2013. január 8., kedd

Tainted Love 34.rész

A tegnapi ruhapróba a lányokkal elfeledtette velem a gondjaimat, azt viszont sajnos hogy Synnel veszekedtünk. Az utóbbi egy évben szorosabb volt a kapcsolatunk amihez hozzájárulhatott még az az utolsó közös éjszaka.
-Szia, miért csak most hívsz? Nagy baj van?
-Igen eléggé, pár napig nem tudunk találkozni, kórházban van, és ide kell hoznom a családját meg minden, de majd mindennap hívlak és nagyon szeretlek.
-Én is kicsim, de mégis meddig nem látlak?
-Hát talán egy hét, de próbálok hamarabb haza jutni. Ne haragudj.
-Dehogy haragszom! Szeretlek, vigyázz magadra.- mondtam neki, mikor épp belépett a konyhámba Brian.
-Én is szeretlek, és ha haza értem megbeszéljük az esküvőnket, jó?
-Igen, már várom!-mondtam és közben végig Synnel szemeztünk.
-Szeretlek Rachel, nem győzőm mondani, de most mennem kell, megjött a doki. Szia!- köszönt el és még mielőtt válaszolhattam volna, lerakta, szóval csak lassan lecsúsztattam a fülemről a telefont és vártam Brian mit akart. Lassan közelebb jött és mikor már előttem állt lesütötte a fejét és széttárta a karjait és csak várt. Hiába nem akartam, elmosolyodtam és megöleltem.
-Sajnálom. Annyira sajnálom.-suttogta mire csak jobban mosolyogtam.
-Tudom! És remélem te is hogy nagyon szeretlek.
-Tudom, épp ezért bánt, hogy hogy viselkedem veled.-még mindig szorongatott, még vagy 10 percig és csak utána engedtük el egymást.
-És akkor tényleg hozzá mész?
-Igen!- kínos csend lett és nem néztünk egymásra. -Szeretem, és mindent meg ad amire szükségem van.
-És boldog vagy?
-Tudod hogy igen.
-És szerelmes?
-Syn hagyjuk ezt, köztünk már úgysem lesz semmi soha.
-Soha ne mondd hogy soha.
-Ugyan már, több mint 2 éve akármit mondasz, Michellel vagy. Én viszont most Jensennel és boldog vagyok. Te a barátom vagy és ez nekem így most tökéletes. -hirtelen félbeszakított Leana és Jimmy akik álmosan kóvályogtak be a konyhába.
-Brian, tesó,jó hogy itt vagy! Ha még egyszer meg síratod felakasztalak értetted?
-Jimmy erre nincs szükség! -mondtam, Lea meg felnevetett.
-Pontosan, mert én foglak kinyírni. -tette hozzá a nevetés után.
-Basszus Rache, túl sokan szeretnek. De különben is, sosem állt szándékomban megsiratni.-Jimmy és Leana szem forgatva néztek rá, majd leültek ők is kávézni és reggelizni.
-Mi a mai program?-kérdezte Leana.
-Valaryvel, megyünk koszorús lány rucikat keresni, aztán Matt is jön tortát kóstolni, meg menüt választani.
-Nem korai ez?
-Nem, nem kell most döntenie, csak tájékozódunk mik vannak.-mondtam, aztán ott is hagytam őket és elmentem Valaryért.
-Sziasztok csajok, pattanjatok be!- szóltam és Michi és Val is beszálltak.
-Van valami elképzelésed milyen ruhát szánsz? És arról hogy kiknek?
-Hát Michelle meg Matt nővére biztos koszorús lányok, de nem tudom még, gondoltam az unokatesónkra, meg a kiskori barátnőmre.
-Oké, akkor úgy gondolkodj, hogy nekik is jól álljon a ruci. -mondtam mire Michelle erőteljesen bólogatott. Vagy 4 órán keresztül kerestünk megfelelő színt, ami végül is egy sötét kék szatén anyag formájában bukkant fel. De ruha nem volt ami tetszett, úgyhogy abba maradtunk, hogy a koszorúslányokkal egyeztetve, mindnek más ruhája lesz. Mattel az étterem előtt találkoztunk, és amíg ők hárman leültek tortát kóstolni én egyeztettem az árakról, milyen ételek vannak... Este mire ágyba kerültem Jensen pont hívott.
-Szia kicsim!- köszöntem két sóhajtás között.
-Csak nem fáradt vagy szerelmem?
-De, egésznap Valaryvel és Michellel mászkáltam, de nem vagyunk sokkal előrébb. És te? Miújság? A forgatás mikor kezdődik?
-Jövőhéten.-mondta halkan, gondolom hátha félre értem, vagy nem hallom meg.
-Hogy mi? Akkor nem is foglak látni kb Valék esküvőjéig.
-Nagyon sajnálom! Neharagudj!
-Jó mindegy hagyjuk!-mondtam aztán a sóhajából azt vettem ki, jobb ha most nem folytatjuk a beszélgetést. Elköszöntünk és letettük. Írtam egy üzenetet mindenkinek, hogy jöjjenek át és igyunk, és nem kellett sokat várnom 20 perc alatt szinte mind átértek.
-Na mire iszunk?-vigyorgott Jimmy.
-Csak úgy!- vágtam rá, mire hülyén nézett rám, de megvonta a vállát és ugyanúgy leült inni mint máskor.
-Jensen hol van? Még nem is tudtunk neki gratulálni.- nézett Zacky, de mivel most én vontam meg a vállam, témát adtam nekik.
-Mi történt?- nézett feszülten Michelle és Gena, ahogy Leana feltette a kérdést.
-Semmi, csak egy barátja kórházban van és most vele van. Aztán meg forgatni kezd, úgyhogy most egy ideig nem látjuk.
-Meddig?-hőkölt le teljesen Gena.
-Úgy 2 hónapig.-mondtam és meghúztam a tequilás üveget.
-Azt a rohadt! Az szép, hogy októberbe jön vissza de még idén el akar venni.- mondta kicsit bunkó hangsúllyal Matt, de nem szóltam mert igazából igaza volt.
-Nem baj, a ti esküvőtök bőven le fog kötni, és kárpótol is.
-Ne izgulj, ha már szomorú leszel, haza hozzuk! Nem fog még egyszer kicseszni veled egy pasi aki azt mondta elvesz!-dörzsölgette a kezét Jimmy és ördögien vigyorgott amin elkezdtünk nevetni, majd odamentem és megölelgettem de nagy hiba volt. Felkapott és elkezdett velem ugrálni.
-Jimmy ha nem teszel le lehánylak!-mondtam mikor már úgy pörgött, hogy komolyan szédülni kezdtem.
-Jó várj, kérlek ide!-mondta és Syn fölé tartott mire mindenki nevetni kezdett Syn meg belerúgott Jimmy lábába káromkodva. Persze Jimmy nem számított rá, így elestünk, vagyis Jimmy én csak zuhantam. Hatalmas röhögést hallottunk a többiektől, én mindenem dörszölgetve lassan feltápászkodva kidőltem a kanapéra.
-Utállak James, hogy mindig ezt csinálod velem!
-Imádsz! Ne hazudj!- ordított és elkezdett kúsznia földön, pedig még nem is ivott sokat.
-Na jó nekem erősebb pia kell most hozzád!-mondtam és kimentem a konyhába keresni valami piát. Ahogy becsuktam a hűtőt Brian állt ott és úgy megijesztett majdnem hanyatt estem.
-Bas*za meg,hogy mind engem szivattok!
-Bocsi nem akartam!-mondta nevetve, majd megölelt.
-Tudom, hogy szomorú vagy, hogy nincs itt!
-Igen!-mondtam és könnyes lett a szemem.
-Sss, ne sírj hallod! Ne merészeld! Itt vagyok!-mondta és adott egy puszit a fejemre és tovább szorított.
-Hé srácok mi van már?-üvöltött Jimmy és mikor belépett a konyhába Brian el akart engedni, de nem hagytam, ugyanúgy öleltem. -Mi folyik itt? -kérdezte kicsit aggódó döbbenettel, de ahogy meglátta a könnyes szemeimet már nem érdekelte csak megölelt ő is. Így hármasban ölelkeztünk a konyhában miközben vígasztaltak.
-Tudod csak egy szavadba kerül és bárkit megverek neked! -mondta Jimmy.
-Nem nem kell bántani, csak rossz, hogy nincs itt.
-Látod és milyen rossz lett volna, ha Briannel maradsz! -folytatta Jimmy de Syn és én is engedtünk az ölelésen.
-Hé, mi jól megvoltunk a turné alatt is.-mondta Brian én meg bólintottam és adtam neki Briannek egy puszit mire szélesen elvigyorodott.
-Na de menjünk inni!- mondtam és előre tartottam a magasba a whiskyt amit találtam és visszaindultam a többiekhez. Pár óra múlva Michi és Val elmentek, majd Gena és Zacky is, csak Johnny Lace, Jimmy és Lea én Brian maradt még.
-Miért megy el mindenki?- kérdezte Johnny és a kezeibe temette a fejét.
-Nem miattad, ne izgulj! -nyugtatgattuk Leaval nevetve, de fél órával később Lace inkább elindult vele haza, mert már nagyon ki volt. Jimmy is már közveszélyes részeggé vált, és egyre több emlék esett ki mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése