2014. november 2., vasárnap

Sex on the beach 10./1 fejezet

Brian:

-Hé, Audrey, jössz egy kicsit?-hívtam félre amíg pakolták be a cuccokat a buszba a többiek.
-Mi az?-kérdezte kicsit aggódóan.
-Avaról akarok beszélni, tegnap mikor bezártál minket a buszba nagyon ki volt, és hát valahogy rá kellett jönnöm, hogy valami más pasira dühös.-bólogatott és az arca kicsit elkomorodott.-Gondoltam megkérdezlek, hogy igazam van-e mert mikor őt kérdeztem nem válaszolt és azóta se beszél velem.
-Igazad van, de semmi többet nem mondhatok! És ne is akarj faggatni.-mondta és azzal megfordult és elsétált. Látszik, hogy barátnők ehhez nagyon jól értenek mindketten.
-Gyertek induljunk és akkor holnap pihehetüüüüüünk.-énekelve szólt Ava és a busz felé mutogatott. Egymás után felszálltunk és indultun tovább. Leültem az egyik ágyra és elkezdtem pengetni a gitáromat.
-Brian zavarhatlak?-jött oda  és ült le mellém Ava.Bólintottam és pengettem tovább a húrokat.
-Sajnálom a tegnapit, bunkó voltam veled indokolatlanul és igazad volt. Abban is hogy másra haragszom de erről inkább nem beszélnék, szóval csak annyi, hogy elismerem hogy hülye voltam és sajnálom.-beszélt nyugodtan, határozottan és az volt az érzésem, hogy őszintén is beszélt.
-Rendben, semmi baj.-néztem rá és egy halvány mosolyt is elejtettem.
-Köszi!-mosolygott ő is de még ott maradt mellettem.
-Mi az? Van még valami?-kérdeztem mire megrázta a fejét.
-Csak jó nézni, hogy mennyire szenvedélyed a zenéd, a gitár. Látszik rajtad, ahogy fogod, ahogy pengeted, amilyen fejeket vágsz közben.Jó hallgatni.
-Köszi.-mondtam most én és pengettem tovább.

Audrey:

-Mi a helyzet Jimmy?-ültem le az ágy szélére ahol feküdt.
-Aludni akarok! Aludhatsz velem.-kacsintott.
-Nem! Tudod jól!
-Nem tudom! Nem tudom miért gond, hogy tetszel nekem!
-Mert ígértem valamit és nem bántom meg Avat.
-Azzal bántod ha boldog vagy? Vagy nem tetszem?-ült fel és nézett mélyen a szemembe.
-Jimmy, ezt inkább hagyjuk, akkor ne is bezséljünk?
-Miért?
-Mi az hogy miért?! Most magyaráztam el, ne idegesíts föl.-pattantam fel az ágyról de még odafigyeltem, hogy halkan beszéljek nehogy meghallják a többiek.
-Én idegesítelek föl? Komolyan így gondolod Audrey?-kérdezte mire bólintottam.-Nem az hogy nem csókolhatsz meg? Nem amiatt vagy ideges, hogy belementél ebbe az egészbe és olyat ígértél amit nem tudsz megtartani, mert sokkal jobban.....-nem bírtam tovább hallgatni rátenyereltem a szájára és szúrós szemekkel néztem rá.
-Jimmy, nem fogok mindent eldobni, ami köztem és Ava közt van, ezt érted? A legjobb barátnőm gyerekkorom óta, nem tehetem és ha bármennyire fontos neked hogy jól érezzem magam, akkor ezt nem nehezíted meg magamnak. Ha viszont te is egy tipikus zenész vagy aki nagyképű és egoista és csak magával foglalkozik, könnyítsük meg magunknak ezt a pár hetet már most és ne beszéljünk! Ne szólj hozzám, ne érj hozzám!-kérleltem, láttam a szemén a szomorúságot, és éreztem hogy már nem fogja folytatni. Levettem a kezem a szájáról és ott hagytam. Bebújtam a busz végén lévő másik ágyba és álomba erőltettem magam, inkább mint hogy valami olyat csináljak ami mindent tönkre tehet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése