2014. december 6., szombat

Life is just a game 64.

Skye:

Akárcsak Brian, a kiadónk se nagyon örült hogy elakarunk menni egy promotáló nyaralásra ahelyett, hogy befejeznénk a lemezt. És mivel tudta mindenki, hogy én találtam ki be is hívtak.
-Köt a szerződés, mégis hogy gondolta ezt?
-Tudja maga mit von a szerződés szegés maga után?-vágtak egymás szavába. Úgy éreztem magam mint egy kislány akit a szülei dorgálnak.
-Úgy gondolom, hogy a banda érdekében erre szükségünk van. Ha továbbra is akarnak velünk szerződni a jövőben, az csakúgy megy ha a testvérem is benne van. Segíteni fog ez neki, hogy túltegye magát most ezen.
-Nézze épp elég gond, hogy a maga helyzete után ugyanez fennáll most a testvérével.
-Ezt most nem mondhatta komolyan!Gondolja, hogy végig akartam menni ezen az egészen?Éppen ettől akarom megvédeni a testvéremet, ráadásul úgy, hogy az a zenénknek is jó legyen! Mi ezzel a baj? A testvérem fontosabb maguknél, és annál, hogy magukkal dolgozzunk együtt!-hadartam le a mondandómat, hogy ne tudjanak közbe vágni. Nem szóltak. Egymásra néztek és úgy meredtek rám mint valami gyilkosra.Én pedig továbbra is határozottan rájuk. Nem vagyok hajlandó engedni ebből. Heidi és a babák fontosabbak mindennél.

Heidi:

El sem hiszem végre, nem egy terhes nő leszek, csak egy kalandor.
-Izgulok!-mondtam Briannek mikor a reptéren várakoztunk a gépre.
-Én is!-sóhajtott és idegesen, félve odapillantott a gömbölyödő hasamra.Megfogtam a kezét és odahúztam a hasamra.Felém kapta a fejét és meglepetten nézett rám.
-Amit akarok én és aminek örülök annak örülnek ők is. Jól vannak hidd el!-mondtam közben végig ott tartva a kezét a hasamon.Hihetetlenül gondoskodó lett, érzékeny és mindenre ugrik, ami úgy gondolja árt nekünk. És iszonatosan idegesítő olykor de ki az aki nem egy ilyen pasit akar?
-Persze, a babák akarják, hogy folyton a hátadat masszírozzam mi?-nézett rám felvont szemöldökkel
-Gyertek most már mehetünk.-szólt Matt és elindultunk a beszállókártyákkal a kapu felé. Már csak pár óra és Ausztráliában vagyunk!

Skye:

-Oké, este érünk a reptérre szóval ma már semmire se lesz idő, de a héten lesz fotózásunk, meg csomó helyről szóltak hogy mehetünk jótékonykodni, zenélni...-meséltem mindent el a többieknek a repülőn. Heidi amennyire örült és izgatott lett a sevenfoldos srácok épp annyira nem. Zacky kijelentette, hogy ő csak a strandon akar punnyadni, Matt egyből lelkesen bólogatva a drága megfertőzött kisfiammal is.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése