2013. január 7., hétfő

Tainted Love 31.rész

Szombat reggel van, tegnap volt a fotózás és majd valamikor jövőhéten jelenik meg az újság, ma a honlapra kerülnek fel a képek. Épphogy kinyitottam a szemem Mac rontott be a szobámba.
-Jó reggelt!-ordított nevetve.
-Neked is, mennyi az idő?
-Reggel 8!-mosolygott tovább. -Minél hamarabb jönni akartam.
-Tudod, hogy nem zavarsz!-mondtam neki és lassan felültem. -Éhes vagy? -megrázta a fejét.- Ok, akkor kisérj ki engem enni, és beszéljük meg mit csinálunk ma.
Míg reggelit csináltam magamnak, csak a laptopját bújta és mikor leültem mellé enni, még mindig.
-Mit nézel?
-Csak néhány oldalt a bandáról.
-Pletykákat keresel?
-Nem, csak nézem a képeket.
-És vannak jók? Muti! -kértem, mire félig felém fordította a laptopot és együtt néztük a képeket, voltak nagyon jók a srácokról,és sok a lányokról. Leanaról volt a legtöbb, minden kép amit csinált magáról és Jimmyről fent volt. Valaryről is sok volt, egészen régi képek is, aztán jött pár Synről és Michellről. Furcsa volt nézni őket képeken, mert tudtam, hogy rólunk is ilyen képek vannak még fent,de a képeken elég boldognak tűntek. Lehet tényleg igazuk volt Jimmyéknek és ők jobban illenek egymáshoz mint én.
-Elmehetnénk állatkertbe, nem?-kérdezte Mac majd bólintottam, hogy persze miért ne. -De vidámparkba is, vagy strandolni.
-Jó mindjárt befejezem a szendómat öltözöm és már mehetünk is. -amíg én felöltöztem és kicsit kisminkeltem magam Pinklyvel játszott Mac. Kis rövid farmer volt rajtam és egy hosszú és bő fekete trikó, aminek a hátán egy hasítás volt. Felkaptam egy napszemüveget és már indultunk is Mackel az állatkertbe.
-Nézzünk meg mindent!-parancsolt rám, és elkezdett rángatni.Legalább 4 órát töltöttünk az állatkertben, mire annyire elfáradt, hogy mondta hogy üljünk le enni.
-Gyere menjünk haza, útközben veszünk valami kaját, és otthon megesszük film közben. Mit szólsz?-mosolyogva bólintott úgyhogy kocsiba ültünk és hazaérve míg filmet választott én kipakoltam a mekis és kínai kajákat a nappaliba, mire beértem már Mac indította a filmet. Valami romantikus tini film volt, de miután végig néztük írtam Jensennek egy üzenetet.
Ha még itt vagy Huntingtonban és van kedved gyere le a partra. Ha nincs akkor is találkozhatnánk már végre. R
Válasz nem érkezett, de mi Mackel azért lementünk a partra, de előtte haza ugrottunk hozzájuk bikiniért.
-Hát ti meg?-állt elénk Michelle.
-Szia, hát csak bikiniért ugrottunk haza, lemegyünk a partra.-mondtam, míg Mac felrohant a szobájába. -Ha van kedved gyere velünk.
-Kösz inkább nem tenném tönkre a közös programot.
-Ugyan, gyere nyugodtan, nem zavarsz! És talán meg is beszélhetnénk, hogy mi bajod velem, és tudok e bármit is tenni, hogy ezt megoldjuk.
-Nem kell velem jó pofiznod, tudom, hogy nem bírsz.
-Michelle nem jó pofizok, de szeretném, ha normálisan tudnánk viselkedni, hogy ne Briannek legyen rossz és a többieknek. De tudod mit? Én megpróbáltam és nem rajtam múlt.- mondtam neki, de reagálni nem tudott, mert Mac pont megérkezett és már rántott is magával a kocsihoz. Még odadobtunk egy sziát neki és már mentünk is.
-Michelle sokat van itt nálatok?-kérdeztem Mactől a kocsiban az úton.
-Nem, most jöttek át egy hétvégére, hogy együtt legyünk.
-Várj csak, akkor azért jöttél át hozzám? -bólintott, mire nevetés tört ki belőlem.-Ne legyél gonosz vele.
-Nem vagyok az, csak nem akarom bámulni az enyelgésüket. Nem szeretem.
-De a bátyáddal jár! Muszáj leszel vele lenni. Tudod mit?-mondtam és hirtelen megálltam.-Syn is ott van ugye?-bólintott mire elő vettem a mobilomat és tárcsázni kezdtem.
-Szia, hallottam itt voltatok.-szólt egyből a telefonba.
-Igen, igen, meg is beszéltem Mackel és Michellel hogy jöttök utánunk a partra, szóval remélem már úton vagytok.-mondtam neki mire Mac a kezeibe temette a kezeit.
-Oh, hát majd mindjárt beszélek Michivel.
-Nem Brian, csak hozd le!-mondtam és kinyomtam és így indultam csak tovább, Mac nem szólt hozzám, de reméltem, hogy nem lesz baj,és azért megbékél. A strandon leérve, egyből elment fagyit venni, majd kifeküdtünk napozni. egy félórával később megjelent Michelle és Brian is. Brian egyből letámadta a húgát és behurcolta  a vízbe így kettesben maradtunk Michellel.
-Ne haragudj, hogy bunkó voltam veled.- szólalt meg és meg is lepett vele. -Tudom, hogy azért hívtál, hogy segíts, Mackel és Briannel.
-Nem gond. Nem kell hogy barátok legyünk, csak jó lenne ha meg tudnánk lenni egymás mellett.
-Tudom és igazad van. És örülök, hogy azok után ahogy viselkedtem veled, még hajlandó vagy erre.
-Csak Syn miatt.-mondtam neki és ránéztem, hogy lássam erre hogy reagál.
-Szereted még?-kínos volt, hogy ilyet kérdezett, de nem akartam és nem is válaszoltam. -Tudom, hogy ő szeret téged. Megtanítanál arra a tortára?-kérdezte mire kicsit hezitálva de rábólintottam.-Pár kaját is mutathatnál, a srácok nagyon dícsérik a főztödet.
-Rendben, majd összeírok pár receptet.-mondtam és végszóra pont vissza ért Brian a kezében vacogó Mackel. Lerakta elém, én meg betekertem a törülközőjével. -Brian nincs kedved egy kis fagyihoz?-kérdeztem mire láttam, hogy kérdően nézett rám. Gyere hozzunk fagyit.-mondtam és felhúztam a földről. Elindultunk és ahogy hallótávolságon kívül voltunk nem bírta tovább.
-Nem félsz, hogy Michelle vízbe fojt?
-Nem beszélgettünk és nincs oka vízbe fojtani.
-Hát hogy bikiniben kísérsz el, lehet hogy van.-jelent meg egy kaján vigyor az arcán majd nevetni kezdett.
-Bocsi, de te ebből már nem kapsz semmit.-mondtam és kacsintottam egyet.
-Ha akarnám az egész az enyém lenne.-mondta és végig mért.
-Tévedsz Brian.-mondtam és vettünk pár fagyit, visszafelé menet nem beszéltünk, de egyszercsak valaki átkarol hátulról én meg ijedtemben eldobtam a fagyikat.
-Mi a?-nézett Syn, majd én is megfordultam és láttam hogy Jensen az.
-Sziaa!- köszöntem neki meglepetten és megölelt, majd adott egy puszit az arcomra, jó közel a számhoz.
-Örülök, hogy hívtál, de azt hiszem most vehetek, nektek új fagyit.-mondta így visszamentünk vele. Majd hárman mentünk vissza a lányokhoz és úgy tűnt mindketten nagyon örülnek hogy végre visszamentünk.
-Én vaníliásat!-szólt Mac, mire nevetni kezdtünk Briannel.
-Michelle kedvence is a vanília.-mondtam, de nem nagyon akarta meghallani. -És azt is mondta, hogy tud egy finom vanília tortát.-erre mindketten rám néztek.
-Tényleg?-kérdezte Michellet, aki félve pillantott rám én meg bíztattam, hogy bólintson.
-Igen, ha gondolod, megcsinálhatjuk együtt valamikor.-Brian csodálkozva nézett rám, Jensen meg nem igen foglalkozott az egésszel. Ahogy megettük a fagyit felhúzott és elmentünk sétálni.
-Szóval hiányoztam már?-kérdezte, és mikor látta, hogy zavarba jöttem kuncogni kezdett.
-Az attól függ, hogy én hiányoztam e.-mondtam neki, mire szélesre húzta a mosolyt az arcán.
-És nincs meleged így pólóban és gatyában?
-Ha azt akarod, hogy levegyem.-vigyorgott tovább és levette a pólóját.-De cserébe te is vegyél le valamit. -mondta, mire zavaromba nevetni kezdtem.
-Ja igen, de van egy kis baj, itt tilos nudizni. De mondjuk megnézheted  a tetoválásaimat.
-Miért van olyan ami így nem látszik?-kérdezte hüledezve, és mikor bólintottam elképedt.
-Na jó, hány tetoválásod van összesen?
-14. Most megszámolod?-kérdeztem mire bólintott és elkezdett számolni.
-Egy a lábfejeden, egy a másik bokádon és belül a lábfejeden, kettő a csuklóidon, egy a tarkódon, egy a füled mögött, mindkét oldaladon. A válladon egy, ott a karodon belül. Többet nem látok.-vigyorodott el. Szétnyitottam neki az ujjaimat és meglátta a gitárt a gyűrűsujjamon a bal kezemen. -Ok, 12. -Kifordítottam neki az alsó ajkamat és tátott szájjal nyögte ki a 13-t. -És hol van az utolsó?
-Majd megkeresed.-mondtam neki vigyorogva és visszaindultam a többiekhez. Mikor odaértünk még mindig látszott rajta, hogy gondolkozik.
-Neked meg mi bajod? Miért vágsz ilyen fejet?
-Mac!-szóltam rá, de Jensen csak nevetett.
-Nem tudom hol van az egyik tetoválása Rachelnek.-mondta mire Syn felkapta a fejét és rám nézett.
-Az ujján nézted? Az a kedvencem.-mondta Mac, mire Jensen bólintott.
-Miért az a kedvenced?-kérdezte tőle, mire Mac elmosolyodott.
-Mert azt közösen csinálták a bátyámmal.-vigyorgott a kis csaj, miközben mi szúrós szemekkel néztünk rá.
-A combján láttad?-kérdezte Michelle, amivel igen ledöbbentett, nem tudtam, hogy tudja,hol van tetoválásom.
-Comb? Akkor meg van! Mutasd csak!-vigyorgott Jensen és megmutattam a belső combomon lévő virágot.
-Honnan tudtad,hogy ott van?-kérdeztem mire Michelle mosolyogni kezdett.
-Mindent meg lehet már tudni a netről.
Egész jól telt a nap így közösen, bár Mac csak azért sem akart Michellel jóban lenni. Pedig többször is adtunk nekik lehetőséget, de valahogy nem jött ez össze. Mikor már hazafelé indultunk Michelle most először kedvesen elköszönt tőlem de előre sietett a kocsihoz. Brian kicsit félrevonult Mackel beszélni, amíg én Jensentől búcsúztam el.
-Szóval mikor találkozunk megint?
-Holnap még Mackel vagyok, de jövőhéten összefuthatunk ha az még jó.
-Oké, majd hívlak akkor, hogy mi legyen.-mondta mosolyogva és lassan hozzám hajolt és megcsókolt. Syn köhécselése zavart meg minket, mire Jensen intett nekik és elment.
-Csak hogy abbahagytátok. -mondta durcásan Mac, mire Syn nevetni kezdett.
-Akkor most együtt?-kérdezte Syn, de én csak megrántottam a vállam.
-Nem tudom mi lesz belőle. Talán zavar?
-Miért zavarna?
-Menjüünk!-vágott közbe Mac, így elindultunk haza. Brian meg Michellehez a kocsiba.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése