2014. december 25., csütörtök

Sex on the Beach 11. fejezet/2

Mindenkinek nagyon nagyon Boldog Karácsonyt!!!!!Jó olvasást!!

Audrey:

Felkaptam pár göncöt, sminkeltem és mire kiléptem a szobámból Syn és Ava mint ahogy ott hagytam őket veszekedtek tovább.
-Brian semmi közöd hozzá!
-Mi?! Te folyton ítélkezel fölöttem, azok alapján amiket másoktól hallottál. Én nem tehetem?-kérdezte vigyorogva Avat akiről még hátulról is láttam, hogy tiszta ideg.
-Na jól van tubicák menjünk.-szóltam oda mire egyhangúan jött a válasz.
-Nem szeretjük egymást!
-Jól van, látom az összhang már meg van!-kacsintottam rájuk és elindultam kifelé.Ahogy leértünk már meg se szólaltak.
-Nem vagytok éhesek?-kérdeztem de semmi válasz, hát elindultam valamerre ők meg kullogtam utánam.-Srácok mi van veletek?
-Állandóan ítélkezik felettem, de én nem tudhatok semmi kínosat róla...
-Az előző pasija sokkal idősebb volt és nős.-böktem ki unott fejjel mire Ava a karomra csapott Brian meg csak felnevetett.
-Mennyivel idősebb?-kérdezte aztán.
-Lássuk csak Ava 26 éves,
-Audrey kussolj!
-a pasi meg csak 52.
-Mi vaaaaan?-röhögött még jobban Brian.-Az apádnak is elmenne!
-Jól van már!Nem tudod tartani a szádat?-esett nekem Ava.
-És mondd csak kellett már viagrát szednie?Vagy már az sem segített?-röhögött Brian egyre jobban, Ava feje meg csak vörösödött.
-Ott, gyertek!-mentem egy kisétterembe.-Üljetek le mindjárt hozok enni.

Ava:

Legszívesebben kinyírnám Audreyt, hogy teheti ezt velem, hogy ilyen dolgokat mondd el, és pont Briannek?! Megtudnám FOJTANI!
-Így már érthető miért voltál úgy elájulva Mattől!Neki még nem súrolják a földet a golyói.
-Brian ha nem fejezed ezt be én komolyan megütlek... és különben is, mi az hogy elájultam?-fortyogtam magamban miközben még mindig hatalmas önelégült vigyor volt a képén.-Miért érdekel ez téged ennyire?
-Unom, hogy mindig én vagyok minden rosszal megbélyegezve.
-Talán nincs semmi alapjuk? Mikor megláttál nem az volt az első gondolatod, hogy előbb dugj meg mint Zacky?-kérdeztem ingerülten mire felvonta a szemöldökét és egy félmosollyal bólogatott.
-Nem ez volt az első.
-Akkor a második.
-Az első gondolatom az volt, hogy szép vagy, a második meg, hogy túl félénk.
-Brian nem ez a lényeg, neked minden lány csak egy numera.
-Ez sem teljesen igaz. Voltak barátnőim, voltam szerelmes, de utálok csalódni és a pénzéhes kis libákat is. Egyszerűbb, ha önző vagyok, jól érzem így magam.
-Hah.-horkantam fel.
-Neked talán jobb folyton szabályok és elvek szerint élni?Jobb csak azért nem kavarnod korodbeliekkel, mert tiltják a szabályaid?
-Mi? Most meg miről beszélsz? Ha önző lennék mint te akkor se akarnék veled összejönni.
-Ez fájt!-kapott a szívéhez.-De nem magamról beszélek. Mattről.
-Istenem, még mindig azt hiszed szeretem? Syn utoljára mondom, hogy nem érdekel Matt.-egy furcsa, alig látható kis mosolyra húzta el a száját,de a beszélgetésünknek vége szakadt, Audrey megérkezett egy halom kajával.
Ettünk, aztán beültünk egy filmre moziba, bár nem volt túl szerencsés, Syn megőrül a sötétben, dobálózik a popcornnal, beszólogat és idegesítő.

Syn:

-Ha nektek ennyi egy szórakoztató nap, többet nem akarom.
-Vettem neked piát.-kacsintott Audrey és megveregette a táskát az oldalán.
-Imádlak mondtam már?-karoltam át, de csak keserűen nevetett.
-Majd a hotelben!
-Iszol te is velünk?-kérdeztem Avat, de ő csak megrázta a fejét. Talán túl sok voltam neki mára.
-Holnap nekem kezdődik újra a munka.-mondta és már meg is érkeztünk a szállodához, felmentünk a lifttel. Sehol senki nem volt Ava mégis gyorsan beszaladt a szobájába és már be is csukta az ajtót.
-Na és mit iszunk?
-Vodkám van és tequilám.
-Keverve máris tökéletes.-kacsintottam rá és már vettem is elő két poharat amíg ő a piákat kapta elő a táskájából.
Leültünk a kanapéra, bekapcsoltuk a tv-t és inni kezdtük.
-Jesszusom hogy néz ki az a nő.
-Mi bajod vele? Elég jó nő!-mondtam a tvben egy szappanopera szereplőre.
-Mi? Láttad milyenek a mellei? Mintha csak lógó bőr lenne. És a segge? Rezeg mint egy kocsonya.
-A nők szemében minden másik nő ocsmány.
-Ez nem igaz. Ava szexi, és Jessica Alba is.
-Egyetértek.-bólintottam.
-De ez a nő, azt ne mondd hogy bejön.
-Nem, de nem is olyan rossz.
-Jesszusom! Nézd már meg ott a fenekét, ennél még az enyém is szebb.-kelt ki már magából teljesen Audrey.Felnevettem mire csak jobban kiakadt.
-Nem hiszed?-kérdezte és már fel is pattant az ágyról és hátat fordított nekem kicsit bepucsítva.-Látod?
-Jól van hiszek neked!-adtam meg magam és töltöttem még egy felest.
-Mi? Higgy a szemednek, nekem izmos seggem van.
-Látom, látom!-adtam fel és végig mértem úgy, hogy ő is lássa, ettől viszont teljesen elpirult és leült.
-Na és az a pasi? -kérdeztem, hogy megtörjem a kínos csendet.
-Utálom a szakállat de még annál is jobban a bajuszt.-fintorodott el Audrey és megitta végre a felesét.-Én tetszem neked?
-Hogy mit?-kérdeztem vissza.
-Brian, tetszem neked?
-Még jó. Egzotikus nő vagy, nehéz nem észre venni, hogy nézel ki.-mondtam és mikor a végén ránéztem, hirtelen rám vetette magát.Megcsókolt és bemászott az ölembe, hogy már a csípőmön ült.
-Audrey.-fogtam meg a karjainál és eltoltam.-Ava, ezt  nem...
-Bizonyítsd be, hogy tetszem.
-De, ezt nem...-újra megcsókolt.
-Talán nem tetszik amit látsz?-kérdezte és levette a felsőjét. Köpni nyelni nem tudtam.Lassan mozogni kezdett az ölemben.-Úgy érzem, mégis csak tetszik amit látsz, hát gyerünk. A nagy Synyster Gates.-suttogott a fülembe, közben a kezemet a fenekére irányította. Megcsókolt én meg két kézzel belemarkoltam a fenekébe és felkeltem vele, végig csimpaszkodott a nyakamba, a lábaival szorosan átkulcsolva a derekam. A fenekét fogva becipeltem a szobájába és az ágyához vittem.Letettem és éreztem ahogy megremeg. Eleresztett a lábaival de a kezével visszahúzott így fölé magasodtam miközben újra megcsókolt.Végig csókoltam az álla vonalát, a nyakát lefelé haladva a melleiig. Halkan felnyögött és libabőrös lett. Megmarkoltam a combjait és lejjebb haladtam a hasát csókolgatva a nadrágja vonaláig, újra felnyögött.
-Audrey, részeg vagy, és én ezt nem ... Ava megölne!-kapkodtam levegő után és lemásztam az ágyról. -Sajnálom!-mondtam és kijöttem, becsukva magam után az ajtót. Töltöttem még egy felest aztán besiettem a szobámba.
-Ekkora barmot!-morogtam magamban és belerúgtam az ágyba. Hanyatt dőltem és a plafont bámultam.-Ilyen nőt! Úristeeeen!-borzongtam bele a történtekbe, de tudtam, hogy jól csináltam.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése