2013. január 11., péntek

Tainted Love 36.rész

-Szép jó reggelt! -köszöntünk Valnek az ágya körül állva, mind lányok.
-Ez az utolsó napod az esküvő előtt, szóval ki az ágyból és csapunk egy egész napos lánybúcsút!-vigyorgott rá Gena, mire elmosolyodott és oldalra nézve elképedt.
-Hol van Matt?
-Már elment a srácokkal, szóval ideje készülődni!-közölte Michelle mire mi szépen kimentünk és lent vártunk Valaryre. Egy órába telt mire összekapta magát, de különösebben egyikünket sem zavart, iszogattunk addig, mivel piából feltankoltunk jócskán. A mi hangulatunk már megalapozódott, mikor Val is csatlakozott hozzánk.
-Na és akkor hova megyünk?
-Ahova csak akarsz, egy szavadba kerül és minden csak a miénk.-mondtam neki ,mire furcsán elmosolyodott.
-Akkor mi lenne ha most kényeztetnék magunkat egy kis wellnessel meg iszogatással, aztán elmehetnénk valahova vacsizni és egy fergeteges buli a végén, hajnalig.-visított fel a végén, majd elkezdte nézni a gyűrűt az ujján.
-Akkor pakoljuk be magunkat a limóba és irány!- pattant fel Leana és kezdett terelgetni minket, nem is hagyva időt Valarynek, hogy rákérdezhessen, milyen limóról van szó. Bár talán kielégítő választ kapott ahogy meglátta a nagy fehér limuzint. Elmentünk a legközelebbi wellness hotelhez és pezsgőfürdőztünk, masszíroztattunk, közben végig koktéloztunk és különböző nasikat ettünk, a csokitól, az eperig, a gyümölcshabokon át. Estére ugyan nem voltunk részegek, de a hangulat az egekben volt. Mind átvedlettünk a partyszerelésünkbe és elmentünk egy étterembe.
-Csajok ti vagytok a legjobbak!-mondta Val mire koccintottunk, majd Michelle mondott egy kis köszöntőt.
-És milyen a tudat, hogy holnaptól feleség leszel?-kérdezte Gena ragyogó szemekkel, de Val megvonta a vállát.
-Az nem mond sokat, hogy feleség leszek, az viszont sokkal többet, hogy Mattel kötöm össze az életem. Bár elég sokáig váratott.
-Igen, de ez annyira romantikus, hogy tini korotokban egymásba szerettek, aztán együtt élitek le az egész életeteket.-mondta mosolyogva Lea.Én meg közben Michelle reakciót néztem, mivel azóta se mondta el Briannek, hogy mi volt, vagy legalábbis gondolom, mivel se nekem se Jimmynek nem panaszkodott, és nem is szakítottak. Idegesített, hogy nem beszélték meg.
-Na jó csajok én nem akarok többet enni, most már partyzzunk!- mondtam mire mind elkezdtünk táncolva kilibenni az étteremből, de pont csörgött a telefonom, így  még váratott magára az indulás.
-Igen?
-Szia kicsim én vagyok! Hajnali 3kor landol a gépem, szóval ott leszek, mikor felkelsz.
-Szia, ez nagyszerű lenne, ha igaz lenne. Már úgy volt hogy egy hete itt leszel és még mindig nem.
-Tudom, és te is hiányzol és épp úgy szenvedek mint te.
-Én nem szenvedek, lánybúcsún vagyok.
-Csak nem a tied?
-Á, már abban sem vagyok biztos, hogy lesz esküvőm.-mondtam felgmán mire hallottam, hogy nagyot sóhajtott.
-Szívem nagyon sajnálom, hogy sokáig távol voltam, de hidd el, most már ott leszek.
-Jól, de komolyan mondom Jensen, ha átversz és nem leszel ott mikor kelek, soha nem megyek hozzád! De most mennem kell, mert már türelmetlenek a csajok. -mikoris már Leana a limuzin tetőablakából lógva ordibált, hogy igyekezzek már.
-Szeretlek, szia! -mondta és letettük. Siettem a lányokhoz és inkább nem gondoltam rá, mi lesz ha nem ér ide holnap se Jensen, belevetettük magunkat az éjszakába. Egy kicsit elegánsabb klubba mentünk, hogy ne legyenek sokan és ami még fontosabb, nehogy találkozzunk rajongókkal. Pár pasi próbálkozott mindannyiunknál, de szerencsére korán leesett nekik, hogy egyikünk sem vevő rájuk, szóval magunk maradtunk a piáinkkal és a jó kedvünkkel.

Eljött az esküvő napja. Reggel, mikor kinyitottam a szemem, Jensen sehol sem volt, az ágyamban Gena feküdt. Már kerestem is mobilomat, hogy írjak Jensennek egy smst, de ahogy kisétáltam nem volt rászükség, Leanaval beszélgetett a kanapén.
-Szia édes, mondtam, hogy itt leszek!-mondta én meg örömömbe a nyakába ugrottam, így visszais huppant a kanapéra az éppen felálló vőlegényem.
-Szeretlek!-mondtam és megcsókoltam, majd hirtelen eszembe jutott, hogy keltenem kéne Valt és Genat hogy elkezdjék a frizurákat. Szépen felzavartam mindenkit és elkezdtük a készülődést, Jensent átküldtem a srácokhoz, hogy ne legyen lábalatt, mert hiába nem volt kicsi a ház de egy tucat lánynak kevés. Szerencsére időben voltunk mindennel és mikorra kellett meg is tudtunk jelenni a helyszínen. Akárcsak a srácok szerencsére, ahol Jensen volt az informátorom, arról hogy állnak a srácok a készülődésekkel. Az esküvő gyönyörű volt, és tökéletes, senki nem zavarta meg, és mindenki a legnagyobb örömmel gratulált Mattnek és Valarynek, aztán ismételten megindult a nagy buli, ami talán hamar el is fajult, mivel a vacsora után szinte már senki nem volt józan, de ami biztos tudatánál kevés ember volt. És sajnos csak reggel került szembe mindenki a következményekkel.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése