2015. február 7., szombat

Life is just a game 67.

Syn:

-És hogy lesz a koncert?
-Hogyhogy hogy?-kérdezte Heidi.-Úgy mint mindig.
-Te gitározol?
-Igen!
-De legalább ülni fogsz?
-Nem!-rázta meg a fejét.
-Akkor nem koncertezhetsz!
-Mi van?-akadt ki és kiesett a kezéből a pohár.
-Heidi, meleg van, nem fogod bírni.
-Brian kérlek, tök jól vagyok!
-Ha ülsz és úgy csinálod végig nincs ellenvetésem, vagy nem te gitározol.
-Ezt most nem mondod komolyan!
-De komolyan mondom! Van kint vagy 35 fok, és a színpadon tűz a nap. Ülve gitározol és énekelsz vagy sehogy!
 -Sziasztok! Na mehetünk?-jött be Skye mosolyogva a szobába.
-Nem! Brian nem enged fellépni.
-Nem ezt mondtam! Azt kértem hogy ülj a koncert alatt.
-Ez érthető, de pont ezért mindketten ülünk.-vigyorogott rám Skye mire kicsit megkönnyebbültem.
-Hogy mi?
-Hallottad Hugi, nem nagykoncertről van szó, csak 6-7 számot adunk elő, alig félóra lesz az egész, aztán irány a meki.

Heidi:

Fáj belátnom de Briannek igaza volt. Az utolsó számba kezdünk mindjárt de még a székről is mindjárt leszédülök ebben a hőségben. Oldalra néztem és megláttam Briant egy pohár jégkásával és mielőtt megkérhettem volna, hogyhozza ide már mosolyogva úton volt.
-Annyira köszönöm!kaptam ki a kezéből és kortyoltam bele.-ő meg csak mosolyogva megpuszilta a fejemet majd kivette a gitárt a másik kezemből.
-Mit csinálsz?-kérdeztem de Skyetól kaptam a választ.
-És egy bucsúszám még egy meglepetés vendéggel, Synyster Gatessel az Avenged Sevenfold szólógitárosával. Köszönjük, hogy itt voltatok és azt is hogy mi itt lehettünk!-mondta Skye a mikrofonba én meg kikerekedett szemekkel néztem Brianre aki már ott ült mellettem és kacsintott.
A koncert után egy kocsi várt minket és mentünk tovább. Brian is jött velünk.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Igen, de csak mert hoztad azt a jégkását.-pusziltam meg, mire elvigyorodott.-Igazad volt!
Megérkeztünk A mekibe, ahol ma gyerekeknek gyűjtünk adományt, mi azzal, hogy kasszázzunk meg kaját csinálunk.

Skye:

-Heidi gyere már!-szóltam neki a kasszából, mire hátrafordultam láttam miért nem tud jönni a sültkrumplit falta.Gyorsan lefényképeztem, mire elszégyellte magát és előre jött.
-Töröld azt a képet!
-Mi? Dehogyis! Majd örülnek neki a babák ha nagyok lesznek és látják.-simogattam meg a hasát, de ő csak hunyorogva nézett rám.
-Jóllaktál?-kérdezte Brian a pult túloldalán állva, mire Heidi dühösen fujtatni kezdett.-Szeretlek!-csókolta meg Brian. Édesek voltak, de hogy kettejüknek milyen gyerekeik lesznek... őrület!-Visszamegyek a szállodába, ott várlak!-köszönt és el is ment, mi meg dolgozni kezdtünk.
Láttam, hogy Heidi kezd fáradni, bár tagadta, így 3 óra után elindultunk vissza.
-Na most van egyhetünk csak nyaralni.
-Igen?-kérdezte ásítozva.
-Aha, pihenünk csak! Utána folytatjuk lesz még 2 hetünk és irány haza. Addigra már a pocid is látszani fog minden ruhában.
-Uhh már így is látszik, mintha 5 kg háj lenne rajtam.
-Mi? Dehogy! Bő felsőkben nem is látszik, csak ha valami tapadós van rajtad. Mire a rajongók kiszúrják otthon leszel biztonságban.
-Ezt ne kezd! NEM  VAGYOK BETEG!-fakadt ki.
-Tudom, nem is mondtam!-mondtam neki, de már kifelé nézett a kocsi ablakon.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése