2014. július 13., vasárnap

Life is just a game 57.

Sziasztok, ahogy ígértem itt a friss Sex on the beach és a Life is just a game is. Tudom a hosszabb részeknek jobban örültök, de egy darabig amíg Skye lelkivilága és válsága a téma ilyen kisebb részecskék lesznek, remélem azért tetszik! :)


Walker:

-És most mégis hova megyünk?
-Lovagolni!
-Én nem tudok lovagolni!
-Majd most megtanulsz.-húztam tovább.
-Miért csinálod ezt és nekem miért kell?
-Azért hogy ne legyél depressziós, azért hogy megismerd magad, azért hogy láthasd a Alecket és Mattet.
-Nem akarom látni Mattet.-duzzogott továbbra is. 3 napja vagyunk itt és azóta semmi próbálkozás, esténként hallom hogy sír, és mászkál.
-Ne Mattet hibáztasd!
-Miért ne? Miatta van mert ő nem bírta ki Valary mellet, mert...
-Két ember kell ehhez te is tudod. Különben neked és nekem lenne gyerekünk.-mondtam neki, mire láttam az arcán, hgy kizökkent és összezavarodott.
-Ezt meg hogy értsem?
-Emlékszel, mondtam hogy érted meg tudnék változni.-mosolyogtam rá és bementem az istállóba. A lovakat még reggel felszereltem szóval csak kivezettem őket. Skye még mindig értetlenül nézett rám.
-Tudod Walker én nem értelek! Szidom a pasit aki után éveken át epedeztem, akitől van egy fiam, itt vagy te akinek elvileg tetszem és te azt mondod hogy ne szidjam. Megvéded, pedig még csak nem is érdeklem, nem is hívott mióta itt vagyok és még csak nem is csinált semmit mikor elhoztál, arról nem is beszélve hogy a Emilyt sem gyászolta meg és...-elcsuklott a hangja és sírni kezdett.
-Hé, shhhh!-öleltem át gyorsan.-Nem így van. Matt is gyászol, de neki rád kellett figyelni, magának nem is adott időt, mert nem hagytál neki. Kizártad.Én ott voltam a kórházban, mikor az orvos elmondta és Matt összerogyott a váróban és a földön zokogott.-erre felkapta a fejét és csak nézett rám a piros, könnyes szemeivel.-Szeret téged, csak nem hagyod neki.-és elengedtem. A kezébe adtam az egyik szárat és elindultam, remélve hogy utánam jön ő is a lóval míg kiértünk a réthez.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése