2013. január 7., hétfő

Tainted Love 19.rész

-HOL SZILVESZTEREZÜNK?- ordított Zacky a szobaajtónk előtt. Syn gyorsan beengedte őket és mind lehuppantak ahova tudnak.
-Rocky! Gyere!- szólt Lea a fürdő ajtaja előtt. Nem igazán akartam kimenni, nagyon álmos voltam, de mivel nem tudtam milyen indokkal bent maradni, kimentem.
-Na, öltözz, el kell mennünk vásárolni!- ragadta meg a karomat Gena.
-Vásárolni? Nincs elég ruhátok?
-Brian, kuss! Szilveszterezni megyünk!-hurrogta le Lea, mire Syn grimaszokat vágott neki.
-Srácok, nyugi!- léptem közéjük, hogy ne lássák egymást, Synt megcsókoltam, Leat meg elrángattam. Gyorsan felöltöztem, de mielőtt elköszönhettem volna Syntől már le is rángattak a csajok egy taxihoz.
-Nagyon szexi ruhák kellenek, az utolsó estén Miamiban!- mondta Lea.
-Én csinálom a frizurákat, már ki is találtam. -örömködött Gena, és elkezdte babrálni a hajainkat.
-Én sminket!- ugrott egyet Lea ataxiba, mi Vallal összenéztünk és egyszerre szóltunk.
-Én iszom!-elkezdtünk nevetni, majd megállt a taxi és kiszálltunk. Minden ajtó egy bolt volt, azt se tudtuk hova menjünk, hát mindenhova bementünk.
-És milyen az egyhét Johnnyval?-kérdezte Val, Laceyt, aki csak mosolygott.
-Jó, nagyon kedves srác, és írtó figyelmes.
-Igen, mindig szekálják, hát ő mindenki mással kedves.-mondta mosolyogva Gena.
-És ti mióta vagytok együtt a srácokkal?
-Én Mattel már 8 éve.
-Az szép, és esküvő?
-Még nem, sajnos, de remélem lassan már igen.
-És ti Gena?
-Hát gyakorlatilag ma lesz 1 éve.
-Hű, azt hittem régebb óta, elég harmonikus a kapcsolatotok.
-Igen, jól megtaláltuk a hangot.- vigyorgott büszkén Gena, és kikapott egy ruhát.
-És ti Lea, Rachel?
-Hát nekünk nincs konkrét nap, de lassan egy éve, hogy együtt leszünk. -mosolygott Lea.
-Mi is lassan egy éve, majd január végén.
-Komolyan?
-Igen, miért meglepő?
-Nem tudom, olyan vagytok, mintha csak most jöttetek volna össze. Brian állandóan úgy néz rád.
-Igen, Brian most szerelmes! Ez mindenkinek újdonság. -nevetett Val.
-Akkor te vagy a megváltó, aki helyre teszi a rosszfiút?-kérdezte Lacey mosolyogva.
-Nem akarom helyre tenni, nekem így jó.- mondtam miközben Genat vártuk, hogy kilépjen a próbafülkéből és ahogy megtette, elállt a lélegzetünk.
-Megvan!-visított fel és csak bámulta magát. Miután megvette a ruhát mentünk tovább. Már ebédeltünk is, mikor mindenkinek lett ruhája, így délután értünk csak vissza  a szállodába. A srácaink a bárban ültek, hát odamentünk hozzájuk.
-Szia, na meg van a ruhád?-húzta oda magához Zacky Genat és megcsókolta. Gena mesélésbe kezdett és mutogatni kezdte a zacskó tartalmát.
-Na?
-Mi na?-néztem értetlenül Synre, aki nevetett és odajött.
-Na, te leszel a legszexibb?-vigyorodott el és adott egy puszit az arcomra.
-Hát neked remélem igen. Kis pici ruha, nincs háta...-kérdő pillantásokat vetett rám, és olyan arcot vágott, hogy nevetnem kellett.- szóval, nem lesz rajtam fehérneműű.- húztam el a mondatot és oldalra pillantottam.
-Ha így folytatod, még ruha sem lesz rajtad. -mondta és megcsókolt, de Jimmy pont mint egy éve elkapott a derekamnál és elcipelt.
-Hé haver, már a barátnőm!-ordított Syn, Jimmy meg csak nevetett.
-Jimmy, most komolyan! -mondtam és hátba vertem.
-Bocsi Rocky, Lea utasított, hogy vigyelek el Briantől, hogy eltudjatok készülni.- Mire a lifthez értünk letett és benyomta a gombot. A lányok már mind Genanal voltak, aki épp zuhanyzott Lea meg a sminkcuccait pakolászgatta ki.Ahogy Gena kijött Val ment zuhanyozni.Mind lezuhanyoztunk, majd törülközőkben ülve először Gena esett neki a hajainknak, majd Lea sminkelt minket.
-Lányok készen vagytok?-nyitott be Matt, majd gyorsan eltakarta a szemét.- Ne már 9 óra, még inni is kell.
-Jó már csak fel öltözünk és kész!-szólt neki Valary, mire mindegyik srác berontott.
-Kifelé!-ordított egyet Gena, mire Zacky meglepetten mosolygott rá.
-Srácok tűnés!-szólt Valary is mire a fiúk lassan nevetve kifelé indultak. Syn még hátrafordult és rám nézett, odaintett magához.
-Mondjad!
-Ne felejtsd el, hogy mit ígértél!
-Nyugi, csak egy törülköző van rajtam aztán csak a ruha lesz. -mondtam mire szenvedélyesen megcsókolt, de Matt kirántotta és vigyorogva behúzta az ajtót.
Fél 10-re már a srácokkal voltunk lent és indultunk el alapozni kicsit pár üveg piával. Fél 11re már a hangulatunk jó volt, és már oda is értünk a kiszemelt helyre, bent leültünk egy boxhoz és ittunk még pár kört. Ittunk Genaékra, hogy ma egy évesek, ittunk a pihenésünkre, hogy jó lett az új album. Egy rajongó sem zavart minket, jól éreztük magunkat, rengeteg képet csináltunk, és már közeledett az éjfél.

-Na fél óra és már 2007!- szólt Jimmy egy felessel a kezében. -Zacky igyál velem!
-Kösz elég volt.-mondta Zacky és a gyomrát fogta.
-Majd én iszom!- ugrott egyből Syn és elindultak a pult felé. Már 10 perc telt el, mikor Jimmy visszajött.
-Hát Synt hol hagytad?
-Hát, nem tudom! Jött Jessica és..
-Hogy ki? -csattantam fel.
-Jess itt van?- állt fel Matt.
-Ki az a Jessica és hol van Brian? -kérdeztem, mire Zacky elhúzta a száját.
-Jess Brian volt barátnője.
-Hát ez ku*va jó! -mondtam, és elindultam a pult irányába. Matt loholt utánam.
-Nyugi, szerelmes, nem csinál semmit.- próbált nyugtatgatni, pont mikor megláttam Synt és a fekete hajú csajt, Jessicat.
-Kopj le!- léptem oda melléjük és szúrós szemmel néztem a csajra, aki vonaglott Syn előtt.
-Te kopj le, ri*anc. El kéne mennünk más hova. -simult hozzá Synhez, aki felém fordította a fejét.
-Én nem csináltam és csinálok semmit!-mentegetőzött és próbálta folyamatosan eltolni a csajt. -Jess hagyj már!
-Tudom, hogy akarsz! -folytatta, Matt mellé, már ott volt mindenki más is.
-Én tudom, hogy te mit akarsz.- mondtam neki, mire felém fordult és el lépett Briantől.
-Igen? Akkor miért nem ...- kezdett beszélni, de türelmetlen lettem és orrbavágtam. Elkezdett vérezni az orra és visítani kezdett. Syn tátott szájjal bámult rám, akárcsak a többiek.
-Szállj le a pasimról, most!-mondtam mire, visítva szaladt el. Synre néztem, aki még mindig tátott szájjal bámult. Elkezdődött a visszaszámlálás. Lassan odalépett hozzám.
-Szeretlek Rachel!- ahogy kimondta, már jöhetett is az újabb újévi csók. De most végre nem szakított minket félbe senki.
-Rocky ez nagyon jó volt!- ugrott mellénk Johnny vigyorogva.
-Köszi. -mondtam mire Syn csak újabb csókot nyomott a számra.
-Féltékeny voltál?
-Nem, csak idegesített, hogy rád mászott.- mondtam mire elmosolyodott.
-Betartottad az ígéreted?-kérdezte még mosolyogva, mire bólintottam. -Csak mert akkor, semmi esélye más nőnek. -vigyorgott és éreztem ahogy lassan csúsztatja a kezét a ruhám alá, felfelé a combomon és ahogy odaért ahova kart, szélesebbre húzta a száját. -A legjobb ha most lelépünk kicsit.- megragadta a csuklómat és kirántott a tömegből a klub hátsókijáratánál. Ahogy az utcára értünk nekem esett. Felkapott és feltűrte a ruhámat és ráültetett egy autó motorháztetőjére. Amíg kikapcsolta az övét a kezével simogatott végig a testemen és állapodott meg , míg fölém nem feküdt az autón. Markolta az egyik kezével a combomat, a másikkal a nyakamat fogta. Nagyon szenvedélyes volt és izgalmas, mert nem is tudtuk kié a kocsi. Egy fél óra után igazgattam a ruhámat ő meg csak csókolgatott.
-Menjünk vissza!-mondtam neki, de mint aki nem is hallott semmit.
-Inkább menjünk máshová. Szólok a többieknek.- elővette a mobilját írt egy smst és előre húzott a klub elé, ott vártuk a többieket.
-Hát ti meg hova tüntetek?-borult a nyakunkba Jimmy, vigyorogva. -Elmentetek egyet ..
-Jimmy, elég!- szólt rá Syn, mire Jimmy csak elismerően bólogatott.
-Lemegyünk a partra?-kérdezte mezítláb táncolva Lea, és már el is indult, így mentünk utána. Félelmetes este volt.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése