2013. március 14., csütörtök

14.rész

-Ana elmentem, a kocsmában találkozunk!- lépett ki az ajtón Taylor választ sem várva és kocsiba szállt. Pár perc után leparkolt és bekopogott Allieék ajtaján.
-Szia Taylor, hát te?
-Csókolom, Allieért jöttem!- köszönt kedvesen mosolyogva barátnője anyukájának.
-Hát Taylor úgy egy órája elment.
-Hogy mi? Kivel? Nem tetszik tudni hova?
-Egy magas sráccal ment el, de nem tudom hova.
-Rendben köszönöm, akkor megkeresem! Viszlát!- köszönt el és újra kocsiba szállt, igaz konkrétan nem tudta merre megy, csak gondolkozott kivel mehetett el Allie.
-Szia megjöttem!
-Taylor? Nem Allienél vagy?- lépett elé döbbenten Ana, Taylor viszont csak flegmán bámult rá.
-Látod, hogy itt állok. Allie elment valami sráccal...talán Mattel.- mosolyodott el, de Ana fejrázására kérdően nézett nővérére.
-Matt!-mondta ki hangosan a lány mire Matt bebicegett a konyhába.
-Bas*zus!
-Én is ezt gondoltam ahogy megláttalak, mert Briant Alliehez küldtem, hogy ott talál.
-BAS*ZUS! Elfelejtettem Briant!
-Miért mi van vele?- nézett komolyan Matt az unokahúgára, aki csak hunyorgó pillantással válaszolt majd újra kocsiba pattant.
-Hogy lehetek ilyen hülye, Szegény átjött 8-ra én meg elfelejtem. Biztos nem lesz már Allienél.- beszélt magában vezetés közben majd újra megállt Allieék háza előtt.

-Na menjünk, Zacky már biztos vár.-mondta Matt és elindult észre sem vette, hogy Ana ledöbbenve bámul utána.
-Te várj már, miért találkozunk Zackyvel?
-Mert azt beszéltük meg, hogy felszedjük a pizzázóban.
-És ezt kivel beszélted meg? Én azt hittem a kocsmába megyünk és ott találkozunk Jimmyvel.- gondolkoztak miközben kocsi híján sétálni kezdtek. Bár abba nem gondoltak bele, hogy a kocsma és a pizzázó pont ellenkező irányba van és ők épp egy harmadik úton baktatnak. Félóra után viszont Ana gyanúsan körbe pillantva megállt.
-Matt hol vagyunk? Rossz irányba jöttünk!
-Nem, csak kerülünk, gyere erre tovább!
-Dehogy megyek, visszafordulok!-mondta a lány makacsan és hátat fordított a fiúnak aki nevetve figyelte majd ő is hátat fordított és elindult a másik irányba.

-Ana, megint én vagyok! Nem találom sem Alliet, sem Briant!- dobta le magát a nappaliban a kanapéra.- ANA!- szólt újra de nem jött válasz. -Hát most már titeket sem talállak.- összegezte a helyzetet és pár perc szusszanás után megint csak elindult, de ezúttal Zackyékhez. De útközben a kocsija váratlanul leállt. Kifogyott a benzin!
-Jaj ne már! A pic*ába, ebbe a napba komolyan!- hisztizett a kocsiban, majd kipattant és elkezdett sétálni. Már fél 10 volt és még mindig egyedül sétálgatott, de csakhogy mindezt tetőzze hirtelen hatalmasat ordított, ahogy elkezdte megérezni az első esőcseppeket. Az utolsó csepp volt, fogta magát és leült a járdapatkára az esőben. Arcát a kezeibe temette és csak dudorászott.

Ana a pizzázónál járt, mikor ismerősnek tűnt neki egy srác az ablakon keresztül, ezért berontott az eső elől.
-Jimmy!- ölelte meg a fiút.
-Jesszus, te vizes vagy!-tolta el finoman a fiú, mire a lány fintorogni kezdett.
-És talán undorodsz a víztől vagy mi van?! Hogy kerülsz ide? Azt hittem a kocsmában találkozunk.
-Nem tudtam, hogy találkozunk!
-De hát üzentem Mattel, hogy ma kocsmázunk!- bizonygatta a lány de Jimmy csak a fejét rázta.
-Mi Briant meg Taylort várjuk és mozizunk!
-Ki az a mi?-kérdezett vissza Ana miközben leült Jimmyvel szemben aki szélesre húzta a mosolyt az arcán.
-Érdekel ugye? Féltékeny vagy?- vigyorgott a fiú de Ana csak a vállába bokszolt.
-Mondd már kivel vagy?
-Allievel!- mondta és pont meg is jelent a lány.
-Szia!-köszöntek egymásnak majd Ana elkezdett nevetni.
-Srácok, mind olyan hülyék vagytok!-jelentette ki, de ahogy Allie és Jimmy arcára nézett rájött ki kéne fejtenie.- Szóval neked Taylorral kéne most lenned, átment hozzád. Neked meg velem és Mattel kellett volna kocsmáznod, Brian meg Taylort várta én meg elhagytam Mattet és nem tudom mi a faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*z van!-mondta aztán megdörzsölte kicsit az arcát és felpattant, elindult kifelé.
-Hova mész?- kérdezte Jimmy, mire a lány hátrafordult hozzájuk.
-Inni akartam, hát iszom!- vigyorogva kilépett a zuhogó esőbe és sétált tovább a kocsma felé.
-És akkor most hogy se Taylor se Brian nem jön mi lesz?- kérdezte Jimmy Alliet aki csak a vállát vonogatta.
-Menjünk, nézzük meg hátha nálunk van Taylor, vagy hátha otthon.-javasolta mire el is indultak.

-Taylor?
-Mi?- nézett a hang irányába a lány és megpillantotta Zackyt. -Úristen de örülök neked!-pattant fel és megölelte a fiút.
-Miért ülsz itt? Baj van?-simogatta a lány hátát miközben még mindig szorongatta.
-Hát ha úgy vesszük. Allie elment valami sráccal, pedig úgy volt este együtt leszünk. Közben mire haza értem Brian is eltűnt, pedig vele is meg beszéltem, aztán gondoltam elmegyek hozzátok, hátha Brian oda ment, de kifogyott a tank -mutatott a kocsi felé- és elkezdett esni az eső.- nézett föl majd Zackyre jelezve  hogy befejezte.
-Áh értem, szóval szerencsétlen vagy.- mosolyodott el mire Taylor szomorkás arccal bólogatni kezdett. -Na jó gyere velem!-mondta és elkapta a lány kezét.
-Hova?
-Hozzánk! Teljesen szétáztál adok valami száraz ruhát aztán megyünk kocsmázni!- mosolyodott el a végére és végre elindultak. Kézen fogva sétáltak vissza Zackyékig. -Gyere adok törülközőt és szerzek neked ruhát!
-Köszi de mégis milyen ruhát?
-Tudod nem csak öcsém van! Szerzek valamit Zinatól.- mondta és eltűnt a fürdőszobából. Taylor becsukta az ajtót és nekilátott ledobni a vizes ruhái.
-Hoztam törcsit meg ruhát.- nyitott be Zacky és ledöbbenve bámult a bugyiban melltartóban ácsorgó Taylorra.
-Zacky!- szólt rá a lány, mire egyből lesütötte a fejét.
-Igen, bocsi... izé ne haragudj.... nem tudtam, hogy....
-Jó nem baj, de megköszönném ha becsuknád!--mondta már maga köré tekerve a törülközőt Zacky meg önkéntelenül is elvigyorodva csukta be az ajtót.
-Hát kicsit nagyok talán de, nagyon köszönöm!
-Szívesen! Anyu ide adta a kocsit, hogy ne ázzunk el megint, szóval mehetünk.- mosolygott a kocsikulcsot a lány felé lóbálva.
-Én vezetek?
-Hát még nincs meg a jogsim, szóval úgy gondolom igen!-Taylor elvette a kulcsot és megölelte a fiút.
-Nagyon jófej vagy remélem tudod!-suttogta a fiúnak aztán nyomott egy puszit az arcára és elindultak.

-Ana? Jaj de jó, Taylor is itt van? Már mindenhol keres...
-Szia neked is!-köszönt flegmán Briannek Ana.-Nincs itt nem tudom hol van.
-Baj van?-ült le a lány mellé, aki így végre ránézett.
-Hát úgy terveztem ma együtt iszunk és senki sehol sincs. Mindenki elveszett. Itt vagyok én egyedül és iszom egymagam, mintha vénlány lennék.- nyöszörgött a végén és a fiú vállának dőlt.
-Ugyan! Nem vagy olyan mint egy vén lány, és én itt vagyok! Iszom veled!- mosolygott a lányra aki felemelte fejét és a fiúra nézett.
-Tényleg? Itt maradsz velem inni?- nézett kiskutya szemekkel, mire Brian elnevette magát.
-Látom ittál már, de sebaj!- mondta és rendelt maguknak inni.
-Hé sziasztok! -lépett be Matt a kis boxba és ült le velük szembe. -Zacky?
-Jön?-kérdezte Brian mire Matt megvonta a vállát.- Jön egyáltalán más is?
-Sziasztok!-köszöntek vigyorogva Taylor és Zacky és lehuppantak. Taylor Brian mellé Zacky meg Matt mellé.
-Brian úúúúúgy sajnálom! Nem akartalak elfelejteni!- ugrott egyből Brian nyakába a lány.
-Nem gond! Végig gyalogoltam a környéket és kerestelek....Szétáztam, és fáztam! Egyedül voltam odakint!- mondta elhaló, szipogó hangon, a többiek már nevettek Taylor meg csak jobban ölelgette.
-Tényleg neharagudj! Cserébe kérhetsz valamit!
-Mi?-lökte el magától a fiú a lányt! -Kérhetek valamit?- nézett rá, Taylor meg csak hevesen bólogatni kezdett.
-Sütök, főzök, megnézek bármit, megiszom bármit...
-Ja!- sóhajtott egyet és lehúzta a sörét, amin a fiúk csak nevettek. -Akkor még átgondolom.- mondta végül Taylorra mosolyogva aki egy sóhajjal meg is könnyebbült.
-Alliet megtalálta valaki?-kérdezte Taylor.
-Én igen! Jimmyvel van, volt. Titeket vártak mozira!- bökött feléjük.
-Bas*zus és tényleg! Megbeszéltem velük!-csapott a fejére Brian.
-Dupla randi?- nézett gyanakvóan, hunyorogva Matt, mire Brian feltünően mosolyogva átkarolta Taylort.
-Nem!- mondta és ledobta Brian kezét a válláról- Vagyis, hogy Allie randizik e Jimmyvel nem tudom!- mosolyodott el és felkönyökölt, hogy jobban lássa Matt reakcióit. -Féltékeny vagy? Tetszik Allie?
-Mi? Nem!- tiltakozott majd inkább belekortyolt a whiskyébe, hogy ne kelljen beszélnie.
-Sziasztok!-visított Allie, ahogy meglátta őket, majd körbeölelt mindenkit. Pár percre rá betoppant Jimmy is, unottan köszönt és leült ő is.
-Mi bajod?
-Nem mentünk el a filmre amit megakart nézni!- magyarázta a rózsaszín hajú lány, mire a többiek csendben csak bólogattak.
-De te megvígasztalhatsz! Ahogy Taylor tenné Briannel.- nézett Jimmy Anara, mire a lány csak felvonta a szemöldökét.
-Jimmy, hány éves is vagy? Mikor születtél?
-82, fontos ez?
-Hát kicsim sajnálom, fiatal vagy még! 2 év sokat számít köztünk, túl öreg vagyok!- vigyorgott a fiúra és ezzel le is zárta a témát. Vagy legalábbis ő lezártnak tekintette.
-Hozok inni, kér valaki valamit?- kérdezte Allie, dehogy csak a vállukat vonogatták elindult a pulthoz.
-Allie várj jövök!-lépett utána Matt, és együtt sétáltak el a boxból.
-Mi a helyzet?-kérdezte a lány, mire Matt csak mosolygott.
-Komolyan? Nincs sablonabb kérdésed?- nézett a lányra.
-Hogy mi?
-Jó, akkor majd én! Elmehetnénk ketten valahova ?- kérdezte a pultra könyökölve, mélyen a lány szemébe nézve.
-Randira hívsz?-húzta fel a szemöldökét Allie, mire Matt bólintott.- Hát ez esetben, Jimmyt le kell mondanom!- sóhajtott egyet, Matt meg dühösen a pultra csapott.
-Megölöm!- morogta, de elhallgatott ahogy Allie nevetése felcsendült.
-Ne izgulj, csak hazudtam! Kíváncsi voltam mennyire tetszem!- magyarázta, és így már Matt is nevetett.- Holnap gyere értem!- mondta és elkezdte szürcsölni az italát mosolyogva a válaszra várva. Matt szeme fel csillant és csak bólintott.

4 megjegyzés :

  1. Helló!
    Ők a világ legjobb szervezői, komolyan mondnom xD.
    Matt annyira aranyos volt, amikor Allie beadta neki, hogy Jimmyvel lett volna randija. A féltékeny Matt köztudottan cuki *.* Zacky is aranyos volt, amikor véletlenül rányitott Taylorra. A zavarodott Zacky is cuki *.* Brain is aranyos volt, mert egész nap Taylort kereste. Ahogy Jimmy is, mikor Ananál próbálkozott. Összegezve: az összes fiú cuki volt. *.*
    (nem tudom mi van ma velem, ha már nagyon idegesítelek titeket, ott a pisztoly az asztalon, ér használni...)
    Várom a következő részt! Megígértétek mára, szóval sietni vele! ;D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Igen a srácok mind cukik, akárcsak a valóéletben... (gondoljuk mi ) Nem használjuk a pisztolyt, vagy ha használnánk is nem rád fognánk :) Sietünk vele, lassan el is készül teljesen és rakjuk is fel! Ne izgulj!

    VálaszTörlés
  3. Halii. :D
    Te jó ég, elég faszán megkeverték a dolgokat! :"D
    Zacky aranyos, hogy segített Taylornak. :)
    Allie ravasz, de jófej. :D Remélem összejön nekik ;)
    Végül is, egy helyre kerültek. :"D

    Bocsi hogy eddig nem tudtam jönni. Igyekszem mindig olvasni a fejezetek! :)

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, örülünk ha írsz komit nem számít mikor :) Igen Zacky cuki fiú és igen szerencsére mind egy helyen kötöttek ki, még jó hogy van egy közös kocsma :)

      Törlés