2015. február 5., csütörtök

Nobody's perfect 3.3

Bevettek a nyomozó csoportba, így sikerült egy hét alatt elintézni az áthelyezésemet és Jackson átiratkozását is.Viszont mivel a srácok bulit szerveznek Jackson ma Suzyéknál alszik.
-Ne aggódj rendben leszünk!
-Ha bármi baj van hívjatok, vagy gyertek nyugodtan!-mondtam Suzynak és Briannek de szinte már lökdöstek ki az ajtón.
-Csak menj már és érezd jól magad.-lassan battyogtam vissza a fiúkhoz.
-Na jó felmegyek kicsomagolok Jacksonnak.
-Megcsináltuk!-vigyorgott Brian és Zacky.
-Hogy mi?
-Megkapta a legkirályabb gyerekszobát!-mondták.
-Gitár, játékok, filmek, poszterek...
-Köszi!-öleltem meg őket.-Akkor csak nekem kéne kipakolni.-fel is mentem és neki álltam.Úgy két óra volt mire mindent kiraktam a helyére.Magamat kellett már csak rendbe szedni. Felkaptam egy shortot  és egy füzős felsőt és leindultam a srácokhoz. Már pakolták ki a piákat.
-Olyan jó hogy itt vagy!-ölelt meg Matt.
-Köszi!-Mikor kezdődik a buli?
-Félóra és jön mindenki.-töltöttem magamnak egy whiskyt és leültem a kanapéra.Szép lassan meg is jöttek az emberek és beindult a buli.Kivéve nekem én ültem a konyhában és ittam.
-Hé mi van veled?-ült le Matt mellém.
-Nem tudom, ez nem megy nekem.
-Dehogynem!
-Nem, az elmúlt egy évben az öcsémet neveltem és abba semmi szórakozás nem fért bele.
-Jaj, kezdhetünk mindent előlről!-sóhajtott.-Mikor jóban lettünk ugyanez volt a helyzet. Szóval, jobb ha most jössz és bulizol velünk mert mindketten tudjuk hogy megy neked.Tudod hogy lehetsz felelősségteljes és fiatal, hát gyerünk, itt vagyok melletted.-És hozzá koccintotta a poharát az enyémhez, majd ittunk.
Visszamentünk a nappaliba, táncoltunk, ittunk de ennél több nem ment.
-Lizzyyy én részeg vagyok és... és nagyon de nagyon...
-Brian héé, ülj le!-próbáltam levakarni a rámcsimpaszkodó Synt.
-Örülök, hogy itt vagy!-bökte ki.
-Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz!-hallottam Jimmy hangját is.
-Itt vagyok!-mondtam és pár perc és megjelent a vigyori feje.
-Gyere!-felkapott a vállára és kiszaladt velem a kertbe.
-Tegyél le!
-Mindjárt!-mondta.
-Miért hoztál ki?-kérdeztem, de csak nevetni kezdett és visszament a házba. Na jó azt hiszem nem csak Brian részeg.Vissza menten a házba és töltöttem még egy pohárral.
-Hé Liz, segíts lekoptatni a csajt.-jött oda Matt.
-Tessék?
-Tudod, nagyon idegesít, és nem érti, hogy...-fintorgott mire nevetni kezdtem.
-Tényleg? Mint régen? Én leszek aki elintézem, hogy lekopjanak?-erre zavartan mosolyra húzta a száját. és tátogott egy lécit.-Melyik az?-kérdeztem és rámutatott egy kb 17 éves szöszi kiscsajra aki ahogy meglátta hogy Matt ott van mellettem el is indult felénk.-Kapj fel és tegyél a pultra, mintha..-kezdtem, de be se kellett fejeznem, Matt hirtelen a csípőjére kapott és felültetett a pultra közben végig a lábamat simogatva.
-Hé Matt én.. arra gondoltam...-ért oda hozzánk a lány de alig bírt megszólalni mert csak Matt kezét figyelte a lábaimon.
-Szia Lizzy vagyok!-nyújtottam oda a kezem, egy furcsa ábrázattal kezet fogott velem.-Ne haragudj de most nagyon sok mindent kell bepótolnunk, egy éve nem láttam már és...-kezdtem körözni Matt hasán az ujjammal majd megmarkoltam az övénél és rántottam rajta egy kicsit.-Ideje föl mennünk!-néztem Mattra és a nyújtottam a kezem. Felemelt a pultról gyorsan megragadtam még a whiskyt Matt meg boldogan mosolyogva felsétált velem a lépcsőn miközben én még meghúztam az üeget.
-Király vagy, jövök neked!
-Ugye? És egyre jobb, már meg se kell csókolnod, hogy műkődjön elég ha kétértelműen beszélünk. Jó sokat tanultam a rendőrségen.
-Na jó, azt hiszem eleget ittál, kezdesz sokat beszélni.-nevetett ahogy letett az ágyamra.-Ezt tanították a rendőrségen?
-Nem, de vannak elég furcsa mégis okos emberek akik a kihallgatásoknál direkt kétértelműen beszélnek, hogy megtévesszenek vagy könnyebben el tudják titkolni az igazságot.-csak beszéltem és mire Mattre néztem már hanyatt feküdt az ágyon és majdnem aludt.
-Nem aludhatsz hé!-böktem meg mire nyöszörgött egyet.Fogtam az üvegemet és vissza mentem az alsószintre.
-Hol voltál?
-Lekoptattam Matt csaját.
-És Matt?
-Alszik! Bealudt mikor beszélni kezdtem.-húztam el a számat de Zacky csak nevetett.-Synt nem láttad? Az előbb már kicsit részegebb volt a kelleténél.
-Valami csajjal van-mutatott a kert felé, hát kimentem megnézni minden rendben van-e.Brian a lépcsőn szinte kifeküdve egy csaj meg félig rámászva csókolgatta.
-Brian?
-Lizzyy!-örült meg nekem.
-Hé, tűnés!- kocogtattam meg a lány vállát de nem reagált.-Nem hallod?
-Tűnj el te!
-Gyerünk vagy bevitetlek prostitúcióért!
-Mi van? Zsarunak képzeled magad?-kérdezte a csaj mire Brian nevetni kezdett.
-Ő zsaru!-mondta és rám nézve elvigyorodott.A csaj felkelt megigazította a ruháját és visszament a házba.
-Jól vagy?
-Részeg vagyok!
-Azt látom! Gyere fel kísérlek!
-Ne, ne ne! Annak rossz vége lesz, még a végén neked esem.
-Nekem? Ugyan miért?
-Mert te vagy Lizzy.-nevetett miközben felhúztam, hogy felálljon.
-Gyere te hülye!-indultunk be és talán 20 perc volt mire felértünk az emeletre. Bevittem a szobájába, ahogy meglátta az ágyát hasra dőlt és mire levettem a cipőit már aludt.Bementem én is a szobámba és ledőltem Matt mellé.Aztán bevillant még Zacky és Jimmy, úgyhogy lementem és talán 1 óra alatt sikerült őket is felrángatni egyedül, a saját ágyukba. Lent még volt egy két ember aki iszogatott és bulizott, de már nem érdekelt, felvettem egy bő pólót és befeküdtem az ágyamba aludni, Matt mellé aki ahogy az elején eldőlt úgy aludt még mindig.Egész olyan mint régen, Matt alszik az ágyamban, a srácok kiütötték magukat annyi a különbség hogy én felnőttem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése