2013. január 7., hétfő

Tainted Love 8.rész

A fiúknak már csak pár napja volt hátra a turné kezdetéig, így gondoltuk, hogy csapunk valami búcsúbulit. Mindent a srácokra bíztam, mert egy egész napos magán rendezvényem volt. Persze folyton hívogattak, mert szokásukhoz híven hozzám terveztek bulit, ami már nem is zavart. Nagyon lassan telt a nap, már vártam hogy végre indulhassak a fiúkhoz. Rá néztem az órámra, láttam, hogy fél óra múlva 10, mindjárt mehetek, csak fél óra. Kattogott folyamatosan az agyam, így elővettem a telefonom és írtam Jimmynek, hogy lassan indulok. A buli már elkezdődött, 8-ra ment át mindenki de nem bántam. Csak én is ott akartam már lenni. Végre összepakoltam a cuccokat és indultam ki a kocsimhoz, de nem voltam egyedül.
-Szia gyönyörű!
-Hát te meg? Nem a buliban lenne a helyed?
-De, de csak veled! El kellett jönnöm, így Jimmy nem tud megverni. -mondta Syn és elkapta a blúzomat és elkezdett maga felé húzni. Bűzlött a piától így inkább elhátráltam.
-Na akkor kedves BARÁTOM, menjünk bulizni!
-Nem! Kérek egy puszit!- mondta, de én csak csóváltam a fejemet.
-Syn, részeg vagy!
-Nem vagyok részeg, ittam, az tény! De csak egy puszit kérek!- Nem igen vettem tudomást arról amit mondott, csak beszálltam a kocsiba és ahogy meghallotta, hogy beindítottam a motort bepattant ő is.Egy 20 perc alatt haza is értünk, bementem és kerestem a srácokat, de érdekes mód mind valami csajjal volt. Hát odamentem Mattnek és Valarynek köszönni.
-Jaj Val, van egy jó hírem!- mondtam, mikor már készültem elmenni tőlük.
-Mégpedig?- kíváncsiskodott, én meg elmosolyodtam.
-2 hét múlva lesz egy fotózásod!- mondtam és ahtogy befejeztem a nyakamba ugrott.
-Basszus, te vagy a legjobb barátnő! Imádlak, köszönöm!
-Nincs mit, de majd megbeszéljük a részleteket.-mondtam és gyorsan tovább indultam, mert Matt hamar elkezdte Val tudtára adni, mennyire büszke, hogy ő a barátnője. Ahogy jártam körbe a házban sorra botlottam az ismerősökbe, mindenkivel ittam valamicskét, bele telt vagy egy órába, mire megláttam Zackyt. Mögé osontam és a hátára ugrottam.
-Hé, megijedtem!- mondta aztán letuszkolt a hátáról és megölelt.
-Ki volt az a szöszi csaj veled?
-Ja, ő Gena, ő volt a szilveszteri csókom. -mondta olyan sármos vigyorral, hogy még én is elkezdtem olvadni.
-De ne felejts el bemutatni! -mondtam és az ujjammal fenyegettem, mielőtt még elmentem tőle, ő meg csak kacsintott egyet. Szereztem egy kis alkoholt, és vissza mentem a nappaliba, láttam hogy Jimmy épp az egyik hálószobába megy be, hát gondoltam utána megyek. Megint csak eltelt legalább egy fél órába mire odaértem, mert mindig meg akart valaki táncoltatni. Már majdnem benyitottam a szobába, mikor Brian lépett mögém és rácsapott a fenekemre.
-Fúúú, nem emlékszel ennek milyen következményei voltak legutóbb?- kérdeztem de ő csak kacéran mosolygott.- Sajnálom, de én erre immunis vagyok! -mondtam azzal benyitottam, de kár volt. Ledermedtem. Jimmy egy ismeretlen csajjal volt benn, és az asztal fölé hajolt, ahol jellegzetes fehér por volt két csíkba osztva. Könnybe lábadtak a szemeim és teljesen elborult az agyam és berontottam. Félre löktem Jimmyt az asztaltól.
-Te mekkora egy fa*z vagy! Hogy tehetted ezt?- kérdeztem, miközben a sarokba szorítottam. Nem mert rám nézni. -Jimmy ba*d meg nézz rám! Nézz már a szemembe!- üvöltöttem rá, majd felpofoztam. Ekkor rám nézett és láttam, hogy tudja miért akadtam ki, de a csaj akivel bent volt elindult ki felé.- Jimmy ez a liba hozta?-kérdeztem, de nem válaszolt csak meredt a szemembe. -Ez a riba*c hozta a házamba?- kérdeztem,mire bólintott egyet és a csaj után indultam. A nappalinál értem utol és a karjánál fogva rántottam rajta egyet.
-Ki vagy te és mi a szart keresel itt? Mit képzelsz, hogy drogot hozol a házamba?- ordítottam olyan közelről az arcába, hogy láttam ahogy megrebbent minden szavamra a szeme.
-Állj már le! Nem történ semmi!-mondta majd megfordult és ment volna tovább. De nem hagytam, a hajánál fogva húztam hátra. Egyből odakapott és a körmeit próbálta a kezembe vájni. Már mindenki minket nézett, mert úgy visított a csaj. Végig mentem vele a házon, és kilöktem a bejárati ajtón.
-Soha a büdös életbe ne lássalak többet, vagy sokkal rosszabb lesz!- ordítottam még mindig és becsaptam mögötte az ajtót. Ahogy megfordultam, láttam, hogy mindenki engem néz. Jimmy közeledett felém lassan, alig mert rám nézni. De mielőtt még odaért volna elém toppant Michelle.
-Te nem vagy normális tudod? Hogy tehetted ezt vele? A legjobb barátnőm!- kezdte megemelni a hangját, a szemem sarkából láttam, hogy Matt közelít, tudta hogy kivagyok és félt, hogy neki ugrom Michellenek.
-Ha többet ide hozod a drogos barátnőd, nem fog élve kimenni- mondtam mire egy hülye grimaszt vágott és a bejárati ajtóhoz nyúlt. Mosolyogva álltam félre és még odamondtam- Ezer örömmel drága!
Kiszaladt az ajtón és a csajt kereste!
-Leana várj meg!- szólongatta de megint csak becsaptam az ajtót. Megfordultam és még mindenki engem figyelt.
-Jó, na most már igyunk!- ordítottam egyet és mindenki emelte a poharát, visszakapcsolták a zenét és a buli folytatódott. Én meg kiindultam a konyhába és leültem egy üveg Jagerrel egy székre és ittam.
-Jól vagy?- simított végig a hátamon Jimmy.
-Nem akarlak látni! Hagyj!-mondtam és elhúzódtam tőle.
-Ne csináld ezt, sajnálom! Beszéljünk!
-Ma nem James! Ma biztos, hogy nem!- mondtam a könnyeimmel küszködve és elmentem az üvegemmel együtt. Ahogy haladtam sírni kezdtem és véletlen bele mentem valakibe de rá se néztem csak oda dobtam egy Bocsit! De sajnos, rossz ember volt. Megfogta a kezem és maga felé fordított!
-Ne sírj!-törölte le az arcomat- Gyere beszéljünk!-mondta és belekulcsolta a kezét az enyémbe és úgy húzott ki a ház elé. Meg álltunk a füvön, leült és lerántott maga mellé.
-Kezdj mesélni! -parancsolt rám, de nem ért semmit csak némán ültem és sírtam. Magához ölelt és elkezdett valamit dudorászni.
-Syn! Sétáljunk!- mondtam és felpattantam, jött ő is, és elkezdtünk sétálni a semmibe.
-Mesélsz nekem?- kérdezte, de annyira fura volt, olyan volt mintha már ki is józanodott volna.
-Volt egy bátyám!- kezdtem és hogy leküzdjem a könnyeket meghúztam az üveget.-Jimmy is ismerte, barátok voltak! Mielőtt elköltöztünk meghalt!- buktam ki belőlem a szavak, és velük együtt a könnyek is. Össze estem és zokogtam. Syn letérdelt velem szembe és átkarolt. Erősen szorított, majd a karom alányúlt és felhúzott.Elkezdtünk megint sétálni, végig fogta a kezem.
-Miért halt meg?- kérdezte, mire megremegtem.
-Túl adagolta magát! A barátnője drogozott és ő szoktatta rá. Jimmy ott volt vele amikor történt. Ő hívott fel, mikor bevitték a kórházba.-meséltem elcsukló hangon, de erőt vettem magamon. -Ott sírt nekem, és azt igérte soha többet nem megy drog közelébe. Egymás támaszai voltunk, onnantól kezdett nagyon védeni. Úgy érezte, az ő hibája, mert megakadályozhatta volna. De ezek szerint már nem emlékszik Markra.-fejeztem be a történetet és már nem potyogtam a könnyeim. Dühös lettem de észre vettem, hogy egészen a partig sétáltunk. Ugyan a víz nem volt még olyan közel, elkezdtem vetkőzni. Gombolta a blúzom, kibújtam a cipőmből és a víznek indultam. Syn értetlenül nézett rám de követett. Bugyiba és melltartóba álltam meg, mikor már a bokámat érte a víz.
-Nem jössz?- fordultam és Synre néztem, de ő csak állt és nézett. Intettem neki, hogy jöjjön és levette a pólóját. Odajött mellém boxerben megfogta a kezem és elkezdtünk rohanni a vízbe. Messzire mentünk az én lábam már le se ért, Synnek is már a szájáig ért a víz, de szerencsére csendes volt, nem fújt a szél, nem hullámzott. Syn felkarolt és odahúzott magához, megtartott, hogy ne kelljen kalimpálnom. Szemben tartott magával és fürkészte az arcom.
-Ne bámulj! -szóltam neki, de nem hagyta abba.- Jó biztos gyönyörű a képem, hogy lesírtam az egész sminkem, mint egy hulla.- mondtam mosolyogva ő meg nevetni kezdett, megsimította az arcom és óvatosan közeledve megcsókolt. Nagyon finoman, gyengéden csókolt, teljesen beleborzongtam annyira óvatos volt. De amilyen gyengéden csókolt, olyan szorosan szorított magához. Egyikünk sem akarta abba hagyni, de ahogy megéreztem, hogy már másra gondol, mert próbálja levadászni a bugyimat, elhúztam a fejem. Mosolygott.
-Menjünk!-mondtam neki-Még nem akarom!- mondtam, de nem csalódottság volt az arcán, inkább csak mintha csodálna, fura volt. De közben kacéran mosolygott és a háta mögé tolt. Körül fontam a kezem a nyakán és ő elindult kifelé a vízből. Ahogy kiértünk kérdően néztünk egymásra, hogy most mi legyen, majd összeszedtük a ruháinkat, de nem vettük fel őket. Megfogta a kezem megint és újra sétálni kezdtünk az ázott fehérneműinkben.
-Nem akarok vissza menni! Nem akarok találkozni most vele.- suttogtam de ő minden szavamat hallotta.
-Aludhatsz nálam, ha szeretnél! -mondta és félve nézett rám, de én szóltam csak közelebb mentem hozzá, átkaroltam a derekát és úgy sétáltunk tovább. Mikor megérkeztünk hozzá elmentünk külön- külön zuhanyozni, majd révén, hogy nekem nemvolt ruhám a fiúknál csak Jimmynél,és a bugyim szétázott,  odaadta az egyik boxerét és egy pólót és úgy bújtam be az ágyba mellé. Szorosan összebújtunk, pedig még meleg is volt és megint csókolóztunk. A lábam át dobtam a csípőjén, hogy közelebb érezzem magamhoz, de éreztem, hogy nagyon beindult, így abba hagytam rá mosolyogtam és hátat fordítottam neki az ágyban.
-Jó éjt Brian!- suttogtam, és hallottam, hogy elmosolyodik. Átkarolt hátulról és a nyakamba fúrta az arcát, adott egy puszit és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése