2014. november 24., hétfő

Sex on the beach 11. fejezet/1

Sziasztok ezerbocs, most vettem észre, hogy ezt tegnap nem tettem közzé, pedig azt hittem, szóval elnézést, de most itt van, pótoltam!
Jó olvasást ;)


Ava:

Jaj végre úgy kelhetek fel reggel hogy nem kell sehova sem sietni, egy kis pihenés. Istenem de jó, gondoltam miközben végig nyújtóztam az ágyon. Este a fiúkat is hagytam a koncert után, Audrey meg mivel bezárkózott a szobájába egyedül, nyugalomban töltöttem az estét.Belebújtam a köntösömbe és kiléptem a közös nappaliba és szinte elborzadtam, ahogy körbenéztem.
Ruhák szanaszét, istentelen bűz, és Zacky és Jimmy 3 méter különbséggel félmeztelenül a földön horkol.Dühösen trappoltam odahozzájuk.
-ZACK, JIMMY!-nem reagáltak semmit, még egy kis nyöszörgést sem. Leguggoltam Zacky mellé és sikítottam ahogy a torkomon kifért. Ijedtében felugrott és zihált.
-Mi a franc?-nyöszörgött Jimmy.
-Ava te normális vagy?...... alig kapok levegőt...-lihegett Zacky de már a szemét dörzsölgette ülve.
-Mi történt?-jött ki Matt, aztán ahogy meglátta, hogy néz ki a szoba elkezdett nevetni.Dühösen néztem rá, mire megvonta a vállát és visszament a szobájába.
-Nem lehettek ilyen felelőtlenek! Most rögtön rakjatok rendet és nem tudom melyikőtök hányt oda, de takarítsa el!Kaptok 2 órát!
-Mi? Csak szórakoztunk! Különben is van itt takarítószemélyzet....-ült fel már Jimmy is.
-Van, de azért mert takarítanak nem kell őket arra kényszeríteni, hogy a hányásotokat takarítsák el.Rakjatok rendet, mert takarítót nem hívhattok!-morogtam és pár pillanat alatt elszállt a jókedvem. Bementem a füribe és kivittem a felmosóvödröt és a felmosót, és egy nedves rongyot Zacky fejére dobtam. -Lássatok neki, nem fog az egész banda és én is miattatok szégyenkezni...-csaptam be a fürdő ajtót és megengedtem egy kád vizet, közben reménykedve, hogy mire végzem már takarítani fognak. Nevettem magamban, hát persze hogy nem teszik amit mondok...
Beültem a kádba és próbáltam lenyugodni.Nem ment! Kimásztam magam köré csavartam a törülközőt és kiléptem a fürdőből és meglepetésemre Zacky és Jimmy összeszedték a ruháikat, felmosták amit kellet és már el is tűntek.
Benyitottam a szobáikba, aludtak tovább.

Brian:

-Mégse én vagyok a legrosszabb.-mondtam mikor kilépve a szobámból láttam, hogy Ava Jimmyhez kukucskál be.
-Hogy mi?-fordult meg kicsit ijedten.
-Nem én vagyok a legbalhésabb a bandában.-mondtam és leültem a kanapéra, közben végig őt figyeltem.
-Most nem balhéztál, de mindketten tudjuk, hogy neked is voltak ügyeid.
-Igen voltak, bár azokról szerintem én többet tudok.-mosolyodtam el mire csak fújtatott egyet.-És a te ügyeid? Nem akarsz mesélni?
-Miről beszélsz? Nekem nincsenek és nem is voltak balhéim.-ellenkezett de szorosan maga előtt összefonta a karjait.
-Ugyan, azt már mind tudjuk, hogy nem vagy ártatlan, Matt által azt is hogy elég jó.-vigyorodtam el, mire ő csak elképedt.-és azt is hogy nincs bajod az alkohollal. Ilyen esetekben biztos van vagy volt valami balhé.-csak megrázta a fejét, de aztán toporogni kezdett.
-Nincs mit mondanom!-indult a szobájába és be csukta az ajtót.
-Hidd el van neki.-jelent meg hirtelen Audrey ásítozva, majd leült velem szemben.
-Mesélj!-kértem és hátradőltem. Felfúzta a térdét és sunyin, de aranyosan mosolyogva rám pillantott.





Audrey:

-Nem tehetem.
-Nem fogok könyörögni.-fordította el a fejét Brian és kibámult az ablakon.
-Annál jobb.-mondtam és Ava pont abban a pillanatban jelent meg.
-Mondd hogy nem mondtál semmit.-lépett mellé mire megráztam a fejem.
-Hmm, hazudtál.-mosolygott rá Brian és ahogy a barátnőmet figyeltem feltűnt, hogy elpirult.
-Na jó én magatokra hagylak titeket turbékolni.-készültem felállni, de mindketten erősen ellenkezni kezdtek.
-Nem, többet ne!
-Mi?Ez mi volt?
-A múltkori után nem szólt hozzám!
-Nekem meg a bocsánatáért kellett esedeznem, mert...
-Azért esedezned nem kellett.-vágott Syn Ava szavába és elkezdtek vitázni.
 -Hát legyen, élve a vétózhatatlan azt teszed amit én mondok jogommal, Ava és Brian velem töltitek a napot édes hármasban!-vigyorodtam el ők meg elhallgattak.-Így mindenkinek megfelel?
-Egy hármas, és két lánnyal?-karolt belém Syn vigyorogva, egészen míg el nem toltam magamtól.
-Legyen!-vonta meg a vállát Ava is.-A többiek úgyis matt részegek még.
-Akkor készülődjünk!-mondtam és besiettem felöltözni. Így legalább nem leszek itt, mikor Jimmy magához tér és kikapcsolhatok, és  és és... jobb lesz távol tőle.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése