2013. január 16., szerda

Tainted Love 39.rész

-Na jó most hogy vége lett ennek a mesének, csináljunk végre valamit!- pattant fel Syn a kanapéról.
-Mit?- kérdeztem kedvtelenül, mire elmosolyodott.
-Nem tudom, akármit!-úgy elkezdett pattogni, meg pörögni, hogy már már idegesítővé vált, másrészről meg elég fura volt, ilyennek még sose láttam. Hirtelen kopogtak, ő meg már rohant ajtót nyitni. -Basszus Rachel! Gyere ide most, téged keresnek!-ordított olyan hangosan, mintha mellettem állt volna. Lassan feltápászkodtam és elindultam az ajtó felé.
-Mi van már?- néztem Synre, majd megláttam az ajtóban Sault.- Úristen, szia! Hát te mégis mi járatban erre?-kérdeztem és megöleltem, de kicsit furán nézett Synre, aki tátott szájjal bámulta.
-Te barátja vagy Slashnek?--képedt még mindig hülye fejjel.
-Igen! De basszus gyere be Saul!-hívtam be, mire Syn félrerántott, míg Sault bement a nappaliba.
-Ezt miért nem mondtad még?
-Sose kérdezted.- vigyorogtam rá, mire felöltötte a bunkó nézését. -Jól van, de mit szólnál, hozzá, hogy ha most bemennénk?
- Okés!- bólintott, de mikor én elindultam még állt, csak pár perccel később jött vissza.
-Szóval, mi járatban jöttél? Bár mindegy is, rég találkoztunk!
-Igen elég rég, kicsilány! Tudod, felkértek egy nagy buli házigazdájának. A múlt és jelen meghatározó rockereit hoznák össze kicsit, és azért jöttem, hogy megkérjelek, szervezd ezt meg nekem.
-Ö, húú, hát én most esküvőket szervezek, de ...
-Figyelj egy hónap múlva lenne, és örülnék, ha te csinálnád. Hozd a barátaidat is.-biccentett Syn felé, aki elmosolyodott. -Synyster Gates, ha nem tévedek, ugye?- nyújtotta felé a kezét, mire Syn újabb elképedt arccal bólintott és kezet fogtak. -Sokat hallottam rólad. Fel is léphetnétek, vagy tarthatnánk akár valami gitár szóló koncertet is. -vigyorodott el és rám nézett.
-Jó! Tudod mit, vállalom! Írd össze kiket, mikorra csődítsek össze, milyen programot akarsz és neki állok!- mondtam mire mosolyogva felállt és tartotta a kezeit. Felálltam megöleltük egymást, elköszönt Syntől és már ment is.
-Te szemét! -landolt egy párna a képembe. -Soha nem mondtad, hogy ismered, hogy miért? Mikor?
-Nyugi már! Most már tudod, és ha jó kisfiú leszel el is viszlek a buliba.
-Mi van? Meghívott, mindenképp ott leszek. De beszélj már! -dobott még egy párnát a képembe.
-Hát még kisebb koromban, egyszer apu elvitt egy guns'n roses koncertre, és ott találkoztam vele először. Aztán apu valahogy, kapcsolatot épített ki a menedzserükkel és így többször is találkoztunk, aztán hát amíg vissza nem költöztem ide, végig tartottuk a kapcsolatot, amolyan családi jóbarát.
-Apád? Mi van?
-Ja igen, apu menedzserként dolgozott egy időben.
-Ezt el kell mondanunk a többieknek!- ragadta meg a  csuklómat és kifelé rángatott.
-Syn állj, nem!- kérdően nézett, és várt hogy megmagyarázzam. -Nem mondasz most semmit, előbb meg akarom tudni mikor lesz a buli, kiket kell meghívni, és csak azután, jó? Majd a meghívással együtt!
-Ne már, csak annyit, hogy ismered!
-Nem mert akkor úgyis rákérdeznek. Nem!-mondtam, és duzzogva berontott a konyhába egy sörért.
-Szerencséd, hogy mindig van söröd!
-Már hogy ne lenne, annyit vagytok itt, hogy muszáj!-erre bólintott, de még mindig durcás fejet vágott.
-Figyi, látogassuk meg Juliet és Rosiet. Elvihetnénk valahova a lányzót!-mondtam, mire megjelent egy halvány mosoly az arcán.
-Jó, vigyük állatkertbe, azt imádják a kicsik!-felém dobta a kocsikulcsait és el is indult kifelé. Komolyan tartogat még meglepetéseket, ahhoz képest, hogy eleinte mennyire nem tetszett neki, hogy keresztlányunk legyen, annyira oda van érte...  Fél órával később már ott is voltunk. Felvetettük Julienak, hogy elvinnék a lányzót, hogy nyugodtan pihenjen, és akkora örömmel fogadta, hogy szinte ki is dobott minket.
-Na akkor jó lesz ha elmegyünk az állatkertbe?-kérdezte Syn a karján ülő kislánytól, aki mosolyogva bólogatott.
-Megnézünk majd mindent, jó? Eszünk fagyit, meg perecet! Veszünk majd nagy lufit is! Nagyon jó lesz.-magyarázott neki még akkoris, mikor az autósülésbe csatolta be.
-Na készen vagytok?- kérdeztem, mire Rosie vékony kis hangján válaszolt.
-Na indulhatunk is!- vigyorgott Brian és bepattant mellém. Mire az állatkertbe értünk Rose elaludt és Syn nagyon óvatosan vette ki az ülésből. Megvettük a belépőket és bementünk, ott Rosie csodálkozva dörzsölgette a szemeit, és adott egy puszit Briannek, aki egyből egy rahedli puszival viszonozta. Legalább 3 óráig voltunk az állatkertben, aztán jött a hiszti.
-Jesszus, most mi baja?-nézett rám Brian kérdőn, mikor Rose már fél órája megállás nélkül ordított a karjában.
-Gondolom fáradt. Induljunk vissza, a kocsiban hátha elalszik.
-Jó, menjünk gyorsan, kezdek már megsüketülni.-sietett a kocsifelé, és ahogy gondoltam 5 perc után már aludt is a kocsiban. Visszavittük az anyjának, aztán megint tanácstalanok, voltunk mit csináljunk.
-Menjünk moziba!-pattant ki az ötlet Syn fejéből. -Vigyük el Macet.- rábólintottam úgyhogy mentünk is felszedni Macet, aki ezer örömmel jött.
-Na Hugi válassz valami filmet.- szólt neki Brian, amíg elment popcornt venni ott maradtunk ketten.
-Úú, nézzük meg ezt!-bökött egy plakátra.
-Rémségek cirkusza?-bólintott.
-Olvastam a könyvet meg a kritikát, kíváncsi vagyok rá!- megvontam a vállam, hogy nekem jó, úgyhogy beálltunk a jegypénztárhoz. Syn egy nagy vödör popcornnal és két nagy üditővel jött oda.
-Na mit nézünk?-kérdezte, de ahogy megtudta, túl sok kedve már nem volt a mozihoz, de azért megnéztük a filmet. Mire vége lett már este volt, haza vittük Macet és ott maradtunk Briannel és Suzyval. Kiültünk a teraszra és borozgatni kezdtünk és beszélgetni.
-És mi a helyzet veletek most?-kérdezte lényegre törően Brian.
-Semmi!-vágtuk rá egyszerre. -Barátok vagyunk és ennyi, támogatjuk egymást!- folytattam, és ezzel igyekeztünk lezárni a témát.
-Csinálhatnátok valamit mert a rajongók megőrülnek, nincs még tisztázva, hogy szakítottál Jensennel?-kérdezte Suzy, mire elnevettem magam.
-Figyelj 1 hete nem beszéltünk, szerinted? Nekem ez világos. -mondtam és mit ad isten, pont megcsörrent a telefonom és Jensen volt az. -Emlegetett szamár!- mondtam, de nem vettem fel.
-Gyerünk, beszélj vele!-mondta Suzy és a kezembe nyomta az imént asztalra tett telefonomat.Felvettem és bementem a házban.
-Szia, végre felvetted!Beszélünk?
-Mondd, nekem nincs mit mondanom!
-Rachel én nagyon sajnálom azt ami történt, de szeretlek! Adj még egy esélyt!
-Jensen nem! Így alakult, ha nem történt volna semmi közted és Michelle között, vagy köztem és Brian között, akkor újra kezdhetnénk de így nem! Nem tudsz meggyőzni, nem akarom.
-Akkor most tényleg vége?
-Hidd el jobb ez így kettőnknek. Nem gondolhatod, hogy még jó kapcsolat lenne belőle. Kiakadnél ha Briannel lennék, mert félnél, én meg féltékeny lennék minden nőre....
-Tényleg nagyon sajnálom, de szeretném, ha azért jó kapcsolatunk lenne.
-Semmi akadálya, amíg nem akarod újra kezdeni.- mondtam neki, mire egy hosszú csend következett.
-Szeretlek Rachel, és köszönöm, hogy megbeszéltük és hogy voltál nekem.
-Én is szeretlek Jensen!-mondtam és letettem a telefont. Most már nagyon fájt, ami történt, talán most fogtam fel igazán. Kimentem meg ittam a boromat és elköszöntem Suzyéktól és Syntől és elindultam gyalog haza felé. Jó volt sétálni egy kicsit egyedül lenni. Mikor haza értem Leana ült a kanapén Jimmyvel. Köszöntem de nem válaszoltak, megnéztem mi van és láttam hogy alszanak így csak bementem a szobámba lefeküdni.

-Elmondhatjuk végre, hogy ismered és én is Slasht!
-Nyugodj már le!
-Rachel!
-Jólvan, de csak ha már mind itt lesznek! -mondtam. -El sem hiszem hogy sikerült 3 hét alatt mindent elintézni.-Bementünk a nappaliba ahol izgatottan várt már Matt, Johnny és Zacky.
-Na elmondod végre, hogy mi az a fontos hír?-kérdezte Matt, de megráztam a fejem.
-Az egész bandát érintő hírről van szó, meg kell várnunk Jimmyt is.
-Bocsi, itt vagyok, csak elaludtam...-lépett be röhögve Jimmy az ajtón. Gyorsan köszönt mindenkinek, majd besorakozott a srácok mellé.
-Na mondd már!-rivallt rám egyszerre Matt és Zacky, a csajok meg csak csendben figyeltek.
-Jól van! Szóval 3 héttel ezelőtt kaptam egy felkérést, hogy szervezzek meg egy hatalmas bulit az elmúlt évek és a jelen nagy rockkereinek. És rám bízták a a programot és a vendéglista egy részét is. Szóval a lényeg, hogy Slash lesz a házigazda, és meghívott titeket is a bulira, mint fellépők.- hagytam egy kis szünetet és figyeltem a srácok vigyorgó fejét. -És Zacky Brian, a programok között szerepel egy gitár koncert, ahol a legjelentősebb gitárosok fognak együtt fellépni, és beszerveztelek titeket is. Továbbá tudnotok kell, hogy olyan bandák és emberek lesznek ott, mint a Mötley Crüe, Metallica, Marilyn Manson, AC/DC, U2, Linkin Park, Paul Stanley és Gene Simmons, Mick Jagger, Axl Rose és még rengeteg ember akiknek örülni fogtok ,úgy gondolom! Szóval mit mondtok eljöttök?-kérdeztem mire mind Mattre néztek, aki elordította magát.
-Viccelsz? Persze hogy megyünk!-összepacsiztak a srácok majd mind megszorongattak.
-És mikor lesz a buli?
-Hát Zacky ami azt illeti, egy hét múlva, nov. 15-én.
-Akkor gyakorolnunk kéne, meg kiválasztani a számokat!-teljesen felpörögtek a srácok, és mielőtt belekezdenek a felkészülésbe úgy döntöttek megünnepeljük a jó hírt. Hát bevásároltunk és inni kezdtünk, a bulira, a koncertre, hogy milyen állat lesz, és természetesen a friss házas Mattre és Valaryre akik nem rég értek vissza.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése