2014. július 25., péntek

Nobody's perfect 2.12

Istenem, még nem fogtam fel, tényleg itt hagynak. Ahogy nézem őket csak rosszabbul érzem magam, boldogok, örülnek a lehetőségnek és teljesen felpörögtek. Ahogy nézem az arcukat tudom hogy örülnöm kéne velük és a lehetőségnek, de nem megy. Csak ülök itt a konyhapulton és nézem ahogy az asztalnál ülve tervezgetnek és várják a holnapi indulásukat.
-Héé, mi baj?-karolt át aztán hátulról Zacky.
-Semmi.-mondtam és megfogtam a körémfonódó kezeit.
-Csak nem azért vagy szomorú mert hiányozni fogunk?-kérdezte aztán és éreztem ahogy a fejét a vállamon támasztotta, hogy mosolyog.
-Persze, hogy hiányozni fogtok...
-Nyugi haza jövünk! De ha Josh elment akár utánunk is jöhetnél.
-És mégis mihez kezdenék én ott? Nézzem, ahogy a kis rajongó picsák majd körbeugrálnak titeket, meg rátok másznak?-mondtam miközben még el is undorodtam, de Zacky csak nevetni kezdtek.
-Srácok, héé !-szólt oda a többieknek.-Lizzy fél ha elmegyünk a rajongó csajok majd kitúrják.-ahogy ezt kimondta borzasztó cikinek éreztem az egészet, de már nem szomorkodtamvégülis, csak rosszabb lett.
-Lizzy, ne máááár!-jött oda Matt mosolyogva megfogta a az arcomat és homlokon puszilt.
-Erre van egy nagyon jó ötletem! Menjünk le a partra vegyünk piát,így csak mi. Mint régen, a kis Lizzyvel aki képes volt 2 sörtől fejre állni.-vigyorodott el Brian, a mondandójára meg mind csak nevettek.
-Na?-nézett rám boci szemekkel, amihez Jimmy is betársult, bár inkább mint valami fogyi úgy nézett ki ahogy valami könyörgő fejet próbált magára erőltetni, ettől viszont elnevettem magam.
-Jó Jimmyvel elmegyünk veszünk piát addig ti hozzátok élet üzemmódba a csaj!-nézett rám Biran mosolyogva és Jimmyvel ki is siettek a konyhából.-Ránéztem Mattre és Zackyre és midkettejük arcán olyan vigyor volt amitől őszintén szólva kirázott a hideg.
-Mire készültök?-kérdeztem, de aztán Matt feldobott a vállára és még mielőtt észbe kaptam volna Zacky mint egy hülye csikizni kezdett.
-Na ne ez most komoly?-kérdeztem, mire Zacky arca megkomolyodott és kérdően nézett rám.
-Zacky miért nem nevet?-kérdezte att és hogy lássa Zackyt meg is fordult  így én csak bámultam az ajtót.
-Honnan tudjam, talán tényleg mutáns!
-Héééé! Azért mert csak a seggem néz felétek hallak!-mordultam fel.
-Próbáld a lábát!-és azzal Zacky letámadta  alábaimat.
-Liz mi van veled?-kérdezte Matt és elkezdett dobálni a vállán.
-Hát... ha...ezt.... tovább... folytatod.... akkor min....járt hányok!
-Bocsi!-mondta de még mindig nem tett le.
-Amúgy, nem vagyok csikis!-válaszoltam unottan mire pár perces Zacky és Matt féle elmélkedés következett, arról, hogy miféle szörny lehetek...aztán megjött Brian és Jimmy.
-Veled meg mi van?-kérdezte Brian és hátba veregette Mattet, hogy tegyen le.
-Hagyjuk inkább!-legyintettem és elindultam ki a konyhából, de Brian a derekamnál fogva elkapott.
-Te nem mész sehová! Megyünk inni!
-Nincs kedvem!-ellenkeztem, de csak nem engedett el. Egy karral megemelt annyira hogy ne érjen le a lábam és kicipelt a kocsihoz. A többiek utánunk és így már semmi értelmét nem láttam, hogy ellenkezzek. Mire leértünk már ment le a nap.
-Srácok nem szeretek búcsúzkodni, nincs kedvem ehhez.
-Liz de nem is búcsúzkudunk! Csak iszunk.-karolt át Matt, de ígyis rosszul éreztem magam, semmihez nem volt kedvem azzal a tudattal, hogy ők elmennek és itt hagynak 3 hónapra.
-Sajnálom!-mondtam és elkezdtem haza sétálni, egyikük se jött utánam, de most ez így volt jó. Mire haza értem teljesen sötét lett, a fiúk nem jöttek még haza, hát fogtam egy kis nasit és felmentem Joshoz.
-Ébren vagy?-kérdeztem mire bólintott.-Azt hiszem egy darabig csak ketten leszünk.
-Gyere!-mondta és én mentem.
-Nézünk valami filmet?-bólintott. Nem bírtam a fiúk társaságában lenni, de így Joshsal jó volt, nem is árt, legalább megszokjuk úgyis ketten maradunk....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése