2013. december 5., csütörtök

Life is just a game 26.1

Sziasztok, tudom kicsit későn jött, de itt van az új rész ráadául kifejezetten Heidi Brian rész :D Remélem tetszik!!!


Syn:

-Heidi figyelj rám, nem feltétlenül kell beszélned velem, csak kérlek gyere velem... nem szeretném, ha az amit eddig elértünk így tönkre menne.-kérleltem majdhogynem a földön csúszva mire egyáltalán a szobaajtót kinyitotta. Dühösen nézett rám, de reménykedem hátha a Jimmyvel eltervezett Seattle-i kis meglepetés megenyhíri legalább annyira hogy a fejemet leordítsa. Még az is jobb lenne a némaságnál...
-Eljössz velem?-kérdeztem és minden szó nélkül bólintott aztán elindult kifelé. Lent a hotel előtt csak állt, mire elmosolyodtam, nem is volt ötlete, hogy mi következik.
-Gyere, nem kocsival megyünk!-nyújtottam felé egy bukósisakot, de csak bámulta, eszébe nem jutott hogy elvegye. De aztán előállították a motorunkat én felültem és vártam.
-Azt mondtad eljössz velem, gyere ülj fel. Megígérem nem értem félre,  hogy átkarolsz!-vigyorodtam el, de ő csak durcásan, trappolva sétált oda hozzánk, majd jól lendítve a sisakot fejbe vágott vele, csak azután vette fel. Akármennyire is szarul érezte magát én élveztem ahogy így dühöng, mert legalább már nekem csinálja...
Úgy egy félórát motoroztunk mire odaértünk a bárhoz az este első lépéséhez. Ahogy leszálltunk a kezemet nyújtottam Heidinek de ő rá se nézve félre lökte és nagy lendülettel előttem besétált. Meglepetésemre, ahogy beléptünk valaki egyből lerohanta.
-Heidiiiiiiiiiiiiiiiii! Jézusom, de hiányoztál! Visszaköltöztök?-ugrott a nyakába egy pincérnő, de Heidi arcát látva elég meglepettnek tűnt.
-Jenny... öm, szia!-viszonozta az ölelését és kínosan nézett rám.
-Itt esztek?
-Nem mi csak, használnom kéne a mosdót!-kérte és már indult is, feltételeztem kínos neki a szitu így inkább nem firtattam.
-Te vagy a barátja? Nem hittem, hogy valaha visszajön! Skye is itt van? Maradnak?-faggatott a lány, mire nevetnem kellett.
-Bocsi de fogalmam sincs, hogy ki vagy!-mondta azzal inkább arrébb fordultam és topogva vártam Heidit. Gyorsan indult megfelém és már épp kifelé tartpttunk mikor belépett az ajtón egy hapsi, aki ahogy meglátta mellettem Heidit elvigyorodott!
-Hé Cicaaaa!-húzta magához, de ez a legkevésbé sem volt olyan barátságos közeledés... főleg nem nekem.
-Brad, engedj el!
-Mi az már túltetted magad rajtam?
-Úgylátszik! Brian, a férje!-nyújtottam vigyorogva a kezem, mire a hapsi ellökte magától.
-Brad, aki kúrta a nejed!-két pillanat telt el és már sajgott a kezem, mire ráeszméltem hogy behúztam neki egyet.Aztán Heidi kifelé rángatott és könyörgött hogy induljunk!

Heidi:

-Magyarázattal tartozol!-nézett rám Brian szigorúan és kellemetlennek éreztem az egészet, ezelől nem menekülhettem mivel mégiscsak behúzott valakinek miattam.
-Mielőtt haza mentünk Hb-re itt laktunk Seattle-ben. Brad egy régebbi alkalmi kapcsolat volt, Jenny bátyja, gondolom ő hívta most is ide. Erőszakos, bunkó ember aki kihasználta olykor a sebezhetőségemet, aztán hogy lekoptattam részegen hívogatott...
-Akkor jogos hogy fáj a kezem!
-Köszönöm!-fogtam meg a fájó kezét és elkezdtem gyengéden dörzsölgetni.
-Mi az? Kibékülsz velem? Rájöttél, hogy egész jó party vagyok mi? -kacsintott rám Syn, de nem bírtam mosolyogni rajta.
-Nem akarok házasságot, de értékelem hogy megvédtél! Mit terveztél ott?
-Gyors vacsit és egy kis koncertet, hogy legalább szóba állj velem.
-Koncertet?
-Igen! Gondoltam eléneklem neked a Dear Godot, lógok neked ezzel,... és ez egy olyan esély lett volna neked, amit nyugodtan használhattál volna ellenem, hogy elismerem a tehetséged...
-Ó micsoda hízelgés, rombolod az egód, hogy imponálj.-nevettem el magam.
-És bejött?-kérdezte óvatosan.
-Mit gondolsz?-kérdeztem és adtam egy puszit a homlokára.-Mi a következő lépés?
-Vidámpark!!
-ÚÚÚÚ vattacukrot kapok?-Brian hangosan nevetett és visszanyomta a sisakot a fejemre.
-Nem változtál semmit! De anniyt kapsz amennyit csak akarsz!-azzal már indultunk is.

Már a vidámparkban sétálgattunk és kb a 3. nagy vattacukrot csipegettük, mikor jöttek a kínos kérdések!
-Hány pasival voltál az elmúlt években?
-Mi ez komoly? Miért fontos ez?
-Tudni akarom, hányan jönnek még hogy kúrták a nejem!
-Ez nem volt vicces, de őszintén talán 4 volt.
-Az annyira nem vészes...
-Miért neked hány volt?-kérdeztem vissza, mire felvonta a szemöldökét meglepettségében.
-Neked miért fontos ez?-kérdezte.
-Csakhogy tudjam, hányan jöhetnek hogy a férjem gyerekét várják...
-Na, már a férjed vagyok? Amúgy nem tudom néha koncerteken előfordult hogy kavartam lányokkal, de többnyire igyekeztem utánad már hű maradni Michellehez.
-Nem is értem, hogy mi történt... megcsalt és neked ezzel vége? Ő veled maradt, pedig te velem csaltad!
-Azóta sokminden történt, ezt nem érted....mostmár nem számít Michelle, az érdekel, hogy köztünk ez jól sikerüljön.
-Hát az ez számít valamit, Brian, úgy érzem magam mint régen... próbálsz elcsábítani, és minden jót kapok...
-És használ bármit is? Kéne egy kis bíztatás, hogy jó úton haladok.
-Nincs szex ezt most meg mondom...
-Jó nem gondoltam, hogy egyből az ágyamba ugrasz, bár később jócskán kárpótolnod kell egy nászúttal.-szegte fel az állát és játszotta a sértettet amin hangosan nevettem.
-Perszeee.... vigyelek el Hawaiira?-kérdeztem mire bólintott, aztán velem együtt nevetett.-Mire gondolsz? Mivel mutassam hogy ha haladsz jó irányba haladsz?
-Egy puszi? Egy csók? Egy szoros ölelés....-forgatta a szemeit aztán kikapta az üres pálcát amin már nem volt cukor a kezemből, és kihajította a kukába. Éreztem hogy engem néz, és hogy biztos is legyek benne felé fordultam. Láttam, hogy méreget, és vágyik rá, hogy bármi olyat tegyek amivel jelzem, hogy rendben van minden. Hát lassan felé lépdeltem és teljesen hozzá simultam.
-Nincs szex, semmi erotika, és társai.-leheltem a szájába, majd az ajkaimmal súroltam az állát. Kicsit lejjebb tartotta a fejét, hogy az ajkaink egymáshoz érjenek, de nem követelőzött, nem akart megcsókolni, csak élvezte. Lassan harapdálni kezdtem az alsóajkát és éreztem, hogy ez már tetszik neki. A kezeit a derekam köré fonta és szorosan tartott.Mélyen nézett a szemembe és csak várt. Kicsit kinyitotta a száját, mire elkezdtem a mindkét ajkával játszani, mikor pedig már épp lesmároltam volna, visszahúztam a fejem és eltoltam magam.
-Ez megfelel egy kezdetnek?-kérdeztem, de ő még mindig ugyanott állt. Dühösen nézett rám, felnyögött aztán bólintott.
-Túlságosan is!-morogta azzal haladtunk tovább az éjszakába!!




Brian: 

-Örülök neki, hogy adtál egy esélyt és eljöttél velem! Jimmy azt mndta inkább váljak el, mert annak jobban örülnél..-mondtam mire Heidi elgondolkodott és kicsit megremegett a szája széle-Tudod mit felejtsd, el, nem válok...
-Nyugi! -csitított mikor már a hotelszobába léptünk.-Be kell valljam, hogy azért ez a motorozás jó ötlet volt...Nehéz úgy tartani a távolságot hogy hozzád kell tapadnom.-bólogatott elismerően, amin kicsit felkacagtam.
-Tudtam, hogy értékelni fogod!-tartottam a kezem egy pacsira és bele csapott, de aztán meg is fogtam a kezét, és nem engedtem el. Közelebb húztam magamhoz.
-Nincs semmi ami...
-erotikus vagy társai, tudom!-feleltem egyből mire elmosolyodott és úgy nézett rám.Adtam egy puszit az arcára aztán ott hagytam, még mielőtt beléptem volna a szobámba jóéjt kívántam suttogva és láttam, hogy elképedve áll és bámult utánam, ami kifejezettem tetszett.
-Brian, ennyi? Azt hittem legalább jobban próbálkozol-hitetlenkedett.
-Azt kérted ne!-vontam meg a vállam, intettem aztán bedőltem az ágyamba!

2 megjegyzés :

  1. :D Végre!!!
    Brian-Heidi páros alapból tetszett nagyon és végre elkezdik!!! :D
    "Aki kúrta a nejed".... Hát én is ugyan azt tettem volna, mint Syn!
    Van egy olyan érzésem, hogy ez a "Semmi erotikus vagy társai" nem sokáig fog kitartani! :'D (Bár jól kezdik! :D )

    Várom a frisst! :)

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Örülök, hogy örülsz nekik, ma hozom a frisset, remélem az is tetszeni fog, szerintem is jól kezdik az önmegtartóztatást majd a következő részekben eldől mennyire :)
    pár perc és itt a friss !!

    VálaszTörlés