2013. január 7., hétfő

Tainted Love 32.rész

A vasárnap borzalmasan kezdődött, Mac mellettem aludt az este de engem nem hagyott aludni úgy rúgkapált, szóval még mielőtt felkelt volna kiköltöztem a kanapéra de mivel ott sem tudtam aludni, hát kimentem a konyhába egy kávéért. Reggel Brian ébresztett fel, úgy tűnik elaludtam az asztalra borulva.
-Te hogy kerülsz ide?
-Mac megkért hogy ma legyünk együtt, és mivel itt van veled, át jöttem. Nem mondta?
-Nem, úgy tűnik elfelejtett szólni a kiscsaj.
-És te hogy kerültél ide?
-Rúgdosott a húgod, így nem tudtam aludni. És ne nevess már, nem vicces!- természetesen továbbra is csak nevetett, nem sokára Mac jött ki álmosan vigyorogva mikor meglátta Briant a konyhában.
-Öltözz menjünk el reggelizni!- szólt neki, és engedelmeskedett is. Brian elvitt minket enni, majd Mc úgy tűnt rosszul van, azt is mondta fáj a feje, így haza vittük Suzyékhoz, majd ott maradtunk ebédre is, az egész délelőttöt ott töltöttük, ami nem is volt rossz, rég voltunk így együtt. Brian aztán épp úton volt velem, mert megkértem, hogy vigyen haza, mikor csörrent a mobilom.
-Szia Rob mondd!
-Hello, küldött a magazin egy előszámot, hogy megnézhessük milyen lett a cikk, érdekel?
-Persze, bent vagy ma?
-Aha, gyere nyugodtan.
-Uh szuper mindjárt indulok. -mondtam és Brian már mosolyogva nézett rám oldalasan.
-Hova is megyünk?
-Robhoz a szalonba, kapott egy újságot hogy megnézhessük, milyen lett a cikk.
-Jó, akkor mivel más választásom nincs és neked se, elviszlek.- 20 percbe telt mire odaértünk, de úgy tűnt megérte. Rob kapott egy kinagyított képet is, amin látszott az ő műve, és már ki is volt rakva mikor megérkeztünk.
-Na muti azokat a képeket.-tartotta Syn a kezét, és ahogy elkezdte lapozni az újságot, tátott szájjal bámult. -Rachel menekülj, mert beléd szerettem.
-Tudom már rég, de mutasd már.
-Nem, most komoly, gyönyörű vagy a képeken.
-Jaj már, had olvassam el!
-Vidd el nyugodtan, én majd megveszem.
-Tényleg?- Rob bólintott, így egy mosollyan kikaptam Syn kezéből az újságot intettem Robnak és kirohantam. Syn futott utánam, és ahogy beszálltunk a kocsiba visszakérte, addig nem is indult el, míg meg nem nézte az összes képet.
-Tudod mit? Szólj mindenkinek, erre ma iszunk!-mondta mosolyogva és odaadta a telóját. Írtam de csak a bandatagoknak és csajoknak, hogy igyunk ma, mert jó lett a cikk, és jött a válasz Valarytől, hogy menjünk hozzájuk van kaja pia. El is dőlt. Syn még kidobott otthon, készülődtem Leanaval, majd valahogy késztetést éreztem rá, hogy változtassak.
-Lea segíts!
-Miben?
-Nem tudom, csak gyere!-mondtam mire nevetve jött.-Szeretnék változni, de más haj, vagy mi legyen?
-Fessük be vörösre, én úgyis barnát akarok.
-Vörös? Nekem? Viccelsz ugye?
-Dehogy, tök jó lenne a zöld szemedhez, és erősebb sminkkel igazi vadcsaj lennél.-mondta kacérkodva, mire elnevettük magunkat, de azért kocsiba pattantunk és mentünk festéket venni, majd felszedtük Genat és mentünk vissza hozzánk. Mire el kellett indulnunk, mindketten készen lettünk, és igen csak tetszett a látvány. Tényleg jó lett a vörös.-Basszus félek, mit szólnak majd a többiek?
-Nyugi, én csináltam és jó lett! -mondta nevetve Gena, miközben leparkolt Valék háza előtt.
-Írtóra szexis ez a vörös. Jensen  egyből rád fog mászni.- vigyorgott Lea.
-Ja, én is attól félek, na de menjünk, kíváncsi vagyok már!-mondtam és kiszálltam a kocsiból, ahogy benyitottam a házba, mindenki döbbenten nézett rám.
-Te meg mit? Mi ez a?- hallottam mindnkei szájából, majd jött Gena.
-Ugye milyen dögös? Én csináltam!-vigyorgott büszkén, majd megcsókolta Zackyt, aki elsőként mondott valami értelmeset.
-Szokatlan, de meglepően nagyon jól áll!
-Köszi, imádlak!-mondtam és megöleltem, majd nagy meglepetésemre Michelle lépett elém egy üveg tequilával.
-Na akkor igyunk a cikkre, és gyönyörű képekre! Úgy tudom, ezt szereted.-mosolygott kedvesen ami úgy tűnt nem csak engem lepett meg.
-Ú, köszi, ez most jól jön!-mondtam és kikaptam a kezéből az üveget.- De csak ha iszol velem!-mondtam mire bólintott, és ki ment citromért meg sóért.- Srácok szólaljatok már meg? Gáz?-kérdeztem mire mind megrázták a fejüket.
-Elképesztő, hogy neked ez is jól áll! -mondta Valary, mire nevetni kezdtem.
-Mi? a répa fej?-kérdeztem, de megrázták a fejüket.
-Szexi, tényleg!-kacsintott Johnny, de valahogy nem győztek meg, bár nekem tetszett, csak talán féltem mit gondolnak a többiek. Jól telt az este, Michelle jó fej volt, együtt ittuk meg a tequilát, és mindenki meglepetésére, egész este beszéltünk, és nem szurkálódtunk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése