2015. február 19., csütörtök

Sex on the Beach 15.fejezet

Ava:

A buszon egy idegen ágyban ébredtem, de hallottam, hogy a fiúk beszélnek, így csukva tartottam a szemem, hadd higgyék, hogy még alszom. Nem szép, de kíváncsi lettem.
-Matt, tetszik neked?
-Haver komolyan most már nagyon idegesítesz!
-Csak válaszolj!
-Brian Ava csak munkatárs, nem tetszik.Megvolt kész ennyi!-ahogy ezt kimondta ideges lettem. Megvolt, kész ennyi?!Hát basszus, szívem szerint ordítva keltem volna fel, de mivel még éreztem, hogy megy a busz csak elkezdtem mocorogni és befordultam a falhoz. Akkor már kinyitottam a szemem és magamban dühöngtem.Belefurtam a fejem a párnába és morogtam magamban, aztán pár perc alatt kezdtem lenyugodni ahogy megbódultam a párnán lévő illattól. Csak egy numera voltam neki, nem is érdeklem, csak munkatárs. Talán jobb is ez így, de akkoris bosszant, hogy mondhat valaki ilyet?
-Mi az tetszik az illatom?-hallottam meg Syn hangját, de csak hümmögtem neki.-Van még rajtam is ha kell.-felültem az ágyban és felé fordultam.
-Direkt a saját ágyadba raktál igaz?-kérdeztem tőle mire elvigyorodott.
-De csak mert azt mondtad nem alszol az ágyamban, hát aludtál.-vigyorgott továbbra is én viszont nem tudtam. Felkeltem és neki láttam dolgozni elővettem a telefonom, a laptopot és néztem mit kell még leszervezni.
Ahogy a busz megállt már mentünk is a fiúkkal a fotózásra, és mivel én képviseltem a srácokat én választhattam ki a képeket, amiket különösen élveztem.





Syn:

-Na itt végeztünk?-kérdeztem Avat, de csak csücsörítve bámult egy monitort.
-Még választok pár szexi képet és igen.
-Milyen képet?
-Rólatok, amik itt készültek.-mondta, mire elmosolyodtam és már léptem is mellé, hogy lássam.
-Magadnak másolod le?-kérdeztem, mire felémfordult aztán nevetni kezdett.
-Nem! De cuki vagy.-és megpaskolgatta az arcomat, én meg csak néztem nagyokat, nem nagyon szokott Ava ilyet csinálni.
-Fiúúúúúk, szedjétek össze magatokat, indulunk!-szólt aztán és elindult mi meg valami kis libák egy sorban utána.Be a kisbuszba mentünk ebédelni. Ebéd közben elég feszült volt a hangulat.
-Hé Ava tudsz valamit Audreyról?-kérdezte Jimmy, Ava meg csak kortyolgatta a borát.
-Nem Jimmy nem tudok róla semmit, csak azt hogy ha vége a turnénak kínos lesz haza mennem hozzá.
-Gondold meg, hogy mégis a legjobb barátnőd, szeret és...
-Jimmy kérlek, nem fogom visszavenni. Amit Briannel művelt az nem fér bele sem a munkába sem a mi barátságunkba.
-Akkor dobjuk ki Synt is?!-fakadt ki Jimmy de erre már én is felkaptam a fejem.
-Itt ülök melletted tesó, hallod!!-szóltam közbe.
-Jimmy ha vége a turnénak azt csinálsz vele amit akarsz nem érdekel, de most még együtt dolgozunk és nem fér bele ez.
-Várj egy kicsit!-szólt Matt is.-Hogy érted, hogy most még? Ha vége a turnénak már nem fogunk együtt dolgozni?
-Te mondtad, nem én. De így is örülhetsz, mert megvoltam, rendbeszedtelek titeket és kész. Utána semmi dolgod velem!-érezhető volt Ava hangjában a feszültség, de még ha abból nem is, az ahogy ledobta a villáját és a szalvétát eléggé nyilvánvalóvá tette. Felpattant és elindult ki az étteremből.
-Haver csak szerintem hallotta amit beszéltünk, vagy szerinted is?-kérdeztem Mattet.
-Bazdmeg Syn hogy mindig te rontasz el mindent!-pattant fel és rohant Ava után.

Matt:

-Hé állj meg!-szóltam, de persze egy dühös nőnek hiába, trappolt tovább. Utána futottam és a karjánál fogva visszarántottam.-Mi volt ez az egész? Tényleg ki akarsz lépni?
-Matt ha nem engeded el a kezem, komolyan mondom hogy síkítok.
-Sikíts, tudod, hogy úgy jobban élvezem... -ironizáltam neki mire csak a szemét forgatta.-Ne csináld már mi volt ez.
-Hogy mi? Mondd meg te! Csak egy numera voltam neked, és ezt boldogan hangoztatod is, hogy ennyi, kész, nem számítok semmit...-mondta én meg már alig tudtam figyelni, a hangja egyre magasabb lett.
-Ava félre értetted az egészet. De ez most miért ilyen fontos? Volt egy közös éjszakánk neked se több nekem se, jegyezzelek el vagy mi?-ahogy kimondtam rájöttem mekkora hiba volt.
-Jesszusom még egy ekkora bunkót mint te.-fortyogott és pont ekkor megjelent mellettem Brian is.
-Ava az az egész az én hibám volt.Ahogy téged úgy nyaggattam Mattet is hogy bejössz-e neki, hogy akarna e tőled többet.
-Brian miért olyan fontos ez? ! Nem értelek titeket komolyan, miért nem lehet megmaradni a munkánál?
-Csak érdekelt, hogyha meggondolnád magad esetleg a szabályaidat illetően akkor változni fognak-e dolgok.-magyarázott Syn és ez még rosszabbnak hangzott mint gondoltam.-Ha esetleg belemennél egy kapcsolatba kevésbé lennél feszült és...
-Na jó én ezt nem hallgatom, ha itt végeztetek itt fog várni a hallban egy nő az interjú miatt este meg koncertezzetek én addig megyek és szerzek  egy kósza estét...-morgott és hangosan dobogva elindult.
-Haver most komolyan ez kellett? Miért nem tudod befogni a szádat?!-csaptam oldalba Brian és Ava után futottam ismét.

Ava:

-Mit akarsz már megint?-karon ragadott Matt és behúzott az egyik liftbe.
-Komolyan és tök őszintén mondom, hogy nem értelek. Nem is emlékeztél rá, hogy velem feküdtél le! Én rád emlékeztem, de te rám nem, mi ez az egész akkor?
-Nem akarok csak egy kósza csaj lenni a több százból érted? Rosszul érzem magam emiatt, így hogy együtt dolgozunk meg még inkább. Még van kb 2 hónap a turnéból és nehéz veled együtt dolgoznom úgy, hogy nem is emlékszel a velem való éjszakádra ez lekicsinylő, beképzelt, és nagyon bunkó tőled. Ha nem dolgoznánk együtt azt se tudtad volna ki volt az a lány.-fakadtam ki és éreztem, hogy remegnek a kezeim, izzad a tenyerem.
-Ha most azt mondanám erre, hogy ez nem igaz akkor nekem esnél, ha azt hogy igaz minden akkoris, akkor mondd meg hogy mit kéne tennem.-mondta kérlelő hangon.
-Rúgj ki! Kérlek Matt!-néztem mélyen a szemébe és kérleltem, hogy tegye meg, de megcsörrent a telefonja.
-Mondd!-vette fel zord, kemény hangon.-Most fogom kirúgni!-mondta a telefonba, közben végig a szemembe nézve aztán csak zsebre vágta a telefont.
-Köszönöm!-kinyilt az emeletemen a lift és kiszálltam, Matt csak ott állt és nézett.De mielőtt becsukódhatott volna az ajtó visszaléptem a liftbe és Mattre vetettem magam.
-Ava mit művelsz?
-Kirúgtál, nincsenek szabályok, bebizonyítom, hogy nem csak egy lány vagyok.
-Megfogod bánni!
-Nem, nem jelent ez semmit, csak.... nem akarok.... egy lenni a sokból... olyan akarok lenni akire emlékszel...
-Viccelsz velem? Így is ....-nem hagytam szóhoz jutni.-De utána visszaveszlek!-mondta mire elnevettem magam és bólogattam. Rányomtam a lift stop gombjára mire Matt feltolta a szoknyámat és felkapott a csípőjére.Fél kézzel kilazítottam az övét és a nadrágját, de hirtelen megpördült velem és hozzá nyomott a lift oldalához.Olyan izmos volt, de olyan könnyen megtartott amíg letolta a nadrágját.
-Utálni fogsz érte!-morogta a fülembe, de csak felnyögni tudtam.
-Nem! Nem foglak!-lihegtem és a vállaiba martam. Egymás szemébe néztünk végig, ha csókolóztunk akkoris.
-Hogy fogunk így együtt dolgozni?
-Ahogy eddig, csak én ...sokkal .... sokkkal...-ment el a hangom a gyönyörben és Matt is egyre jobban lihegett, kezdett elfáradni.
-Ava komolyan visszaveszlek.
-Matt egy kicsit fog még be!-mordultam fel mire elmosolyodott és kicsit begyorsított, hogy már egy hang nem jött a torkomon, csak hozzásimultam a falhoz, belemartam a hátába és élveztem.




Matt:

-Lehet hülye kérdés, de most jobban érzed magad?-kérdeztem a haját igazgató Avat még a liftben.
-Igen, te talán nem?-kérdezett vissza mire csak elnevettem magam, ez igazán hülye kérdés volt egy pasinak.
-De! És akkor mi lesz a munkával?
-Visszaveszel?
-Ha visszajössz!
-Akkor semmi megy minden ugyanúgy, nem dolgoztam nektek mikor ez megtörtént, és most emlékszem is rád, te is rám.
-Ava ezek után ha akarnálak se tudnálak elfelejteni.
-Kössz Matt! -mondta és megnyomta az emelet gombját.Kiszállt én meg visszamentem a srácokhoz.
-Hé haver mi volt?
-Semmi!
-Tényleg kirúgtad?
-Igen! De vissza is vettem. Kicsit kiakadt, kirúgtam de "lefightoltuk" megnyugodott, én is megkönnyebbültem hogy megoldottuk és visszavettem, szóval megint velünk dolgozik.-mondtam úgy hogy, szinte nem is hazudtam, csak nem egyértelműen fogalmaztam.De ez nem bűn. Lezavartuk az interjút este a koncertet és végülis maradtunk egy éjszakára a hotelben.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése