2013. szeptember 20., péntek

Life is just a game 11.

Matt:

Lassan eljött a péntek, holnap indulunk turnézni.Valary nehezen, de próbálja elfogadni, hogy Alec és Skye is az életem részévé válnak, így ma át jön velem Alechez, hogy megismerje ő is.
-Biztos vagy benne, hogy jó ötlet? -aggodalmaskodott Valary a kocsiban, már Skye és Heidi háza előtt.
-Nézd, én nem erőltetek semmit, de ha kiderül a turné után, hogy nem az én fiam, akkor is fiamként fogok vele foglalkozni. A te döntésed, hogy elfogadod vagy sem, de én ezt akarom. Bemegyek, ha akarsz gyere te is, ha nem akkor nem! Időd lesz még!-megfogtam a kezét magamhoz húztam, megcsókoltam és már ott is hagytam. Bekopogtam és Skye már nyitotta is az ajtót.
-Mi történt? Valary nem jön?
-Szerintem nem, még nem sikerült teljesen megbékélnie ezzel a helyzettel.-mondtam és már a nappaliba tartottam.
-Maaaaaaaaaaatt!-ugrott rám egyből Alec.
-Ohh, látom már semmi bajod!-kaptam fel a vállamra és elkezdtem csikizni.
-Nem, nem neeeeeeeee! Anyu segíííííts!
-Én nem szállok vele szembe!
-Anyuuuu, aaaaanyuuu!-visongott még mindig, ahogy a kanapén birkóztunk. A héten nagyon sok időt töltöttem Aleckel, minden nap jöttem vigyázni rá, míg a lányok a stúdióban voltak. Skyenak muszáj volt segítenem, és bár eleinte óránként hívott, azt hiszem ő is kezdi elfogadni ezt az új helyzetet.
-Matt kérdezhetek valamit?
-Na mondjad!
-Koncertezhetek majd én is veletek?
-Háát, látod, ezt anyád dönti el.-néztem vigyorogva az ajtóban minket figyelő Skyera aki csak ingatta a fejét.
-Alec, ha nagyobb leszel, talán!
-Jó, de megjegyzem!-fenyegeztőzött az ujját lóbálva amin jót nevettünk.
-Matt kérdezhetek még?-bólintottam.
-Leszel az apukám?-lesokkolódtam és hirtelen nem tudtam, hogy mit mondjak. Skye odasietett mellém a kanapéra.-Az oviban mindenkiért jön az apukája, és együtt játszanak.Nekem leszel te az apukám?
-Kicsim, ez nem így működik, tudod?-kezdett bele Skye, mire Alec lehajtotta szomorúan a kisfejét, ettől viszont összeszorult a gyomrom.
-Tudod mi van? Nagyon szívesen lennék az apukád! És büszke lennék, ha a fiam lennél!-ahogy kimondtam Skye elképedve bámult rám, Alec viszont az ölembe mászott és szorosan ölelt. Soha életemben nem éreztem még ilyet.

Heidi:

-Szia! Skye mondta, hgy itt vagy ,gondoltam jövök, hogy ne unatkozz!
-Szia! Bár meg kell mondja, előbb számítottam, volna Brianre vagy Zackyre mint rád.-néztem őszintén Jimmyre, de erre nem válaszolt semmit.
-Csak gondoltam, ha már 3 hónapig együtt leszünk, lazuljunk kicsit!
-Még nem tudok! Mindjárt jön Skye!-ahogy kicsúszott ez a számon Skye dühösen rontott be a stúdióba.
-Csináljunk valamit gyorsan!-csapkodott, nem is foglalkozva semmivel.
-Segítek!-vigyorodott el Jimmy, Skye a kezembe lökött egy gitárt és berontott a mikrofon mögé.


Brian:

-Szia! Mit keresel itt?-nyitott ajtót csodálkozva, de én is csak döbbenten álltam.
-Heidi?
-Stúdióban vannak Skyejal.
-Hm, oké, akkor oda megyek! Jössz?-kérdeztem mire Alec már meg is jelent.
-Mehetünk!-indult el kifelé az ajtón. Matt vigyorogva utána, én meg csak bámultam, hogy mi van velük de nem számított. Ahogy a stúdióba értünk Jimmy vigyorogva hallgatta a lányokat. Skye énekelt, Heidi gitározott. Leültünk mi is és csak figyeltünk. Vége lett a számnak és egy váratlan vendég is betoppant.
-Jimmy! Hívtalak, mi a franc van?-jelent meg Leana eléggé rikácsoló hangon.
-Leana, nyugalom, bejöttünk stúdiózni.-Mattel meghúztuk magunkat, és csendben figyeltünk, kettönk közé fogva Alecet.Leana ránk nézett, Alecre majd a lányokra.
-Nem is ti stúdióztok. Csak ezt a két pi*sát bámulod. Minek viszitek őket turnéra hm?
-LEANA!-pattant fel Matt és fogta meg Leana karját.-Ne beszélj így róluk! Főleg ne a gyerek előtt!
-Ohh, a gyerek igen, hallottam hírét, apuka!-vágta oda gúnyosan. Nem bírtam már hallgatni, és Alec rémült arcát látva ő sem. Felkaptam és kimentünk inkább.
 -Ki az a dühös lány?
-Jimmy bácsi barátnője.
-És miért utálja anyuékat?
-Mert féltékeny rájuk!-beszélgettünk egy követ rugdosva.

Skye:

Láttam, hogy Leana kint pattog és hallottam, hogy ordibál.
"-Matt hogy vagy képes egy ilyen cafkáért elhagyni Valaryt? És a fatty? magadénak mered mondani?
-Leana, fogd be a szádat!-szólalt meg végre Jimmy is.-Hagyd őket békén és ne beszélj már így! Te viselkedsz úgy mint egy olcsó..."
Lassan hátradöntöttem a fejemet és csak sóhajtottam. Lehet rossz ötlet volt ideköltözni, mert így csak ez fog menni.
"-Soha többet ne beszélj így a fiamról, se az anyjáról, megértetted? Valary tudja, hogy szeretem, és nem hagytam el, de a fiamat se fogom, és erről ne egy olyan senki mint te ítélkezzen aki fűvel fával du*ott kamerák előtt!"
Sose láttam még Mattet ilyennek, de nagyon jól esett. Heidi megsimogatta a hátamat és mosolygott.
-Nagyon jó apa!-kacsintott rám a húgom és így én is elmosolyodtam. Leana elment mi meg kimentünk a srácokhoz. Brian a karján visszahozta Alecet és a holnapi indulás került fel témának.

1 megjegyzés :

  1. :DDD

    Leana.... Hanyag!!! Matt-nek totál igaza van és Jimmy pedig otthagyhatná már...
    Valary... Hát... Ez van! :/
    Skye kiborulását nem értem. o_o
    Alec... *-* de aranyooos :'))
    Nagyon várom a kövi részt!!!!!!

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés