2015. február 2., hétfő

Sex on the Beach 14.fejezet

Brian:

-Hé Ava haza jött?-kérdeztem Jimmyt, de csak megvonta a vállát.-Audrey?
-Minden cuccát elvitte.
-Reggelt srácok!-jött át Zacky és Matt.
-Ava? Mi lesz ma a program?-Jimmy és én is megvontuk a vállunkat.-Itt van egyáltalán?
-Elvileg!
-Láttátok?
-Nem!-vágtuk rá egyszerre, mire Matt odament az ajtóhoz és bekopogott,de semmi válasz.
-Nyiss be!-mondta Zacky és Matt benyitott.
-Na basszus!-mondta mire mi is egyből odasiettünk.Ava nagyban aludt mellette egy pucér pasi és egy félmeztelen nő.
-Eeeeez durva!-tátotta el nevetve a száját Jimmy.
-Matt mondd ez nálatok is így ment?-kérdeztem, de Matt nem szólt.Bemenet és rácsapott a pasas hátára, akkorát csattant nem csoda hogy szerencsétlen ijedtében leesett az ágyról.
-Mi a fasz?!
-Takarodj!-mordult Matt.
-Mi van? Ki vagy te?-felkelt a földről körbe nézett.-Ja bocs a te csajod?

Ava:

-Mi a fasz?!
-Takarodj!-hallottam Matt dörmögős hangját.
-Mi van? Ki vagy te?-felkelt a földről körbe nézett.-Ja bocs a te csajod?
-Nem a pasim.-nyöszögtem és magam köré húztam a takarót és felkeltem az ágyból.-Bár te se, szóval jobb ha mész!
-Nem hallottad?! Tipli van!-szólt már neki Brian is, így felkapta gyorsan az alsógatyáját, de mire a többi ruhájáért nyúlt volna Matt kihajította őket a szobámból.
-Fiúk!-szóltam rájuk, de Matt úgy nézett rám, mintha a világ legrosszabb embere lennék.-Nem mennétek ki ti is?-kérdeztem, de még ott álltak az ajtóban.-Mozgás mind!-lökdöstem őket és becsuktam a szoba ajtót.
Felébresztettem a lányt és őt is elküldtem, majd belebújtam a köntösömbe, összeszedtem pár smink cuccot és ruhát és elindultam ki a fürdőszobába.
-Ez komoly? Egy hármas?-állt elém Syn.-Tényleg vadabb vagy mint gondoltam.-nézett már elismerően amitől én csak rosszabbul éreztem magam.
-Nem emlékszem!-motyogtam és haladtam tovább.
- Ezek után egy szavad nem lehet rám!-vigyorgott.
-Csönd már!-csuktam be a fürdőszoba ajtót. Beálltam a zuhany alá és vagy háromszor úgy átdörzsöltem magam, talán még a bőröm is lejött, de nem segített, borzasztóan éreztem magam. Már csak azt nem tudom, hogy a tegnap este miatt, vagy azért mert a legjobb barátnőmet rúgtam ki.

Matt:

-Na jó! Lesz egy interjú, aztán ebéd és nyomás tovább, este koncert, koncert után egyből tovább, reggel fotózás, interjú és este koncert.-hadarta Ava, ahhoz képest hogy találtuk meg egész összeszedte magát.
-És mi a helyzet Audreyval?
-Audrey nem dolgozik velünk! Haza ment.-felelte ridegen.
-Ohh, szuper, nincs kaja!-hördült fel Zacky, mire Ava elmosolyodott.
-Audrey nélkül is lesz kaja, de a banda érdekében ezt meg kellett tennem.Nem vette komolyan amit mint barátja kértem tőle.
-A történtek után téged is nehéz komolyan venni!-vágtam oda és elsétáltam, ott hagyva a teljesen ledermedt Avat a srácokkal.





Ava:

-Hé Matt beszéljünk!-ültem le mellé már a buszban a koncert után.
-Miről?
-Arról, hogy ne beszélj többet így velem mint délelőtt.
-Ha lehet, mi meg ne találjunk rád a gruppen után.
-Na jó, ehhez semmi közöd! De a munkámat, ha..
-Ava!-csitított le még a számat is befogta.-Egy kedves lánynak ismerlek, oké? Ha sok a meló, szólj, megértem, de erre nekünk sincs szükségünk! Ráncba szedtél minket király, de úgy ha lesüllyedsz a szintünkre nem az.
-Ki akarsz rúgni?-akadtam ki.
-Nem dehogy!
-Csak?
-Mielőtt felkelnénk tüntesd el az estieket.-azzal a kezembe nyomott egy sört és elment lefeküdni.Viszont Brian lehuppant mellém.
-Mi az?
-Zavrta ám nagyon!
-Mi?
-Hogy lefeküdtél azzal a pasival.-mondta mire nevetni kezdtem.
-Miért zavarná?
-Mert tetszel neki.
-Jaj már.Nem tetszem neki.
-Hallottam mit mondott.
-De én nem vagyok az a kedves lány!-ellenkeztem.-Nem is ismertek engem!De Mattet sem ismered, ha azt hiszed tetszem neki.
-Alszol velem?-kérdezte egyszercsak mire kikeredtek a szemeim.
-Ez most komoly?-elvigyorodott.-Nem fekszem be az ágyadba.
-Én a tiedbe?
-Hülye vagy?-nevettem el magam.
-Persze egy idegen pasi és az a csaj... jó volt? Mármint a csaj?
-Brian, nem emlékszem.
-Ezzel nem versz át! Mesélj!
-Nincs mit mesélnem! Menj aludni!
-Inkább itt maradok.-mondta és hanyatt dobta magát, hogy a fejét az ölembe tette.
-Tényleg úgy gondolod, hogy tetszem Mattnek?-kérdeztem.
-Nem tudom, kíváncsi voltam te mit gondolsz róla.
-És?
-Nem jön be neked.
-Ezt jól látod.-helyeseltem és meghúztam az üvegem. Nem sokat beszéltünk ezután, de lassacskán elaludt az ölembe, ami neki talán kényelmes volt nekem viszont....Alig 2 óráig bírtam, aztán már úgy fájt a nyakam, és a hátam hogy felkeltettem.
-Bocsi!-nyöszörögte nyújtózkodva.
-Nem gond, majd kimasszíroztatom.
-Ülj le! Megmasszírozom a nyakad.-ajánlotta fel de nevetnem kellett.
-Brian kérlek! Audrey meg az estém miatt nem rúgom fel a szabályokat. Nem kavarok egyikőtökkel sem.-elmosolyodott de a szeme sem rebbent, amitől viszont én jöttem zavarba.
-Ülj le! Nem akarok kikezdeni veled! Csak ismerlek annyira, hogy azt mondjam barátok vagyunk.-mivel nem mozdultam felemelte a kezeit.-Kérlek, ha akartam volna Audreyval történt volna egy s más, de nem!-mondta és ez meggyőzött, leültem és hagytam hogy megmasszírozza a nyakam.Hihetetlenül jó volt, de úgy ellazított hogy majd elaludtam azon a kis kanapén.
-Gyere beraklak egy ágyba!-kapott fel Brian és lefektetett majd eltűnt.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése