2013. január 25., péntek

Kaptunk még egy díjat :)





Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!


2. Válaszolj 11 kérdésre!


3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!



1. Írj magadról 11 dolgot!

Roxi:
  1. Iker öcséim vannak.
  2. Szeretek rajzolni.
  3. Sokat vagyok együtt a barátaimmal.
  4. Kedvenc kajám a töltött káposzta és a rántott hús, persze nem együtt...
  5. Sosem iszom szénsavas üdítőket
  6. Nem szeretem a csokit, de minden más nasit igen :)
  7. Kiskoromban nagyon szerettem a Scooby doot.
  8. Van 2 kutyám, akiket imádok.
  9. Kedvenc filmem minden amiben Will Smith van.
  10. Szeretek futni, minden reggel megyek.
  11. Félek a denevérektől.
Ann:
  1. Van egy bátyám, és két öcsém.
  2. Szeretem a Jim szerint a világot.
  3. Dobolni tanultam úgy 2 évig.
  4. Van egy cicám, aki mindig szétkarmolja a kezem ha este unatkozik
  5. Nem szeretem se a mekit se a burgert
  6. Szakácsnak tanulok, és majd éttermet akarok nyitni
  7. Nem sportolok jelenleg semmit, de régen Rg-ztem
  8. 10 éves koromig az idősebb öcsém velem aludt
  9. Nem szeretem az Adam Sandler filmeket, ugyanolyanok
  10. Imádok, zenét hallgatni, sokszor zenével alszom el
  11. Félek a sötétben, ha egyedül vagyok otthon.



2. Válaszolj 11 kérdésre!
1.Ha elutazhatnál, hova mennél?
Olaszországba
Izlandra  
  2.Kedvenc banda
Avenged Sevenfold, Slipknot
Sevenfold, Linkin Park, 
  3.Kedvenc film
Én a robot
Apocalypto   
4.Szoktál olvasni?
Igen
Igen  
  5.Ha igen melyik könyv a kedvenced?
Csontváros
Vérvonal 
  6.Drogoztál már?
Sose
Nem   
7.Van tesód?
Ikeröcséim 
Igen, bátyus, meg öcsik  
  8.Miért pont ilyen témájú blogot írsz?
Mert nagyon szeretem a srácokat, és amíg nem találkozhatok velük, úgy képzelem el őket, ahogy akarom 
Mert beletudom magam képzelni, abba helyzetbe, hogy megismerhetem a srácokat  
9.Mese vagy film?
Film
Mese minden mennyiségben   
10.Tudsz főzni?
Igen
Szakácsnak tanulok, még többet is tudok főzni mint kéne :)   
11.Van piercinged/tetoválásod?
Igen mindkettő van.
Piercing van, tetoválás majd meglátjuk :)







3. Írj 11 kérdést! 

  1.   Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
  2. Hogy vezeted le a feszültséget, mikor nagyon felidegesíted magad?
  3. Pofoztál már fel valakit?
  4. Hogy jött, hogy blogot szeretnél vezetni?
  5. Mozi vagy otthoni filmezés?
  6. Játszol valamilyen hangszeren?
  7. Ha igen akkor min? Ha nem akkor min játszanál?
  8. Meki vagy Burger?
  9. Van állatod?
  10. Mi a kedvenc sütid?
  11. Tudja a családod, hogy van blogod?

4. Küldd tovább 11 blognak!
Ha 11 blognak nem is de a következőknek mindenképpen :)

Nagyon köszönjük szépen a díjat Black.Bird 
:)

2 megjegyzés :