2014. december 7., vasárnap

Nobody's perfect 2.23 UTOLSÓ

Nyugalom, csak a széria utolsó része, nem a ficé.


Ryan pár napja folyton velünk van, reggel korán jön, este megy. Folyton csak Jacksont és engem figyel.Jackson nagyon magába zárkózott, csa keveset beszél, nem játszik semmivel, viszont nagyon ragaszkodik Brianhez. Most is vele néz mesét a kanapén.
A mobilcsörgésem zökkentett ki kettejük figyeléséből. Josh.
-Szia!
-SZia, na hogy vagytok?
-Nem változott semmi.
-Odamenjek?-kérdezte és én reflexszerűen rávágtam, hogy nem. Nem hiszem, hogy bárki segíthetne most Jacksonnak túljutni ezen.Kicsit még beszéltünk aztán leraktam a telefont. Pont mikor Ryan is megérkezett, kimentem beengedni és ő egyből a konyha felé vette az irányt.
-Liz!-hívott maga után így mentem.-Rájöttem mivel lehetne most segíteni ezen a helyzeten. Jackson elzárkózik, ki kell zökkenteni a helyzetből, ebből a biztonságosnak gondolt állapotból.
-Ezzel semmi újat nem mondasz, erre már én is rájöttem.
-De én ismerem a módszert.-mondta de a hűűű de titkos módszer valahogy benne rekedt.
-Elárulnád?! kértem kicsit ingerülten mire szűkre húzta a szemeit és úgy nézett.
-Hogy nyisson mindenki felé környezet változás kell. El kell költöznötök.Új iskola, új környék, ne lássa mindennap ezt az utcát.
-Mi?
-A biztosító intázne nektek egy átmenti lakást ha gényelnétek, mire újjáépítik ezt a házat legalább egy év.
-És mégis hova?
-Bárhova! Hidd el, hogy erre van szüksége, és mindemellett úgy gondolom neked is segítene ez.
Szinte lesokkoltam,. meredten bámultam magam elé a nap hátralevő részében. Elköltözni egy másik városba? És a fiúk? Mi lesz velünk? Estig a konyhában ültem, míg le nem ültek az asztalhoz a srácok.
-Jackson?-kérdeztem Briant.
-Alszik.
-Mi a baj Lizzy?-kérdezte Zacky és ahogy végig néztem rajtuk, láttam, hogy tudják valami gond van.
-Ryan kitalálta hogy tudok segíteni Jacksonnak.
-Na akkor ennek örülnünk kell, nem?-mosolyodott el Jimmy.
-Nem, vagyis de persze, csak....
-Mit mondott?
-Azt hogy akkor fog ez javulni, ha új emberekkel találkozik, ha új környezetben, új iskolában lesz...
-Vagyis?-nézett értetlenül Brian.
-El kell költöznöm vele. Csak ő és én egy másik helyre, egy másik városba.
-Mi?! Ez nem megoldás.
-Ryan szerint igen, és nem tehetek mást. Jacksonnak segítenem kell, és Anyu is ezt várná el tőlem, Apu meg eltűnt szóval ő nem tudom. El kell vinnem innen, hogy ne emlékeztesse semmi arra a napra, hogy ne sajnálkozva nézzenek rá a suliban, a boltban, meg egyáltalán. Kisfiúnak kell maradni, gyereknek.
-De csak jobban befog zárkózni.
-Ryan azt is mondta, hogy ez idő alatt nem kéne veletek se nagyon találkozni.-mondtam de leginkább Brianre célozva, mivel Jackson csak felé nyitott igazán.
-Na jó, ez már tényleg baromság.-pattan fel Brian egyből.
-Kérlek, támogatásra van szükségünk, jó? Majd hívlak titeket, beszélünk, de elhiszem, hogy ez segíthet, neki is és nekem is. Elköltözünk!-határoztam el magam végre és hiába gondoltam hogy ez jó megoldás, vagyhogy ez megoldás lehet egyáltalán, bizonytalannak és elveszettnek éreztem magam ettől. Munkát kell keresnem és új életet kell kezdenünk, de sürgősen.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése