2013. január 9., szerda

Tainted Love 35.rész

-Basszus de fáj a fejem!-hallottam Lea hangját és ahogy felült valahogy rántott magával.
-Mi a fa*z?-ordítottam fel, a fájdalom miatt a csuklómban.
-Jimmy!-ordított egyet Lea ahogy megláttuk a bilincset a kezünkön. Hatalmas röhögést hallottunk, és ahogy Lea ugrott volna ki, kiestem az ágyból.
-Várj már, hagy kelljek fel!-mondtam és együtt rontottunk ki! -Ne röhögj csak add a kulcsokat!
-Nem nálam van!-emelte a kezeit Jimmy,mire Brianre néztünk.
-Nálam sincs, ez a ti művetek volt!
-Hogy mi? Miért bilincseltük volna összemagunkat?-kérdeztem mire vállat vonva röhögtek. -Kell valami amivel levághatjuk!- néztem Leara aki ijedt képet vágott.
-És ha hívnánk egy rendőrt, nem akarom hogy levágd a kezem.
-Lea te hülye vagy, nem vágom le a kezed, de rendőrt nem hívok!
-Várj, Michelle! Neki is van bilincse, hátha jó az ő kulcsa!- vetette fel Lea mire már indultunk is a kocsihoz, mikor már kint álltunk esett le, hogy nincs rajtunk csak melltartó és így egyikünk sem tud vezetni. Újabb röhögést hallottunk és ahogy megfordultunk a két hülye összeborulva röhögött.
-Ugyan, gyertek már!-ordítottunk rájuk, mire röhögőgörcs közepette beültek a kocsiba. Ahogy Jimmy leparkolt Val és Michelle háza előtt kipattantunk és berohantunk a házba.
-Hát veletek meg mi a franc van?-nézet ránk Val döbbenten, de ahogy felemeltük az összebilincselt kezünkket elmosolyodott. -Hé Michi, vendégeid vannak. -ordított fel neki, és mire a fiúk beértek a házba ő is leért az emeletről.
-Oh, mindjárt jövök, és hozom!-kacsintott ránk, mi meg addig leültünk a nappaliba.
-Én meg hozok nektek valami felsőt.-mosolygott Valary és ő is elment. Pár perccel később Michelle kiszabadított minket így a srácok már nem röhögtek, de azért mindkettőnek adtunk egy egy kis tockost amiért szemetek voltak.
-Tessék vegyétek fel. -adott nekünk felsőt Val, amibe gyorsan belebújtunk.
-Ha már itt vagytok csajok csinálhatnánk valamit együtt.-vetette fel Michelle.
-Úúú, menjünk vásárolni! -ugrált Valary, így el is dőlt, szóval a srácokat otthagyva kocsiba szálltunk és elindultunk vásárolni. -Kell valami szexi a nászéjszakára. -vigyorgott Valary szóval első útjaink fehérnemű boltokba vezettek, és csak utána mindenhova máshova.
-Lányok bocsi, de szörnyen fáradt vagyok, szóval inkább most hazamegyek jó?-néztem rájuk mire bólinottak, megölelgettek és már hívtam is egy taxit. Bár pont szerencsés voltam és nem volt szükségem taxira, mert Zacky meglátott a pláza előtt és felszedett.
-Hát te?
-Vásároltunk a csajokkal, de meguntam meg fáradt vagyok, szóval haza indultam.
-Jesszus, egy csaj aki fáradt vásárolni, komoly gond! -kuncogott, de nem foglalkoztam vele.
-Nem vagyok plázapic*a, hogy csak vásárolni tudjak! Vagy komolyan annak tűnök?-kérdeztem mire felnevetett.
-Az én tetkóimnak hála nem!-vigyorgott öntelten.
-Imádom azokat a tetkókat!-mondtam de csak bambultam ki az ablakon.
-Na majd akkor beszélünk, meg lehet átnézünk este, jó? Hogy rendbe vagy e még!
-Oké, nyugodtan, ti bármikor jöhettek!-megöleltem és már indultam is egyenesen a szobámba aludni. Estig aludtam, és bár mikor felkeltem a többiek kint ültek a konyhába és beszélgettek mint egy zombi kimentem intettem nekik, ittam egy pohár vizet és visszamentem a szobámba. Megnéztem a telefonomat, de Jensen nem hívott. Írtam neki egy smst majd újra elaludtam. Kicsivel később arra ébredtem hogy Zacky beszél hozzám az ágy szélén ülve.
-Hé, te mit csinálsz?-kérdeztem mire elnevette magát.
-Nem tudom, azt hittem beszélünk!
-Én aludtam csak te beszéltél! -mondtam de kimásztam az ágyból és kimentem hozzá a többiekhez. A lányok sehol, csak Matt Johnny és Brian ültek kint. -A többiek?
-Jimmy és Lea szobán, a lányok meg már elmentek.- mondta Matt és meredt egy szőke ismeretlen lányra aki Brian ölében vonaglott, bár ő nem igen vett róla tudomást. -Ez meg ki?-kérdeztem, de mind csak vállat vontak. Leültem Zackyvel és figyeltem a csajt, aztán szembefordult Synnel és készült levenni a felsőjét mikor nem bírtam tovább.
-Jólvan ribi elég volt! Azt nem veszed le!-pattantam fel és megfogtam a kezeit, hoyg ne tudjon kibújni a gönceiből.
-Hagyj már!
-Nem, az én házam és most mész!-megfogtam a kezét és kihúztam Brian öléből a csajt.
-Mi van talán a pasid, vagy mi? Csak szórakozunk!-elsétáltam vele az ajtóig. -Vagy csak magadnak akarod?
-Nem, köszi de már megvolt, viszont a barátnőmmel jár, és nem fogom hagyni, hogy megcsalja!- mondtam azzal kis is dobtam az ajtón. Visszamentem a srácokhoz és Synre néztem.
-Mi az?-kérdezte de már nem bírt a szemembe nézni!
-Gyere elviszlek Michellenek! -mondtam és felállítottam majd kivittem a kocsimhoz és elindultunk Michiékhez. Kint hagytam a kocsiban amíg én bementem Michellenek szólni, hogy mi a helyzet, de rosszul tettem.
-Hát te?
-Briant hoztam, kicsit részeg, Michelle fönt van?
-Ö, nem nincs itthon! Vidd inkább haza!-válaszolt idegesen Valary és mivel próbált kilökdösni az ajtón tudtam hogy valami baj van.
-Mondd el mi van!- néztem rá szigorúan, és nyitva tartottam az ajtót.
-Jött hozzá egy pasi, de azt mondta most szakít vele. Én nem tudtam róla, csak most tudtam meg! -magyarázkodott de nem is értem minek.
-És hogy hagyhatod ezt? Miért nem dobod már ki? És Brian? Képes leszel így ránézni?
-Én nem tudom, de mégiscsak a húgom, többet nem fordul elő, nem hagyom.
-Hát nem is fog!-fogtam magam és berontottam Val mellett a házba fel az emeletre. -Michelle! -ordítottam, de nem jött válasz, benyitottam a szobájába, ahol épp egy pasin ült az ágyban tök meztelenül és elég zavartan nézett rám. -Hogy te milyen egy álnok barom vagy! Hogy tehetted ezt?-gyorsan lepattan a srácról és maga köré csavarta a takaróját.
-Kérlek, ne szólj Briannek!
-Nem fogok, de nem miattad, csak azért mert ez nem az én dolgom. Neked kell elmondanod.-ordítottam vele még mindig, és közben szúrós szemmel néztem a hapsit aki a ruháit kezdte összeszedni és próbált egy boxerben kiosonni mellettem, de visszalöktem. -Te aljas kö*sög!-mondtam és behúztam neki egyet, bár úgy tűnt jobban fájt nekem, mint neki, mert csak megdörzsölte az arcát és elmosolyodott. Dühített így én is elmosolyodtam és tökön térdeltem! -Na látom ez már betalált!- vigyorogtam és otthagytam őket. Ahogy kiértem a kocsimhoz láttam hogy Brian az ablakhoz borulva alszik. Beszálltam mellé de nem tudtam most mi lesz. Elindultam a kocsival és végülis hazavezettem. Szóltam a srácoknak hogy cipeljék be Briant és bedobták az ágyamba aludni én meg kiültem velük inni. Nem tudtam mit tegyek, ideges voltam, és szomorú! A reggel a srácokkal ért kint a nappaliba a kanapén. Alíg bírtam kimászni Zacky és Matt közül akik két oldalról beszorítottak a kanapén. Benéztem a szobámba ahol még mindig Brian aludt, leültem mellé és csak néztem. Hihetetlen, hogy az akinek van egy ilyen pasija mint ő, képes így bánni vele. Megsimogattam a hátát, mire nyitogatni kezdte a szemeit.
-Mit keresel itt?-kérdezte mire elmosolyodtam.
-Én itthon vagyok, az ágyamban fekszel!
-Akkor én mit keresek itt?
-Kicsit részeg voltál tegnap.
-De elindultunk Michellhez nem?- bólintottam és felült.
-De bealudtál a kocsiba és nem lehetett felkelteni és kicipelni se, szóval visszajöttünk és a fiúk behoztak.
-ahogy meghallotta nevetni kezdett.
-Ideje akkor hazamennem.-nyújtózkodott és megölelt, majd kimentünk a többiekhez. -Ú, boldogulsz velük? Maradjak segíteni?- kérdezte ahogy körbe nézett a mindenhol alvó barátain.
-Nem kell, menj csak elboldogulunk!- mondtam neki, mire adott egy puszit és el is ment. Ahogy elment Michelle hívott.
-Mit akarsz?
-Brian veled van?
-Nem, most ment el, de nem akarok beszélni veled!
-Kérlek Rachel, ugye nem mondtál neki semmit?
-Nem, de nem fogok falazni neked. El kell mondanod neki!
-Tudom, el is fogom, és kérlek ne haragudj rám félre érted!
-Mit lehet ezen félreérteni? De különben is nem érdekel, nem nekem kell magyarázkodnod!
-De tényleg nem érted, zsarolt engem! -mondta és hallottam hogy sírva fakadt. -Szeretem Briant! De nem tehettem mást.
-És mégis mivel zsarolt?
-Azt nem mondhatom el!
-Jó inkább hagyjuk abba ezt a beszélgetést!-mondtam és lecsaptam a telefont és ahogy letettem Valary lépett be a nappaliba.
-Rachel, -szólt halkan és félve- annyira köszönöm, nekem nem volt bátorságom!-mondta és megölelt.
-Nagy kár, mert rég meg kellett volna tenned!
-Nem, eddig nem volt ilyen!
-Val, kérlek!
-Tényleg köszönöm! Nem tudom mi lenne velem, velünk ha nem lennél itt! És remélem nem haragszol rám azért, hogy mit tett a testvérem, mert én nem vagyok olyan mint ő. Én sosem...
-Tudom Valary és nem haragszom rád, vagyis nem tudom!-mondtam és elmosolyodtunk. -De inkább hagyjuk, jó? Majd ők megbeszélik, én meg kiherélem azt a pasit...
-Rendben! Uhh, Mattet össze kéne kaparnom!- mosolyodott el és elkezdett Matt felébresztésével próbálkozni míg én kimentem reggelit gyártani.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése