2015. április 15., szerda

Nobody's perfect 3.5/1

Na itt vagyok visszatértem , most már tényleg, nem is magyarázkodom hog miért tűntem így el, csak osztom a friss részeket :)Lehet némelyik egy kicsit rövidke, de itt vagyok és igyekszem a lehető legsűrűbben hozni a friss részeket és bepótolni a kimaradásokat.

Na mit csinálunk?-kérdeztem az összes fiú egyedet a nappaliban tespedve.-HAHÓÓÓ!-ordítottam el magam, de csak legyintettek, nyöszörögtek...
-Lizzy csak ssshhh.
-Gyere, tvzünk.-veregette meg Brian a kanapét maga mellett,majd az ölében ülő öcsém ugyanúgy.
-Nem! Felfüggesztettek miattad Haner, találj ki valamit!
-Mi most komolyan? Nem lehet csak pihenni?
-Nem! Miattad nem dolgozhatok, különben meg Jackson már a suliba kéne készülődnöd.Elfogunk késni.-sóhajtozva elindult fölfelé az emeletre Brian meg a többiek pedig rám bámultak.-Ti is pattanjatok, nem fogunk punnyadni! És előre szólok, fegyverem van, nem fogadok el nyöszörgést meg legyintést...Gyerünk!-mutattam az emelet felé. És kisebb szitkozódások között el is indultak felfelé.Ahogy mentem fel én is megnézni Jackson hogy áll, hallottam a srácokat.
-Oldd meg Synyster!
-Ja, a te hibád az egész, én aludni akarok!
-JÓL VAN!-ordította el magát Brian.
-Köszi fiúk!-mondtam mire mind elhallgattak.Bementem Jacksonhoz.-Készen vagy?
-Igen, mehetünk!-sóhajtott nagyot és felkapta a táskáját.Én mentem utána.
-HANER INDULUNK!-kiálltottam és kirontott ő is a szobájából.Együtt elindultunk gyalog Jackson sulijához, nem nagyon beszélgettünk.
-Legyél jó kispasas, oké?
-Rendben.-azzal hátat is fordított nekünk és elindult befelé.
-Szeretlek!-szóltam utána mire csak intett a kezével.
-Na gyere mielőtt leégeted!-húzott arrébb Brian.
-Mi? Mivel égetném le?
-Nem kell puszilgatni meg hangosan utána kiabálni, csak hagyd.
-Na persze, tudod min ment keresztül,biztonságra van szüksége...-kezdtem hadarni de Brian csak rosszallóan rázta a fejét.-Most meg mi van?!-kérdeztem kicsit idegesen.
-Úgy beszélsz mint egy 40 éves, bepunnyadt szerencsétlen,egyedülálló anyuka.
-Hát úgyis érzem magam.
-De nem vagy az. Szexi vagy, fiatal, élvezd.-sóhajtottam és szemforgatva elfordultam, de Brian átkarolt magához húzott és mérgesen nézett rám.-Elmegyünk most és megmutatom, hogy fiatal vagy és ezt élvezned kell, oké?! Észre kell venned és ezt ki kell használnod!
-És mégis hova megyünk?-kérdeztem mire elvigyorodott.
-Először beülünk valahova enni.-mondta és már el is kapta a karomat körbe nézett és átrángatott a túloldalra és elkezdtünk valamerre sétálni...
-Beültünk egy kis gyorskajáldába.
-Mit hozhatok?
-Én csak egy kávét kérek tejjel és egy tükörtojást pirítóssal.-Brianre néztem de elfintorodva bámult rám.-Mi bajod? -kérdeztem, aztán hördült egyet.
-Hozzon két főre, rántottát, palacsintát, fánkot, gyümölcslevet, kakaót, pitét, mindent, amit mi eszünk, FIATALOK!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése