2013. december 27., péntek

Nobody's perfect 11.

Még 4 nap volt hátra a téli szünetig és a téli bálig. Minden csaj ezen vinnyogott a suliban, és bár én is lány vagyok engem nagyon is idegesített. Mindenhol plakátok és csöpögő párok. Épp tesire siettem, hogy még legyen időm átöltözni.
-Hé, Lizzy!
-Matt?
-Arra gondoltam, hogy tudod, lesz ez a téli bál cucc, és anyám kitételnek tette, hogy el kell mennem. És, eljönnél velem? Nem randi, meg semmi ilyesmi, persze ha azt akarod, akár az is lehet, de mint barátok gondoltam.
-Jó persze! Nem gond, csak kérlek, ne legyen nagy felhajtás jó? Nem kell se szép kocsi, se csokor, se hasonlók.
-Jó persze dehogyis!
-Akkor mint barátok!-nyújtottam a kezem, hogy kezet fogjunk rá és Matt már bele is csapott.-Szupi, akkor tesin találkozunk, most átöltözöm!-hagytam ott Mattet, és jobbnak is éreztem. Remélem a többiek is jönnek és tényleg nem lesz kínos. Átöltöztem és mikor már a pályára indultam tűnt fel, hogy Katrine sehol sem volt. Pedig amióta visszajöttem a suliba, még többször beszólogatott, mint azelőtt. De most sehol sincs. Már épp elkezdtem futni mikor a futópályán ott volt mellettem Brian.
-Hé Liz, mizu?
-Semmi! Jössz pénteken? Hozod a szöszit?
-Persze hogy megyek és naná hogy viszem!-vigyorgott.-És te?
-Megyek!
-Kivel?
-Mattel együtt megyünk!-mondtam aztán Brian nyögését hallottam, megálltam és láttam, hogy a földön ül.-Jól vagy? Elestél?-kérdeztem már majdnem nevetve, de azért felhúztam a földről.
-Randiztok Mattel?
-Nem, csak mint barátok! Bármelyikőtökkel elmennék.
-Hali!-kocogott oda hozzánk Matt mosolyogva.
-Na jó srácok, mozogjunk, nem bírom a tunyaságot!-és el is kezdtem a szokásos köröket. A legjobb dolog volt a suliban a tesi órai futás. Ilyenkor kikapcsolt egy kicsit az agyam, és csak a lábam hajtott. Annyira belemerültem, hogy fel se tűnt mikor kicsöngettek, de Brian várt a pályán.
-Segíts megállni!-kértem, mire ahogy felé mentem elkapta a derekam. Csak a lendületem volt túl nagy és így pofára estünk.
-Aú, a lábaddal pont oda találtál ahova nem kellett volna.-nyöszörgött kicsit mire felkacagtam.
-Bocsi, ne hari.-Másztam le róla.-Egyben vagytok?-kérdeztem mire lassan bólintott.
-De azért egy kis külön bocsánatkérés nekik is jól esne.-vigyorgott rám.
-Ohh, hát persze!-mutattam be neki.-Majd 18. szülinapi ajándéknak, jó?
-Naaa, már elmúltam 18, szóval más üzlet kell.Vagy neked mikoris van a 18. szülinapod?
-Persze nekem ajándék?
-Hidd el örülnél-kacsintott rám.
-Na igen, persze, ha megjátszanám.-vontam meg a vállam és elindultam az öltözőbe.
-Hééé, ne legyél szemét, igenis nagyon jó vagyok az ágyban örülnél, ha én lennék a 18. szülinapodra az ajándék.
-Na persze majd meglátjuk!
-Mikor is van a szülinapod?
-Január 30.-mondtam mire hatalmas vigyorra húzta a száját.
-Nem is kell sokáig várnod!-kacsintott újra és átkarolt.
-Ohh, de jó nekem!-erőltettem egy kis lelkesedést majd besiettem az lányöltözőbe.
 Az utolsó óránk biosz volt.
-Cső srácok!-ültem le Brian és Matt közé az üres székre.
-Alig várom a szombatot, hogy induljunk síelni.
-Oh, na ja.
-Mi van Lizzy?
-Matt ne hívj Lizzynek! Kérlek!
-Jó de mondd el mi van?-nézett rám boci szemekkel.
-Én nem is tudok síelni.
-Majd megtanítalak és akkor köthetünk egy újabb üzletet.-vigyorgott rám Brian.
-Oh de jóóó nekem!
-Milyen üzletet?-kérdezte Matt furcsa képpel.
-Tökön rúgott, és cserébe kiengesztel.
-Fogd be!-csaptam a tarkójára.
-Mit csinálsz? Vele?
-Ugyan már, barátok vagyunk, az meg poén volt.
-Nem az volt,!
-Hülye, addig elfelejted!
-Ilyet egy pasi sem felejt el. Miért vele? És én?-fonta maga előtt össze Matt a karjait.
-Persze, mindannyiótokal kötök valami szexuális üzletet.
-HÉ OTT HÁTUL!-szólt nekünk a tanár. Olyan jól belelendültünk, hogy fel se tűnt, hogy már elkezdődött az óra.-Megosztanák velünk is mi ilyen fontos? Remélem legalább a biológia órához köze van.-ez volt az amire kitört belőlünk a röhögés.
-Elnézést tanár úr.-kezdtem bele.-Befejeztük, ígérem!
-Köszönöm!-nézett rénk még szigorúan, mi meg csak csendben röhögtünk tovább. Suli után felkaptam Jacksont és Matt és Brian már a kocsiban vártak.
-Mehetüüünk!-szálltunk be és miután bekötöttem Jacksont Matt már el is indult. Gyorsan haza értünk és én már indultam is apuhoz.
-Szia apu, kérhetek kölcsön egy kis pénzt? Az ösztöndíjamból visszafizetem.
-Persze, mire kell.
-A téli bálra kellene vennem valami ruhát.
-Kivel mész?-állt meg apu keze a pénztárcájában, gyanakvóan figyelve engem.
-Mattel.
-Akkor rendben!-mosolygott és már adta is a pénzt.
-Köszönöm!-adtam egy puszit az arcára és már robogtam is ki az ajtón. Alig egy óra kellett és megtaláltam a ruhát. Egy egyszerű lila pánt nélküli kis ruha volt. A bálig szinte mindennap az ment a suliban hogy ki kivel megy. Persze a srácok is ezen pörögtek Brian, Zacky és Jimmy is kifogott valami szőke macát, így már kifejezetten vártam az estét hogy azzal olthassam őket melyikük csaja az ostobább.
Eljött a péntek, már majdnem készen voltam mikor megjött értem Matt. Gyorsan felkaptam még a cipőmet és kirúzsoztam magama és már robogtam is le a lépcsőn.
-Szia Matt, ne haragudj, már készen vagyok!
-Nem gond egyá...-kezdte, de aztán csak bámult.
-Matt?
-Gyönyörű vagy Liz.
-Köszi, te is jól nézel ki! Megyünk akkor?-kérdeztem és már köszöntünk is anyuéktól. A sulihoz érve kint vártuk a többieket, lassacskán meg is érkeztek és Mattel kifejezetten jót röhögtünk a szenvedéseiken.
-Emma, elég már, így is szép vagy, bemehetünk végre?!
-Jimmy, kérlek, tartsd rendesen azt a tükröt!-kérte a lány Jimmyt, hogy tartsa még egy kicsit a tükröt míg befejezi a sminkjét.
-Liz, gyönyörű vagy!
-Köszi kis zabásom!-öleltem át Zackyt.
-Khm, khm... Zacky mit csinálsz? Ne ölelgess más lányt, ha én itt vagyok, érted?-nyafogta a rögtön Zacky után érkező szőke lányzó.
-Kate, Liz a barátom, és csak köszöntem!
-Szia Liz, Zacky a pasim hátrébb!-lépett Zacky és közém flegmán a csaj.
-Kate, Zacky a barátom és ha kell beverem a képed!-morogtam, de Matt visszahúzott.De Zacky és Jimmy jót nevetett.
-Brian, Brian, várj meg! Nem tudok sietni!-hallottuk egy lány sipítozását.
-Sziasztok!-köszönt Brian mindenkinek.-Liz? Te jó ég, ilyen bomba csaj vagy?
-Na jó elég! Még mindig a kemény Liz vagyok!
-Csak éppen szexi kiszerelésben!-kacsintott rám Jimmy.
-Jó srácok mielőtt széttépnek a "cicáitok" inkább menjünk be!-indultam mag, és hallottam a fiúk nevetését. Ahogy beértünk a lányok elrángatták a srácokat képeket csinálni, mi meg leültünk Mattel inni kicsit.
-El sem hiszem, hogy ettől mentettél meg.-sóhajtott fel Matt és ez jól esett. Elég béna csajokat fogtak ki a többiek, de gondolom csak a jól bevett bál utáni szexre hajtanak.
-Nincs mit!
-Táncolunk?-bólintottam és már mentünk is.Bár mire a parkettre értünk épp egy lassú szám kezdődött, de különösebben nem zavartattuk magunkat. Matt átkarolta a derekam én meg hozzásimultam és átkaroltam a nyakát.
-Nem is olyan vészes ez az egész mind gondoltam!-mondtam Mattnek, mire felnevetett.
-De csak mert velem jöttél el!
-Igazad van, különben el sem jöttem volna!
-Hé nézd, úgy látom Zacky már letett a csajról.-bökött a fejével a mosdók felé. Zacky elégedett vigyorral kipirosodott fejjel jött felénk.
-Na mi van ennyi volt?-kérdeztem ahogy hozzánk ért.
-Könnyű préda volt, hamar beadta a derekát.
-Fúj, te gusztustalan!-adtam neki egy kis pofont, mire csal elvigyorodott.
-Azért táncolsz velem?
-Ezer örömmel,de csak ha kezet mostál!
-Ó, én alig értem hozzá!-kacsintott Mattre és már tartotta felém a kezét.
-Na jó zavarjuk le gyorsan!-engedtem el Mattet, aki vigyorogva Zackyt vállon veregetve arrébb állt.Végig táncoltuk a számot majd visszamentünk Matthez az asztalhoz aki kívűlről nézve jót mulatott Brian szenvedésén.
-Kérlek, táncoljunk már! Én táncolni szeretnék!-nyafogott a lány Brian feje meg már vörösödött. Megragadta a karját és gyorsan a parkettre vitte.
-Mondtam hogy nem jók a szőkék!-csóváltam a fejem.
-Csak a vörösek!-karolt át Matt, mire bólintottam. Még vagy 3 órát ott elszórakozgattunk a srácokon és hozott barátnőiken, Mattel és a könnyen szabadult Zackyvel.
-Nem hiszem el, hogy belement, hogy egy Wcben csináljátok!
-Megijedt!
-De mégis mitől?
-Mondtam, hogy lecserélem rád!-vigyorgott rám Zacky.
-Barom! Szerinted én beadnám a derekam neked? Túl kisfiú vagy még!-paskolgattam az arcát, de csak fintorgott rám.
-Liz, induljunk, holnap korán indulunk azt mondta Apukád.
-Igaz is! Nála az indulást komolyan kell venni, mert könnyen felhúzza magát, ha valami nem úgy megy ahogy azt akarja.-szedtem össze a cuccomat és Mattbe karolva kisétáltunk a kocsijához. Az út alatt megfordult valami a fejemben amit kénytelen voltam megkérdezni Mattől.
-Azért hívtál el engem, mert úgy gondolod könnyen kapható vagyok?
-Mi Liz, dehogyis, ezt honnan veszed?!
-Csak mert ilyenkor minden pasi a szexre megy és Zackyt látva gyorsan letudta és kész is.
-Én nem! Így egyszerűbb volt, mert te nem várod, hogy történik valami, és nem kell megerőltetnem magam, hogy..
-Hogy mi? Szóval nálam nem kell teperned, mert nekem úgyis mindegy?
-Nem úgy értettem!-magyarázkodott mikor már leparkolt a házunk előtt.-Csak mi barátok vagyunk és éppen ezért nem gondoltam, hogy lenne bármi is...
-Miért? Azért mert barátok vagyunk már nem is lehet? Tudom, hogy ti fiúk mire gondoltok ilyen bálok után, és vagytok ilyen jó fejek. A jó hírem, hogy te különösen jó fej voltál.
-Mert nem a szexre mentem látod?-vigyorodott el.
-Matt én ezt úgy értettem, hogy ha szeretnéd, akár... folytathatjuk úgy ezt az egészet... ahogy ezt ilyenkor,... -hebegtem mire Matt szeme kikerekedett.
-Liz ez most...
-Szigorúan csak mint barátok!18 vagy én is mindjárt. Rég volt már barátnőd és nekem is Andy volt az utolsó és .. jól éreztem magam.
-Gondolod, hogy nem lenne gáz ha lefeküdnénk?
-Komolyan ennyire kéreted magad pasi létedre? Nem vagyok szerelmes beléd, csak gondoltam, segíthetnénk így egymáson, mint barátok, meg hát, valld be számítottál rá! De ha nem hát, nem!-vontam meg a vállam és kiszálltam a kocsiból. Becsaptam a kocsiajtót és elindultam befelé. Aztán hallottam, ahogy Matt leállítja a motort és becsapta a kocsiajtót.
-Mint barátok!-mosolygott rám.
-Na gyere!-ragadtam meg a karját és a szobámba siettünk, hogy apuék ne hallják, hogy nem egyedül jöttem. Magunkra zártam az ajtót és felkapcsoltam egy lámpát. Pár pillanatig csak bámultuk egymást, aztán tettem pár lépést közelebb és Matt elkapott. Magához rántott és vadul lesmárolt.Próbáltam az ágy felé tolni kisebb nagyobb sikerrel, de viszonylag könnyen vette a lapot és hagyta magát hanyatt dönteni....


Sziasztok, tudom majdnem kicsúszva a 27-i beígért időpontból, de ugyan késő este de itt a remélhetőleg várva várt folytatás... azt hiszem innentől kicsit meglepő lesz mindenkinek a fic alakulása, de várom a véleményeket ki mit gondol... :) Jó éjt és jó olvasást!!!!

4 megjegyzés :

  1. Én imádom bárhogy is alakuljanak a dolgok :) epekedve várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, hogy így vagy vele, jól esik :) Holnap jön a folytatás, és kezdődik a síelés is, remélem tetszeni fog!!

    VálaszTörlés
  3. hmm, biztos hogy csak barátok?:D alig várom a következő részt!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már fönt is van, de a következő rész, már majd csak 2014ben jön :)

      Törlés