2013. szeptember 14., szombat

Life is just a game 9.

Matt:

-Hogy gondolhatod? Megismerni? Négyszemközt találkozni!?
-Valary kérlek! Ha az a én fiam fel akarom nevelni! Vagy legalábbis szeretnék ott lenni neki!
-Apasági teszt után rendben!-fonta karba a kezét a taxiban ülve és elhúzódott tőlem!
-Nem!-határozott voltam, anniyra hogy felvont szemöldökkel nézett rám, így csak nagyon ritkán.-Beszélek Skye-jal és kiderül, ha azt mondja én vagyok én elhiszem neki!
-Barom!-morogta és továbbra is kifelé fordult! Gyötört, egyenesen mardosott a lelkiismeretem, hogy kérjek tőle bocsánatot, öleljem meg, de valamiért mégsem! Kikell állnom a döntésem mellett, lesz ami lesz, ha Alec a fiam, akkor ezt Valary elfogadja ha a szeret.Holnap át is megyek, mihamarabb tudni akarom, ha lehetne már most inkább vele mentem volna haza.

Egész este nem beszéltünk Valaryvel, én a kanapén aludtam és pocsékul éreztem magam, de nem tehetek mást! Azt mondtam, hogy hiszek nekik, nem fogom feladni magam, és a szavamat! Meg kéne értenie, és támogatnia, nekem se sokkal könnyebb!
-Haver!Gyere!-intett előttem Zacky vigyorogva.-Elbambultál?
-Jah, vagyis gondolkodtam...
-Na jó, de tedd inkább a kocsimban, a stúdióba menet, oké?
-Stúdió? Ma nem is ...
-DE igen! Szia Valary mi már el is mentünk!-fogta meg a karomat és felhúzott a kanapéról, majd elkezdett kilökdösni a bejárati ajtón.
-Ez meg mi volt?
-Ma Skye és Heidi stúdiózik, de miután ti elmentetek, megbeszéltük, hogy majd együtt ebédelünk és a turnéval kapcsolatos dolgokat átbeszéljük!-éreztem hogy mosolyra húztam a szám, de beül ordítottam.

Skye:

Nagyon félek, hogy mi lesz ma, nem akarok veszekedni többet, csak nyugodtan élni a fiammal.
-Skye,kérlek ezt még fejezzük be!
-Ne haragudj Heidi nekem ez most nem megy izgulok!-bámultam a padlót és inkább kisétáltam az ajtón. Lementem és rágyújtottam egy cigire,mikor jött két autó és feltűntek a srácok. Tátva maradt a szám, mert Jimmy is eljött, Heidi és közte is van még mit tisztázni.
-Sziasztok!-intettem oda nekik, és Brian már jött is cigivel a szájában mellém.
-Anyukáknak szabad cigizni?-nézett rám fura képet vágva, de nem tudtam mosolyogni.-Jó, bocsi! Nyugi, még csak a turnéról lesz szó, aztán mi lelépünk!-kicsit magához húzott, mintha megölelne, de nem tudtam rá figyelni. Matt arcát fürkésztem és vártam, hogy szóljon.
-Heidi?-kérdezte Jimmy, mire az épület felé bólintottam, majd elnyomtam a cigit és elindultam, a srácok meg utánam. Heidi énekelt, és ahogy beléptünk csak hallgattuk. Ő észre sem vette, végig csukva volt a szeme.

Heidi:

Vége a számnak. Sóhajtottam és leraktam a fejhallgatót, de ahogy kinyitottam a szemem, megláttam a többieket.Kimentem hozzájuk, de ledöbbentem, Jimmy is eljött.
-Nagyon jó volt!-kezdte Matt, de bólogatott Zacky is.
-Köszönöm! Akkor megyünk enni? Vagy rendelünk?--tettem fel a kérdést a csöndet elkerülendő, akárcsak Jimmy tekintetét. Félek olyat akar mondani, amin csak felhúznám magam.
-Pizza? Kínai Hambi?-özönlött a srácoktól a sok opció, majd Jimmy szólalt meg.
-A lányok döntsék el, miattuk vagyunk itt!-összenéztük és egyhangúan kínait kértünk így az is lett. Fél óra volt mire megérkezett a rendelésünk és elkezdtünk beszélni. Szigorúan csak munka ügyben. De jól ment! Szerencsére csak munkáról és a turnéról volt szó.De ebéd után Matt félre hívta Skyet aztán eltűntek. Én meg ott maradtam atöbbiekkel és akkor jött Jimmy mellém.
-Hé, sajnálom a múltkorit! Beszéltem Leanaval és nem ismert be semmit, de nagyon kiakadt így arra jutottam, hogy...
-Jimmy, nem számít mit gondolsz, vagyis de, de én tudom mi volt, ő is tudja! Nem haragszom sem rád, sem Brianre! Magamra haragszom! A csajodat meg ha elém kerül megölöm.-itt elvigyorodtam, de ahogy a többiek ezt lefülelték lesápadtak mire elröhögtem magam.
-Nyugi nyugi, nem vagyok gyilkos, de...-nevettem, mire azért ők is nevetni kezdtek.
-Én csak annyit akartam, hogy örülnék, ha ott tudnánk folytatni mindent, mint azelőtt.
-Várj, Leana előtt vagy az-a nap előtt.?-kérdeztem vissza,mire Brian köhögni kezdett, majd fuldokolni.
-Vele folytatnád, ott ahol régen még Leana előtt, de velem nem?-akadt ki teljesen.
-Egyikőtökkel sem folytatnám! Megváltoztam!-jelentettem ki, de csak komolytalan tekintetek fogadtak.
-Barátok?-nyújtotta felém a kezét Jimmy, és kezet ráztunk.

Skye:

Itt ültem Matt mellett a kocsiban Alec óvodája előtt és nem mertem megszólalni. Görcsben volt a gyomrom, remegett a kezem és vártam mikor bukkan fel az én kisfiam.
-Alec tudja hogy ki vagyok?-kérdezte Matt a kormányt szorongatva.
-Nem, nem tudja, de nem is szeretném, most ezzel... letámadni! Érted ugye?-bólintott, aztán előre mutatott.
-Ott jön!-odanéztem és megláttam egy másik ksisráccal bohóckodó gyerkőcömet.Kipattantam és felé siettem.

-Anyuuu!
-Szia!-szorosan öleltem, mintha az életben nem ölelhettem volna még meg!-Most elmegyünk egy barátommal fagyizni jó? Legyél jó kisfiú!-ragadtam kézen és elindultunk a kocsihoz.
-Hey, nagyfiú!
-Hello! Alec vagyok és te?
-Matt! Én fizetem ma a fagyidat!-kacsintott a hátsóülésen ülő Alecre, aki csak vigyorgott.Kicsit megkönnyebbültem azt hiszem.-És képzeld jövő héttől, együtt fogsz velem és a zenekarommal turnézni!
-Aztaaaaa, te rocksztár vagy?-Matt nevetve bólintott. Sokkal jobban bánik vele, mint amire számítottam.
-Anyu te is jössz?
-Igen én is és Heidi is jön! Együtt fogunk zenélni!-mondtam majd már indultunk is ki a parkba. Alec megkapta a fagyiját és el is indult játszani, mi meg leültünk egy padra.
-Nagyon jó fej! Őszintén, féltem nagyon hogy kire hasonlít, vagyis, hogy rám hasonlít-e, hogy mi van ha tényleg én vagyok az apja, de belegondoltam abba, hogy eddig egyedül voltál és azt kell mondja, örülnék, ha én lehetnék az apja és egy család lennénk.
-Matt ennek örülök, de azt tudnod kell, hogy akkoriban mikor mi kavartunk, mikor Valaryvel külön voltatok volt még egy srác,...
-Skye figyelj! Amit mondtam komolyan gondoltam! Turnézunk, megismerem, ő is engem és kész! Szeretném ha tudná, hogy rám számíthat, ezért kérlek ha apasági tesztet akar a másik fazon csak a turné után.
-A másik pasas meghalt, úgyhogy akkor a turné után.-nem éppen erre számítottam, azt hittem egyből tesztet akar, de ez jobban tetszik, hogy Aleckel foglalkozik.
-Akkor jó! Nem akarok erősködni meg semmi, csak hogy eddig egyedül voltatok, most már ne! Akár az én fiam, akár nem, rám számíthatsz, és ő is. Szeretném ha megbízna bennem és erre magától is rájönne.-megynugodtam, és kifejezettem várni kezdtem, hogy elteljen az egy hét és itt legyen a turné!

1 megjegyzés :

  1. :DDD
    Halii. :D

    Valary kiakadását, továbbra sem tudom megérteni, mert szerintem kicsit túlzásba viszi.
    Matt meglepően jól fogadta és ahogy azt gondoltam is, kur*a jó apa! :) :D
    Végre Jimmy is megbékélt! :D
    Most már remélem minden kezd jó lenni, bár van egy olyan érzésem, hogy lesznek még bonyodalmak!
    Várom a frisst!!! :DD

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés