2013. december 30., hétfő

Life is just a game 30.

Skye:

-Hé van időd beszélni?-jött oda hozzám Zacky, miközben a netes rajongóknak válaszolgattam.
-Persze, mondd csak!
-Köszi, hogy felhívtad Genat és beszéltél vele.
-Kibékültetek?
-Azt nem, de legalább normálisan beszélgettünk és váltunk el.Hálás vagyok!-tartotta a kezeit egy ölelésre én meg bele mentem.-Na és az a Walker milyen?
-Háát, eleinte furának tűnt, komor, nem is igazán reagált...de aztán elkezdett normális lenne, mosolygott, poénkodott, jó fej volt.
-Ajjaj, tetszik neked!
-Nem, dehogy!-legyintettem.-Sőt, az elején közöltem vele, hogy nem akarok randizni, sem lefeküdni vele.
-Ez komoly?
-Igen, ő is azt mondta, hogy nem akar tőlem semmit.
-Ez barom!-nyugtázta Zacky, majd felnevetett.-Örülök, hogy nem lett bajod, de szerencsére ez letudva...
-Hááát,...
-Megint találkoztok?-akadt ki és huppant vissza velem szembe.-Nem teheted, az már randi...
-Jó, tudom hogy igazad van, majd lemondom!-csuktam le a laptopot és meredtem magam elé.-Nem tud mi van Mattel és Valaryvel?
-Csúnyán összekaptak tegnap. Valary nagyon kiakadt, hogy Matt melléd állt.
-Egyszerű, ne szídja a fiamat és...
-Nyugi nyugi, ne kezdjük! Én nem akarok bele menni, azt se tudom hogy robbant ki.
-Ide hozta Michellet, aki miatt Heidi és Brian kiaakadtak, elküldtem Michellet, de Valary rám szólt, hogy hagyjam a húgát én meg mondtam, hogy nem mert a húgomat védem, erre hogy ő is védje a családját, mert...
-Ezt hallottam és láttam, azt hittem többről van szó. De lehet beszélned kéne Mattel.
-Félek...-borzongtam meg, de Zacky ott hagyott és így volt időm átgondolni és rá kellett jönnöm, hogy igaza van. Muszáj vagyok tisztázni Mattel, hogy mi történt, és Valaryvel is beszélnem kell. Épp kopogni készültem Matt ajtaján, mikor az kinyílt.
-Hé én épp...
-Hozzád indultam!Bejössz?-kérdezte én meg csak bólintottam, de percekig még csak bámultunk egymásra.

Heidi:

-Jobban vagy, hoztam egy kis ebédet.
-Sokkal jobban vagyunk, hogy csak ketten vagyunk!-húzott az ölébe, ahogy mellé értem.
-Na, ha beteg vagy, fogd szépen vissza magad!-álltam fel és leültem az ágy végére.
-Csak egy csókot! Látod sokkal jobban lettem tőle.
-Egyet!-másztam fel mellé, de persze magára rántott. Perceken keresztül szorított és csókolt, mire aztán elengedett.-Érd be ennyivel, a többire várnod kell!
-Próbaidőn vagyok még?-akadt ki, mire elmosolyodtam.
-Egy picit! Nem szeretném elkapkodni!
-Heidi, megszámolni nem lehet hányszor láttalak már meztelenül.
-Hülye vagy, nem arról van szó!
-Tudod, hogy szeretlek!-győzködött, de legalább a turné végét megakarom várni, mielőtt igazán bele bonyolódnánk ebbe az egészbe, addig már csak kibírja, az egy hónap, mi másfél hétmúlva befejezzük, 3 hetet még kibír!
-Bocsi,de most mennem kell Jimmyvel jelenésünk van!
-Hol?
-Valami interjú!-mondtam és azzal a lendülettel hogy felkeltem az ágyról, már adtam is neki egy puszit és indultam is.

Matt:

-Matt én nem akartam, tegnap ezt...
-Skye nem kell, nem kell bocsánatot kérned, nem a te hibád volt!
-De lehet túl hevesen kezdtem és...
-Ne! Valaryvel van a gond! Mióta összeházasodtunk próbálkoztunk a babával, de nem jött össze. És most elszállt már az agya,...
-Aleck..-suttogta és lehajtotta a fejét. Átültem mellé és megsimogattam a hátát, hogy tudja én mellettük vagyok.
-Nem fogok eltűnni. Szeretem Alecket és mindent úgy akarok folytatni ahogy eddig ment.Ti az életem részei avgytok és ez így marad. Meg kell tanulnia elfogadni!
-De ha nem megy neki?
-Akkor nem megy.-sóhajtottam és csak most gondoltam bele, mit is jelentene ez. De lehet már késő. Tegnap Valary időt kért, azt mondta, ha már tisztázódtak az érzései szól...persze az én érzéseimnek mindegy, neki kell alkalmazkodni.
-Ne hagyd hogy miattunk vége legyen!
-Ha miattatok vége lesz, akkor úgy lesz jó! Szar érzés és legszívesebben ordítanék, de nem fogom eldobni a fiamat!-hirtelen a nyakamba borult aztán éreztem a kis cseppeket a vállamon.
-Matt, anniyra sajnálom! És anniyra örülök is, igazán nagyszerű apa vagy! Sajnálom, hogy nem mondtam el már az elején, és nem lehettél végig Aleckkel.
-Skye ne sírj! Jó ez így! A lényeg, hogy már veletek vagyok és ez mindig így lesz!Megígérem!
-Szeretlek Matt!-mondta és kissé nagyokat dobbant a szivem, hogy ezt mégis miért...-Mármint nem úgy, hanem csak úgy simán! Érted?
-Azt hiszem! Én is szeretlek titeket!
-Na jó már?
-Igen!-szipogott még kicsit, de már mosolygott.-Holnap indulunk ugye?
-Nem tudom, Brian jobban van?
-Heidi azt mondta már sokkal jobban, már már idegesítő.
-Akkor igen,holnap megyünk! És ők most...
-Kibékültek de nem tudom, hogy mi van... hogy már együtt vannak vagy sem... ne kérdezd!-nevette el magát amitől végre megnyugodtam. Jó volt ránézni, hogy kivirult az arca és boldog.
-Menjünk a kölyökhöz te vasmacska anyuka.
-Te kigúnyolsz? Néz milyen erős vagyok!




Heidi:

-Ez milyen hülye picsa volt?
-Nem tudom Jimmy, de szívem szerint szájba rúgtam volna!
-Már látom  holnap ezt a neten. De tudod mi a jó ebben? Erre innunk kell!-kapta el Jimmy a csuklómat és az első kocsmába be is húzott.
-Jézusom, ezt mind?
-MINIMUM!-ordította majd elvigyorodott.-Iszom rá, hogy a legjobb barátaim házasok, és hogy imádlak titeket, hogy ott lehettem az esküvőtökön.
-Jaj Jimmy, nem is emlékszünk semmire...-dőltem neki.
-De az nem lényeg! Megszabadítottál Leanatól és ha Brian nem én vettelek volna el! Bár ti ketten jobban néztek ki együtt.
-Ohh, köszi, ez kedves! Neked úgyis nemet mondtam volna, túl jó pasi vagy nekem!
-Igaz igaz!-röhögött velem, és végre jól érezhettük kicsit magunkat minden féle rohanás nélkül. Nem volt koncert, fotózás, interjú,...

1 megjegyzés :

  1. Skye-Brian ^^
    Végre kezd minden okés lenni, csak így tovább! :D
    Én mondjuk Skye helyében még kicsit jobban kínoznám szegény Syn-t! ;D
    Heidi-Matt... Isteneeeeeeeeeeeem! Gyerünk már jöjjenek össze és naaaa!
    Jimmy-------------->Kocsma....
    ki gondolta volna? :D :D :D
    Várom a frisst! ^^


    ~foREVer <3

    VálaszTörlés