2013. október 3., csütörtök

Life is just a game 14.

Heidi:

Egy hete indultunk és most lesz az 5-ik koncertünk! Hulla vagyok, akárcsak a többiek, most jön majd egy kis pihi és az első interjú, ami már tényleg rólunk szól és nem a Sevenfoldról.
-Kész vagytok? Mehetünk?-lépett elém vigyorogva John a gitárosunk.
-Persze, nyomjuk le őket is!-karolt át vigyorogva Tyler és elindultunk a színpad felé.
-Beszéltél Briannel?-súgta a fülembe, mivel épp Matték mellett haladtunk el.
-Nem, nem akarok!
-Beszélj vele! Ígyis haza vágtátok már Skyejal.
-Nem érdekel! Nincs joga kiteregetni a múltamat.-mondtam durcásan de Tyle megállított és maga felé fordított.
-Na jó! Heidi, nekem mondta el, érted? Nekem! Attól félsz én továbbadom, vagy felhasználom ellened? Gondolod, hogy akkor kiakarlak használni és csak szexelni akarok majd veled?
-Te nem akarsz tőlem semmit, nem! Csak ne mondogassa mindenkinek, hogy csak szexeltünk úgy ha kedve szottyant, hogy milyen jó volt Michelle háta mögött ez az egész... Nekem nem erről szólt, érted? Én bele szerettem, nekem az nem csak szex volt!-mondtam mire Tyler a vállam fölött nézett át. Hátra fordultam és Brian állt ott elképedve a hallottakon!-Hagyjatok békén! Te is Tyler!-hagytam ott a srácokat és indultam a lépcsőnél várakozó nővéremhez és a banda többi tagjához. Mielőtt felléptünk a színpadra összedobtuk a kezünket és ordítottunk egy hatalmasat.

 Felrohantunk és már tapsviharral foagdtak, így mi is egy fergeteges bulit csaptunk. Teljesen felszabadultam, megőrültem és jól esett.
Syn:

-Őrülten nyomják, nem?
-Igen, nagyon jók!-helyeselt melletem Matt, Aleckel az ölében.
-Az én anyum a legjobb! -nézett rám Alec kicsit morcosan.
-Mi is ezt mondtuk törpe, nyugalom!-húztam a fejére vigyorogva a sapkáját.-Matt kéne valami közös program!
-Milyen program? Megállás nélkül együtt vagyunk, együtt utazunk, lakunk, eszünk!
-De segíts nekem, ezt megbeszélni Heidivel!
-Mi ebbe nem folyunk bele! Intézd el valahogy!-állt fel Alecket a vállára dobva és ott hagytak.-Kösz, ez nagy segítség!-ordítottam utána de már nem is figyelt rám. Csak ültem a fotelben és bámultam a képernyőn a lányokat, és nem jut eszembe semmi.
-Na mi van Heidi még nem beszélt veled?-ültek le mellém Zacky és Jimmy vigyorogva.
-Nem, és nem tudom, mit csináljak! Utál, de most már tudom miért!
-Téged mindenki utál, csak fél aki ezt tagadja!-röhögött a képembe Jimmy, kicsit már bepiált.
-Te inkább kussolj jó?!
-Mert Heidi velem jóban van? Mert engem imád?-kérdezte vigyorogva ,de csak a képébe nyomtam a kezem és hanyatt löktem.
-Velem Skye nem akar beszélni, ha ez segít!
-És veled mégis miért nem? Túl kedves voltált vele?-nevettem kicsit, de Zacky komolyan nézett rám.-Na kivele!
-Lefeküdtünk! Első este!
-Hogy mi vaaaaaaaaan? Te és Skye?-kérdeztem meglepetten, de ő halál komolyan bólintott.-AAAAAAAAz durva!
-Az,  nem hajlandó, beszélni róla!-mondta aztán elhallgatott, mert nyílt az ajtó és megjelentek a lányok.
-Naaaaaaaaa, milyenek voltunk?-virult Heidi feje, sokkal felszabadultabban mint koncert előtt.-Királyok voltunk! Kirááály voltam!-ugrott Tyler nyakába vigyorogva, majd leült Zacky mellé.
-Mi van eygetlen drága Zacky?
-Semmi, iszunk este, beszélgetünk?-kérdezte Zacky mire Heidi vigyorogva bólintott.
-Na jó, induljunk, zúzzunk!-indult ki Matt, mi pedig egyből utána és kezdődött a koncert.

Skye:

-Alec édesem menj egy kicsit oda  nénihez, jó? Ő vigyázz rád, amíg anyu interjút ad, rendben?
-Igen, anyu!
-Viselkedj!
-Igen anyu!-kullogott el, majd Matt lépett mellém.
-Mehetünk, itt a riporter! Alec meg lesz?
-Remélem, nem akarom, hogy az legyen mint tegnap előtt, mikor összefirkálja a nő arcát mert elaludt miközben vigyázott rá!-Matt jót röhögött, újra, bár én kevésbé, de beléptünk az öltözőbe és izgatottan vártuk a kérdéseket.
-Skye, Heidi rajongók ezrei féltékenyek rátok amiért a sevenfoldos fiúkkal turnéztok. Igaz hogy egy lakosztályban laktok?
-Igaz, de mindenki külön szobában. És reméljük lassan a srácokra is féltékenyek lesznek, hogy velünk turnézhatnak.-válaszolt mosolyogva Heidi, nekem,hozzá se kellett fűznöm semmit.
-Igaz, hogy régi jóbarátok vagytok?
-Régi barátok igen, most még kicsit dolgozni kell a jó barát részen, hiszen 5 évig nem is beszéltünk!-válaszolt megint Heidi, bár ez kicsit kellemetlenebb volt a srácoknak.
-Rev, úgy tudjuk Leanaval vége lett a kapcsolatotoknak, elképzelhető hogy azért mert Skye vagy Heidi bekerült a képbe?
-Nem, jó lenne, de nem! Barátok vagyunk! És még Leanaval sincs vége, csak egy kis levegőre volt szükségünk, ez néha így megy.
-Az utolsó személyesebb kérdésem az lenne, hogy úgy tudjuk Skye a kisfiad is veletek van a turnén, mit szól ehhez az apja, illetve ő ezt hogy bírja?
-Aleck szeret a középpontban lenni, így nem zavarja, hogy hirtelen ennyi pasi veszi kiörül akik örömmel játszanak vele. Ami az apukáját illeti...
-Az apját nem zavarja, hogy itt van, ő is zenész, így talán még örül is neki, hogy a fia ilyen jó kezekbe került.-nevette el magát Matt, én viszont próbáltam kicsit jelezni a pillantásaimmal, hogy ez sok volt. Nem akarom hogy kiszivárogjon ha Matt fia, nem akarok köré akkora hírverést, az már túl sok lenne.
-Szóval akkor már nem vagytok együtt?
-Azt hiszem az utolsó személyes kérdést már kimerítettük, szóval térjünk rá inkább a zenénkre és a koncertekre.-erőltettem egy mosolyt az arcomra miközben a vártam valami értelmes kérdést. 

Az interjú után visszainduétunka  szállodába, és mindenki dőlt is ki aludni, de holnaptól 3 nap pihi, hihetetlen hogy eljutottunk idáig és már csak a pihenésre vágyom és hogy aludhassak, egy kiscsöndben!

2 megjegyzés :

  1. Csövii :D :D

    Turné... A kedvenc részem. :3
    Heidi... Valahogy éreztem, hogy tényleg ez van a háttérben. :D
    Brian meg gondolkozzon egy kicsit és lépjen végre! Ugyan úgy, ahogy Zacky is!!
    Jimmy... Ugyan már! Habi! :D
    Személyes kérdések... Legidegesítőbbek. -.-
    Matt... Remélem tényleg ő az apja Alec-nek! o_o
    Várom nagyon a frisst! :D

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) A friss már fönt, a pasik meg már csak ilyenek, mindig akkor lépnek mikor már késő, és akkor sem mindig a megfelelő módon... tipikus :D

      Törlés