2013. szeptember 28., szombat

Life is just a game 13.

Heidi:

-Sziasztok srácok! Szeretném bemutatni nektek a bandánkat! Tyler a dobosunk, Tony a basszerosunk és John szintén gitár. Skacok ők itt az Avenged Sevenfold! Élvezkedjetek!-hadartam el a mondandómat és letelepedtem a buszon egy fotelbe, bedugtam a fülem és vártam, hogy induljunk. Ma estére megérkezünk az első koncert helyszínéhez és ma este lesz is az első koncert. Kifejezetten várom, csak indulna már végre el a busz.

Egyszercsak éreztem hogy valaki megpöcköli a fülem oldalra néztem és Tyler volt.
-Mesélj csak nekem!-ült le mellém vigyorogva, célozgatva a fogalmam sincs mire.
-Miről?
-Synyster Gatesről!Csúnya dolgokat mondott rólad és kíváncsi lennék, hogy igazak-e!
-Igen?!-kicsit kikerekedtek a szemeim és már dühöngtem, de megkértem Tyt hogy mesélje el, miket hallott.


Skye:

-Hé, minden rendben? Én a tegnapit nagyon sajnálom...
-Zacky, semmi baj, felejtsük el, oké? Nem mondom el senkinek Gena nem tudja meg!-leült velem szembe, de én rá se néztem, nem bírtam a szemébe nézni, inkább csak az új dalokat amiket a srácok írtak, nézegettem.
-Skye, köszönöm, de....-hallottam mekkorát sóhajt és hogy folytatni akarja de nem bírja.
-Nyugi! Már nem jelentett semmit!-mondtam ki amennyire tőlem telt ridegen.A tegnapot tudom, hogy még meg kell beszélnünk, de most még túl nagy hibának tartom ahhoz, hogy beszélni tudjak róla indulatok nélkül.Megbántani meg nem akarom. Nem úgy mint Brian a húgomat!
-Brian, te szemét!-hallottuk hirtelen Heidi hangját és felé kaptuk a fejünket.-Hogy mondhattál ilyeneket a bandámnak? Hogy jut eszedbe?-támadta le olyan indulattal a bárgyú vigyorú Briant, hogy mindenki dermedten figyelt.
-Heidi nyugi, poén volt!
-NEM! Nem poén, ha kiteregeted a magán és szexuális életemet! Nem poén ha a múltamról fecsegsz azért mert már nem vagyok hajlandó szét NYITNI A LÁBAM NEKED!-ordította torka szakadtából.Matt rám nézett majd előre sietett és félre is húzódtunk egy pihenőre. Heidi leszaladt a buszról Tyler utána.
-Brian, most mondom először, de utoljára is, hogy szállj le a húgomról! Ne akard kivárni amíg sírni látom miattad, mert akkor beverem a képed, megértetted?-szűrtem a fogaim között, de megkomolyodott az arca így feltételezem, hogy fel fogta.
Heidi után szaladtam és meg is találtam a busz mellett ülve a földön.
-Hé, minden okés?
-Nem Skye nem okés, nem akartam ezt érted? Tudtam, hogy ez lesz! Nem hagyja, hogy túl lépjek rajta!Nem engedi és én ezt így nem fogom tudni végig csinálni!
-Nem, nem nem! Heidi figyelj most rám! Kibírod érted?Csak az egóját akarja növelni, mert azt hiszi ugrasz minden szavára. De békén fog hagyni! Mert ha nem, tudod, hogy edzettem és nagyon megtudom verni.-mosolyogtam a húgomra és befeszítettem a karomat.Könnyes szemekkel nézett rám, de nem sírt! Felkelt megölelt és próbálta mihamarabb összeszedni magát.
-Sosem fog békén hagyni, és most mindenkinek erről fog beszélni!
-Nem! Tudod mi lesz a téma? Tegnap kicsit Zackybe gabalyodtam, de csak mert gyenge pillanataimban voltam és itt..
-Na jó, inkább most hallgass, nem akarom tudni!-nevette el magát egyből és vágott egy fintort, de nem zavart, mert legalább már nem ideges!
-Na mutasd meg hogy vered meg!-vigyorgott ránk Tyler.
-Mi?
-Csak hogy tudjam mennyire kell segíteni! Még nem ismerem, szóval ha kell agyonverem!-vigyorgott önelégülten és hülye karate mozdulatokkal bohóckodótt.
-Lerúgjuk a fejét!-mondta hangosan Heidi, talán, hogy a buszban is hallják, majd összenéztünk és ugrottunk is.


Lassan felszálltunk a buszra, Brian már a busz hátuljában volt, előre sem jött amíg le nem szálltunk a buszról. Végre beindul minden, itt a koncert és kezdődik a turné, a buli!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése