2013. szeptember 8., vasárnap

Life is just a game 7.

Heidi:

-Mit gondolsz menjünk velük turnéra?-tette fel Skye a kérdést, amíg a hamburgeresnél vártunk és azt hittem rosszul hallok.Zavaromban köhögni kezdtem.
-Mi van?
-Gondolj bele nagyon nagy lehetőség lenne számunkra! Velük turnézni!
-Nem, nem nem! Bele gondoltál, hogy 3 hónapig csak velük lennénk, összezárva... és Alec?-kezdtem egyre hangosabban kiakadni, nem bírtam felfogni hogy juthat ilyen az eszébe?
Ebéd alatt nem nagyon beszéltünk, megette mindenki a hamburgert, és a parkon keresztül sétáltunk haza felé, mikor Skye előlről kezdte az egészet.
-Heidi most komolyan! Gondolj bele, ha sikerülne, ha tetszene nekik a zenénk akkor...
-Akkor mi? Híresek lennénk?
-Akkor bebíztosíthatnánk magunkat! ÉS Alecet!-állt meg maga előtt összefonva a két karját. Szomorú volt a szeme. -Gondolnom kell Alecre, te is tudod!-mondta és mindketten oldalra pillantottunk a fűben fekvő, nevetgélő kissrácra.

Zacky:

-Hé nézzétek mit találtam, vagyis inkább mit adtak!-léptem be a Valary és Mich nappalijába ahol már mindneki ott volt.
-Na?-kérdezték egyszerre, vigyorogva.
-Heidi és Skye fellépnek! Itt a bár étlapján fel is van tüntetve!-vigyorogva adtam körbe, de a többiek ennyire nem örültek.
-Tök jó, eggyel több ok, hogy ma este ne menjünk sehova!-vigyorodott el Leana, Jimmy karjai között.
-Én meghallgatnám őket!-ültem le Gena mellé.
-Én is!-vigyorodott el Brian, de Michelle kicsit zavartan nézett körbe.
-Mi is mehetnénk!-karolta  Matt Valaryt és mindketten felénk mosolyogtak
-Jézusom, most tényleg elmentek?Kitudja milyen sötét drogos zenét játszanak, a drogos, ku*válkodós napjaikból.-nevetett fel és várta a támogatást. Mi összenéztünk srácok és vártuk hogy Jimmy mondjon valamit.De semmit nem szólt. Láttam Matten és Brianen is hogy idegesek lettek Leana nevetésétől.
-Fejezd már be te jó ég! Szörnyű hallgatni a visítozó nevetésed!-állt fel Brian és lassan kifelé ment. Mattel Johnnyval összemosolyogtunk, felálltunk és követtük mi is. Jimmy nem jött velünk de a lányok igen.
A konyhában megállt a banda és csak bámultunk magunk elé.
-Akkor menjünk el este!-
-Én is kíváncsi vagyok!-állt Brian mellé Michelle, de most Brian nevetett.
-Nem te nem jössz!
-Miért nem?
-Mert nem akarok balhét, meg akarjuk hallgatni őket és beszélni velük! De se te, se Leana nem vagytok olyanok...
-Mi van?-akadt ki fennhangon Michelle így Genaval gyorsan intettünk egyet és menekültünk ki a kocsihoz.
-Mi a baj a lányokkal?-kérdezte Gena mikor haza  felé indultunk.
-Heidi és Skye régen nagyon jó és közeli barátaink voltak. Heidi és Brian nagyon sokáig kavartak, Skye és Matt között is volt régen valami szikra, és Heidi és Jimmy együtt jártak egy ideig, nem sokáig mielőtt Leana képbe került.
-És te? Kavartál valakivel?
-Én? Neeem-nevettem el.-Heidivel előfordult, hogy alkalmanként ha volt valami bajom hozzá mentem, és mindig megvígasztalt megnyugtatott, de soha nem volt köztünk semmi több egy csóknál.-ahogy ezt kimondtam mintha megnyugodott volna.
-Akkor nekem nincs félni valóm!-mondta mosolyogva mire bólintottam.

Skye:



-Úristen Heidi ez bámulatos volt! Úristen ÚRISTEN!-szaladtunk le a színpadról. Fel sem tudom fogni az érzést, végre úgy látszik minden rendben lesz.
-Gyere igyunk! Ünnepeljünk!-húzott magával Heidi nagy boldogan, aztán hirtelen kifelé menet a másik oldalról is elkapták a karomat.
-Várjatok!-visszanéztem és Zacky szorított vigyorogva.-Nagyon jók voltatok! Jöhettek velünk turnézni!-mondta én meg anniyra boldog voltam hirtelen a nyakába ugrottam és ölelgettem.
-Ú Zacky mit mondtál neki? Hátha bejön Heidinél is!-hallottam Brian hangját és egyből felkaptam a fejem, hogy akkor itt van mindenki, de valahogy most csak az járt a fejemben hogy inni akarok, ünnepelni!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése