2013. január 7., hétfő

Tainted Love 16.rész

Épp 4 doboz pizzával mentünk vissza a srácokhoz a stúdióba Genaval, aki pluszba még 2 zacskó rágcsát cipelt.
-Na és a buli akkor kész? -kérdezte Gena, miközben mindketten majd megszakadtunk.
-Igen, Brianéknél lesz, és minden barátja ott lesz. Bár ő azt fogja csak hinni, hogy vacsira megyünk, hogy felköszöntsék.
-És milyen barátok lesznek?
-Hát én csak azokat hívtam akiket én ismerek, de mondtam Briannek, Macnek meg Suzynak, hogy akiket nem ismerek hívják meg őket.
-Michelle ?
-Ő is jön, gondolom, de nem izgat! Tudom, hogy Syn szeret, és bízom benne! - mondtam, pont mikor a stúdióhoz léptünk, ahol a srácok épp cigiztek. Ahogy meglátták a kaját, mind vigyorgott.
-Pont most akartunk rendelni!- vigyorgott Jimmy, és már el is vette a pizzákat.
-Basszus, ez a kedvencem!- ordított egyet Johnny, ahogy kinyitotta a dobozt és már el is kezdte falni. Syn és Zacky összevigyorogtak és ők is elkezdtek enni.
-Hát ti min vigyorogtok?- kérdezte Gena, és beállt Zacky háta mögé.
-Csak, hogy nekünk vannak a legjobb csajaink.- mondta Zacky, és óvatosan Genara pillantott aki egyből nyomott egy puszit a szájára.
-Nem jössz ide? -kérdezte Syn és rácsapott a lábára, így fogtam magam és beültem az ölébe. -Tudom, hogy szervezel valamit holnapra, de nem kell!
-Nem tudom miről beszélsz! -mondtam neki mosolyogva.
-Ugyan már! Látom, hogy hazudsz!
-Én nem hazudok! Holnap csak pihenünk és azt csinálunk amit csak akarsz! Nem szervezek semmit!- mondtam még mindig mosolyogva, de inkább feladta.
-Csak veled akarok lenni! -mondta és adott egy csókot.
-És én? Velem mi lesz? Velem nem akarsz lenni?- nézett kiskutya szemekkel Jimmy Synre, aki elfintorodott.
-Ha nem bánod, inkább csak Rockyval szeretnék úgy együtt lenni.
-Kösz Rocky! Amióta itt vagy...- mondta Jimmy, miközben sértődöttet játszott és mielőtt befejezte volna, felkapta a pizzáját és bement a stúdióba. Mi még beszélgettünk kicsit a srácokkal, hogy hogy haladnak, és hogy mikor tud már Matt énekelni, de annyit mondtak hogy még egy hét. Bementünk és figyeltük a srácokat a felvételek és próbák közben. Nagyon aprólékosan csináltak mindent, minden kis hangra figyeltek a felvételnél, így egész nap csak 2 számot vettek fel, de azok kifejezetten jók.
-Figyelj, felhívom apámat, hogy ha lehet akkor ma köszöntsenek, jó? És akkor holnap csak ketten leszünk. -jött oda hozzám, Syn mire elmosolyodtam.
-Jó rendben. - adott egy puszit és kiment telefonálni.
-Hogy bírod ki? Még úgy is szervezi magától, ahogy gondoltad. -akadt ki Zacky.
-Igen! Profi vagyok! - vigyorogtam. -Nem, igazából, azért csinálja így mert nem pattogok, és nem adtam semmi jelét...
-Na megbeszéltem velük, mehetünk este vacsira. -mosolygott önelégülten, hogy milyen ügyes volt, mire csak mosolyogtam. Majd visszaült szépen, és elkezdték felvenni az egyik szólóját. Hatkor eljöttünk a stúdióból, hogy még haza tudjunk ugrani elkészülni, mert 7re már mentünk vacsira.
-Gyere velem!- mondta és húzott a fürdő felé.
-Akkor sose érünk oda!
-Nem baj, én vagyok az ünnepelt! - vigyorgott de mivel, nem mozdultam odajött és felkapott. Az ölében vitt be a fürdőbe.
-Csak holnap leszel ünnepelt.
-Nem baj! Ki jár 2 nap! -vigyorgott mikor már benn voltunk a fürdőben és belépett a zuhany alá, és intett, hogy menjek. Már kezdte a csábmosolyát alkalmazni, aminek nem mondhattam nemet. Nem igazán a fürdésen volt a hangsúly, így nem csoda hogy késtünk egy félórát.
-Sziasztok! Csakhogy ideértetek.- fogadott minket Suzy az ajtóban.
-Szia!-intettünk mindketten, de többet nem mondtunk, csak mosolyogtunk. Épp beléptem az ajtón, mikor Suzy még váltott pár szót Synnel az ajtóban, majd pár perc után beléptek.
-MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS!- ordított egyszerre mindenki Suzyék házának minden pontjáról, Syn meg ugrott egyet a rémülettől.
-Bas*zátok meg, megijedtem!- kezdett röhögni, és egyből rám nézett! -Tudtam, hogy szerevezel valamit.- vigyorgott és adott egy csókot. -Köszönöm! -mondta és ment a többieknek, köszönni, pacsizni.
-Még jó, hogy Mac nincs itthon.-lépett mellém Suzy.- Durva lesz a hangulat!- mosolyodott el, és ment ő is a többiekhez. Én kimentem a konyhába, fogtam egy pohár italt és azzal tértem vissza.
-Rockyyy.- kapott el Jimmy és megszorongatott.
-Jimmyyy! Mondjaad!
-Szeretlek!- mondta és adott egy puszit.
-Én is! De gyere igyunk valamit! -mondtam neki, mire hatalmas vigyor ült a szájára és bevetettük magunkat az ivászatba. Nem tudom mi mindent és mennyit ittunk össze Jimmyvel, de a végén velünk volt már Lea is és Johnny.
-Kérem az ajándékom!- ordibált Syn és mindenki elhallgatott. -Rocky! Ajándékot akarok!- vigyorgott és nézett körbe, míg meg nem látott minket.
-És mit akarsz?- kérdeztem tőle, mire elég hülye arcot vágott.
-Hát ajándékot! Most mondtam!
-Jó, felfogtam, de milyen ajándékot? -kérdeztem mire kicsit próbált gondolkodó fejet vágni, aztán megszólalt valami fura zene. A You can leave your hat on volt. Lea vigyorogva szaladt el a hifitől Syn felé, és le vette a kalapot a fejéről, súgott neki valamit majd felém szaladt és rádobta a kalapot a fejemre.
-Táncolj nekem!- vigyorgott és lehuppant a kanapére. Én ledermedtem, hogy mégis milyen táncot vár. Jimmyhez fordultam aki már vigyorogva tartott felém egy pohár whiskyt amit gyorsan lehúztam és Synre mosolyogtam. Kicsit táncoltam a zenére, körülöttünk tapsoltak az emberek. Forgattam neki a csípőm és kigomboltam lassan a felsőmet, magamon hagytam de nem vettem le, majd hirtelen eszembe jutott valami. Felé néztem, mosolyogtam és lendültem. Kézen átfordulással elé kerültem mire eltátotta a száját.
-Az én kiba*zott csajom, emberek! -vigyorgott majd felkelt és olyan hosszan csókolt, hogy már csak azt hallottuk, hogy tapsolnak, majd visszakapcsolták a zenét, az eredetire. -De ezt holnapra tartogasd!- mondta Syn miután kicsit hátrébb lépett és elkezdte begombolni a felsőmet.
-Gyere, igyunk rád!- mondtam miközben elkaptam a karját és Jimmyékhez húztam. Ültünk iszogattunk, majd egyre többen jöttek Synhez, aki egyre több embert mutatott be, de sajnos a felére nem emlékszem.
Nem otthon ébredtünk. Mac ágyában nyitogattam a szemeimet Lea és Zacky mellett.
-Aúú! -ordított fel Syn, ahogy kiléptem azágyból, mert a fejére tapostam.
-Bocsi szivem! Ne haragudj! -reagáltam gyorsan és odabújtam hozzá a földön és elkezdtem puszilgatni a fejét.
-Ezt folytathatod.
-Na ezt valahogy gondoltam.
-Figyelj! Köszönöm a tegnapot, bár alig emlékszem valamire .- mosolygott és fogta a fejét, ahogy fel akart ülni. -Szétszakad a fejem!
-Gyere, keressünk gyógyszert!- indultunk le kézen fogva szép lassan a lépcsőn, mert mindketten szédültünk A konyhába ülve leült egy székre én meg kerestem aspirint, majd leültem mellé és bevettük a gyógyszert.
-Ja és még valami!- mondtam és átültem az ölébe, nyomtam egy puszit a fejére. -Boldog 25. szülinapot! -elmosolyodott és megcsókolt.
-Mondtam már, hogy imádlak? -bólintottam.
-Gyere menjünk haza aludni! Aztán kitalálok, valami jó kis ajándékot!-mosolygott olyan kacéran, mint aki rosszra gondol, de nem érdekelt. Mentem utána boldogan.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése