2015. április 17., péntek

Nobody's perfect 3.5/2

-Nem ehetek ennyi szemetet.-toltam el a palacsintákat és fánkokat.
-Mi ebben a szemét?-kérdezte Brian ahogy beleharapott egy fánkba.-Ez finom!
-Akkor sem én nem ezért...
-Na csönd és harapj bele ebbe a finom, puha és lekváros édes finomságba, mert az arcodba nyomom. Dögös vagy, és 2 fánk nem árt.Ha tovább gyúrsz már ijesztő leszel.-mondta és azt hiszem meg ijedhetett az arcomtól.
-HOgy mi van?-kérdeztem de csak visszalökte elém a fánkokat.Beadtam a derekam és megettem a fánkokat, bár utána borzasztó hányingerem lett.
-És most, hogy mindjárt visszahányok mindent mi jön?-kérdeztem mire elvigyorodott.
-SÖÖÖÖÖÖÖR!-kiálltott fel és felhúzott a székből.
-Brian, ez... reggel 10 óra.
-Úristen és te hány éves vagy? 40 vagy 20?
-Hányni fogok.-nyöszörögtem a hasamat fogva de ő csak nevetett.
-Akkor jó munkát végeztem.-és bement egy boltba. Alig 5 percig lélegezhettem fel, hogy ne jöjjön vissza az a rengeteg kaja, Brian már mellém lépett egy zacskó sörrel.
-Gyere menjünk le a partra.
-Miért csináljuk ezt?-kérdeztem még mindig nyöszörögve.
-Mert olyan lettél mint régen. Emlékszel, hogy nem tudtál bulizni? Hogy fél liter sörtől már berúgtál?
-Igen de ez most más.
-Nem az! Most tartunk ott mikor az ágyamban aludtál és jóba lettünk.-amit mondott megijesztett. Akkoris féltem és rájöttem, hogy most is félek. Igaza van.De hogy miért lesz nekem jobb ettől az egésztől még mindig nem értem.
-Na figyelsz? Nagyon hallgatsz
-Bocsi én csak azon gondolkodtam, amit mondtál.-a kezembe nyomott egy sört és tovább sétáltunk a part felé.
-Lizzy bízz bennem!-nézett mélyen a szemembe és ez hihetetlen sok érzelmet hozott elő, nagyon megnyugtató volt de ..közben valahogy elszomorodtam.
-Én próbálok, de ott van nekem Jackson és nem tudom mit tehetek.-leértünk a partra és leültünk a homokba.
-Figyelj mikor megismertelek és jóba lettünk azt hitted neked kell felnevelni, most ugyan ezt hiszed
-De most így is van!-vágtam közbe, mire meglökte a kezemet hogy az üveg a számhoz érjen.
-De nem lehetsz az anyja helyett anyja és nem is kell. Csak mellette kell legyél.Mikor beléd szerettem már jól érezted magad.-mint egy fejbe csapás.Belém szeretett ez az ő szájából belülről mardos.
-Tudod ezen már sokat gondolkodtam.
-Hogy igazam van?-kérdezte önelégült vigyorral.
-Kettőnkről.-eltűnt a mosoly az arcáról és elkomolyodott.-Nem muszáj beszélnünk róla, csak hogy ezt kimondtad eszembe jutott.-nem szólt semmit, hogy kicsit oldjam magam lehúztam a sörömet és nyitottam egy újat.
-Fura, mert úgy érzem barátok vagyunk...
-Azok vagyunk.-vágtam közbe megint, mire nevetett.
-de te meg én, és ez az egész, mindig összezavar.-és engem is összezavart, csak a sört kortyoltam, mert nem tudtam mit fogok mondani...
-Brian, őszinte leszek. Te voltál az első srác akinek az ágyában aludtam, akinek az illatát magamon éreztem és ez tetszett.Sőőt, imádtam.Sokszor bánom, hogy bekavartam Mattel. Mármint ne érts félre szeretem Mattet, de ő barátként volt nekem fontos akkor is, és a mai napi nem értem teljesen, hogx történtek köztünk a dolgok. Ha akkor nem...
-Akkor fájt a legjobban az egész. Hogy tetszettél és mintha hasba rúgtál volna, lefeküdtél Mattel.
-Héé, sose rúgnálak hasba.-nevetni kezdett de láttam rajta hogy ezt megkérdőjelezi.
-Szeretem Mattet mint barátomat, mindig úgy szerettem.Közel került hozzám ezt nem bánom.De mikor visszajöttem és te meg én újra együtt lógtunk én... majd belepusztultam tudod? Josh megkérte a kezem, tetszett és szerettem, de...
-hiba volt.
-Nem, nem volt hiba, mert sok minden nem ment volna  nélküle.Csak rá kellett mellette jönnöm, hogy azért hiányzol mert szeretlek és nem mint barátomat. És mikor itt volt az unokahúgod és én nem tudtam, hogy ki ő, majd bele pusztultam a féltékenységbe, szó szerint meg tudtam volna fojtani...-most már hangosan nevetett.
-Emlékszem... az vicces volt, ahogy viselkedtél, mikor elmondtam.
-Direkt szórakoztál velem, húztad az agyam.
-Csak egy kicsit vissza akartam adni...-mentegetőzött de így lazult köztünk a hangulat.-Hiányoztam?-kérdezte mosolyogva, csendben bólintottam.-Te is nekem!-Magához húzott így ráborultam a vállára, félig a mellkasára.
-Azt nem tudom, hol rontottuk el kettőnk között ezt.-mondta és én elhúzódtam.
-Ott amikor lefeküdtem Mattel. Sőt még Zackyvel is csókolóztam.
-Jah igen, el is feleljtettem. De én megbocsáltottam nektek, hogy..
-Az nem számít, mert barátok vagytok, legjobb barátok, ha lefeküdnék veled én lennék a világ legnagyobb ribanca.-nevettem el magam keserűen.
-Az azért nem...talán ha még egy év eltelik, akkor már 3 év eltelt nem lesz gáz.
-Jah kössz! -mondtam, de ezzel lezártuk a témát.Vagyis csak nem beszéltünk róla többet, de volt egy olyan érzésem, hogy ugyanazok a gondolatok futnak át benne mint bennem, hogy ha eltelt még pár év akkor talán lehet még valami? Ahogy ezekre gondoltam, majd kiugrott a szívem, szembe kell néznem a borzasztó ténnyel, hogy tetszik nekem, de nem lehet semmi...
-Te figyelj neked nincs így meleged a napon?-ült fel Brian és lekapta a pólóját.
-Ha tovább vetkőzől még az is lehet.-mondtam vigyorogva mire dobott nekem egy puszit.-Most komolyan mi van veletek? Elmentem és kigyúrtátok magatokat, ez a kocka has, ezek a mell izmok.-csaptam rá a mellkasára.
-Elmentél és már nem volt senki aki megvédjen, hát össze kellett szednünk magunkat, érted...
-Jaa, megijedtetek mi?-nevettem.
-Na jó gyere!
-Hova?-kérdeztem, a hülye kérdés...Felkapott és mielőtt még valahogy kirúgkapálhattam volna magam a kezéből már a vízbe értünk és egyszercsak bár nem váratlanul, bedobott.
-SZEMÉT!-ordítottam és kisimítottam a hajamat az arcomból.
-Huhuhúúú, jó ez a világos felső rajtad.-nevetett. Lenéztem és láttam, hogy átlátszik a felsőmön a melltartóm.
-Látod így foszlik szét, ilyenkor minden szeretetem.-morogtam és elindultam kifelé, már a sekély vízben voltam, mikor Brian elkapott hátulról és hanyatt vágódott velem.Ő csak nevetett én meg fortyogtam ahogy felültem.
-Szeretleeeek.-mutatott felém egy szivet, de csak felé fröcsköltem.
-Barom vagy.-nevettem el magam és kimentem a vízből.-A zsebemben volt a mobil.. Istenem, most már nem csak szórakoztatnod kell egész héten de egy mobillal is jössz.
-Jól van.-mondta.
-Hogy megyek el így Jacksonért?-kérdeztem mire ő kivette a telefont a parton hagyott szatyorból.
Felhívta Suzyt, hogy vigye haza Jacksont mert mi nem vagyunk olyan állapotban mi meg haza slattyogtunk vizesen.
-Veletek mi van?-kérdezte Jimmy.
-Brian meg szeretgetett.-mondtam és ahogy becsukódott a bejárati ajtó lekaptam a még vizes pólómat és ledobtam a földre.
-Ugye milyen jó munkát végeztem?-kérdezte vigyorogva Jimmyt aki csak röhögni kezdett.
-Hát elég jól benedvesedett.-mondta mira hasba ütöttem finoman, de úgy hogy azért összerezzenjen.
-A-a-a-a!
-Megérdemelted.-mondtam és felmentem a szobámba. ledobáltam a gatyámat és a vizes fehérneműket és beálltam a zuhany alá, hogy lemossam a sok sót magamról.Felkaptam egy fehér blúzt és a hajama szárítottam.
-Kész vagy tündérke?-jött be Brian,de még az ajtóban elé álltam.
-Mára elég volt belőled.
-Csak filmet hoztam és chipset.-vigyorodott el.-Na, olyan gyönyörű vagy mikor mérges vagy.
-Nálam ezzel nem vágódsz be! És nem veszem be ezt ...
-VALAKI JÖN VELÜNK FILMEZNI?-ordított egyet, de csak nem leges válaszokat kaptunk.-Na közös terv volt de ők kiestek, nyitva is hagyhatod az ajtót, ha félsz tőlem.
-Neked kéne félned, hogy megverlek.-morogtam és lehuppantam az ágyamra.
-Te mondtad, hogy olyat nem tennél.-vigyorgott, majd berakta a filmet és levágódott mellém.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése