2013. október 21., hétfő

Life is just a game 18.

Skye:

Másnap reggel, mikor reggeliztünk nagyon kínos volt minden. Matt nem szólt Zackyhez, Zacky hiába próbálta meg beszélni vele, inkább csak engem szúrogatott.
-Matt, beszéljük már meg! Ez nem miattad van, ugyanúgy a barátom vagy!
-És Skye, gondolkodtál mikor a gyereked apjának a legjobb barátjával akartál összefeküdni és újabb gyerekeket szűlni?
-Matt nem akarok újabb gyerekeket szűlni. Közel sem biztos, hogy a te fiad! És nem akartam vele összefeküdni, éppen ezt próbáltam neki is elmondani. Végül pedig az elvileges apának már van egy másik felesége!- a számba tömtem az utolsó falat pirítósomat és inkább felálltam az asztaltól.
-Attól még összeköt minket a fiúnk! Meg kéne beszélnünk ki csöppen bele az életébe. -ahogy ezt kimondta megálltam visszasétáltam hozzá, és csakhogy Alec ne hallja Mattnek mondtam mindent.
-Az ééén fiam! És neked semmi közöd, hozzá hgy én kit akarok magam mellé, mert eddig is megoldottam, hogy Alecnek semmi baja ne legyen! És különben is, ha azt mondanám Val nem lehet a fiam mostohája mit szólnál? MOST fejezd be, mert esküszöm, hogy ha még ezen a Zacky témán lovagolsz elmegyünk Aleckel és leszarom a turnét!-besiettem a szobámba Alechez, aki még aludt! Betakargattam és kicsit lefeküdtem mellé, hogy megnyugodjak!

Matt:

-Matt én tényleg...
-Zacky kuss már! Nem érdekel, jó? Nem érdekel, hogy te nyomultál rá, amíg tudtad, hogy szeretem!-mondtam mire Zacky elképedt!
-Ha szeretted akkor miért Valaryt választottad?!
-Nem tehettem mást... de nem akarom elveszteni őket Aleckkel, úgyhogy kérlek próbáld már meg lezárni azt ami kettőtök között volt, mert én előbb utóbb beverek egyet ha folytatod, mert ezt nem bírom...-otthagytam Zackyt és Skye után mentem.
-Skye, beszélhetünk?
-Matt nem akarom ezt tovább nyúzni!-leültem az ágy mellé, hogy Skye jól hallja amit mondok, anélkül, hogy Alecet felkeltenénk.
-Nem akarok veszekedni, csak nem akarlak elveszíteni titeket. Fontos vagy nekem, Alec pedig már az életem része! Azt szeretném, ha most megcsinálnánk az apasági tesztet!
-Hogy mi?-ült fel az ágyon és engem nézett.
-Csináltassuk meg most, tudnom kell, hogy tényleg az élete része lehetek, hogy ő az én fiam is!
-De úgy volt...
-Kérlek, tudnom kell...-suttogtam könyörögve, fejemet Skye ölébe döntve. Éreztem, hogy bele túr a hajamba, aztán egy nagyot sóhajtott.
-Legyen!-suttogta. Ahogy felnéztem rá, elmosolyodott.
-Köszönöm!-megöleltem aztán elővettem a telefonom és már ki is mentem, hogy keressek valaki orvost aki ráér és meg is csinálná nekünk, most a tesztet.

Brian:

-Heiiidiiiiiii!-löktem be a szobája ajtaját, hátam mögött az operatőrrel, mivel már megérkezett, hogy a következő egy hétben videózzon, hogy készen legyen a csajok első klipje.
-Brian, takarodj!-nyöszörögte a párnába fúrva a fejét. Belenéztem a kamerába és vigyorogva intettem, hogy kövessen.  Ráugrottam az ágyra és elkezdtem ugrálni Heidi körül.
-BRIAN!-ordított majd ahogy megfordult a kamera már  a képében is volt. -Na jó! Szia mindenki!-integetett az operatőrnek.-Kifelé!-kiküldtem az operatőrt és becsuktam az ajtót.
-Ide nézz milyen képeket találtam ám arról az estéről!
-Nem akarom inkább látni!-mondta és visszadőlt az ágyába. Oda feküdtem mellé, és csak néztem.
-Skye és Zacky és Matt reggel összekaptak. Durva volt...
-Nem érdekel!-dünnyögte.
-Van bármi ami most érdekel?-kérdeztem nevetve, de erre már nem is válaszolt.-Zavarna ha itt aludnék veled?-kérdeztem, kíváncsiságból, hogy figyel-e rám egyáltalán.
-Nem zavar.-meglepett, de gondolom nem is figyelt rá mit mondtam. Adtam neki egy puszit és ott hagytam. Az operatőr már Taylort és Johnt basztatta, akik új számokat gyakoroltak éppen. Aztán jött Skye és Alec.

Skye:

-A fiamat ne!-tartottam előre a kezemet ahogy megindultak felénk. Matt már ott is volt és beállt közénk.
-Beszéltem egy orvossal, mehetünk is, lent vár egy taxi.
-Jól van mehetünk, fogd Alecet, szólok Heidinek.- elkezdtem dörömbölni Heidi ajtaján, mert ez az egyetlen lehetőség amivel ki lehet robbantani az ágyból. A kameraman már ott állt mögöttem, mikor Heidi kitárta az ajtót, a suck it-es szemüvegében.
-Itt vagyok most örülsz?-tárta szét a karjait majd a kamera felé fordult.
-A testvéri szeretet.- néztem én is a kamerába, majd Heidi kezdte.
-Az utolsó alkalom, hogy felkeltettek.


-Elmentem, Aleckkel orvoshoz, majd jövünk!-köszöntem mindenkitől, aztán mentem le a kocsihoz ahol Matt és a fiam vár vártak.


2 megjegyzés :

  1. Na, végre itt vagyok! :D :D

    Zacky-Matt konfliktus. jááááááááj... ://
    Végre megcsinálják a tesztet. :) Már kíváncsi vagyok nagyon!!!
    Heidi szemüvege és az a reakció vitt mindent! :DDD
    Kamerások... Van egy olyan érzésem, hogy még fognak egy kis zűrt kavarni... :D
    Nagyon várom a frisst! :DDD

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
  2. Fönt van :) Örülök neki hogy ideértél és köszönöm a komit is!! :)
    Az eredményt ma már olvashattad, és a kamerások okoznak majd meglepetéseket illetve még jó nagy galibákat is... :D de erről most ennyit...

    VálaszTörlés