunk a többiek felé.
-Ha nem szórakozol vele, akkor mi volt az hátul? És miért utasítottad el utána?
-Zacky inkább hagyjuk ezt, jó? Szórakozzunk!
-Hé, nagyon ügyesek voltatok!- ölelt meg mindkettőnket Gena. -Az én ügyes pasim és barátnőm!
-Na drukkoljunk Synysternek, nyernie kell!-mondta Matt és a kezünkbe nyújtott egy egy pohár whiskyt.
-Na akkor kezdjünk is bele! Most, hogy már mind részegek vagyunk a színpadon! Mindannyian, kijelölhettek magatoknak, valami jutalmat, arra az esetre, ha ti nyernétek. Én csak annyit, hogy mind igyatok velem egy kört. Jimmy?
-Mindenkinek ingyen piát!
-Kirk?
-Nem kell nekem semmi!
-Utólag nem kérhetsz!Synyster Gates?
-Bármit kérhetek?-Slash hatalmas vigyorral bólogatott. -Rachel!-ahogy kiejtette a nevem, Zacky felnevetett, a lányok mosolyogtak, Jimmy meg lassan megfordított, hogy a színpad felé nézzek.
-Komolyan mondod?-bólintott. -Rachel, gyere ide!
-Menj már!-suttogták a többiek a hátam mögött, aztán lassan elindultam.
-Szerelmes vagy?-tolta Slash a mikrofont Syn arcába. Mindenki ránk nézett, de mielőtt válaszolt volna még mélyen a szemembe nézett. -Na jó, hagyjuk, hülye kérdés volt! Kezdjük el!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése