2014. november 8., szombat

Sex on the beach 10. fejezet/2

Ava:

Megkönnyebbültem, hogy bocsánatot kértem Syntől, de közben rájöttem mennyire is kísért a múltam és mennyire nem bírtam túl tenni magam idáig. Pedig már már azt hittem...sikerült, de nem.
Ahogy elmélkedtem feltűnt hogy nagyon nagy csend van, ami azért furcsa mert Audrey mindig hangosan nevetgél minden úton Jimmyvel vagy Zackyvel. Felálltam és elindultam az ágyak felé, meg is találtam az egyik emeletes ágy tetején a fal felé fordulva, aludt. Leesett hogy nem fáradt, Ő, sose szokott nappal aludni, már csak azt kéne megtudni mi miatt szomorú. Felmásztam, és lefeküdtem mellé. Átkaroltam és az arcomat a hátába nyomtam.
-Ha szeretnél beszélni, itt vagyok, rendben?-suttogtam, nem válaszolt. Kezdtem hinni, hogy alszik de aztán éreztem hogy megszorítja a kezem és húz rajta kicsit, hogy szorosabban öleljem. Hát tényleg baj van. -Szeretlek.-suttogtam megint mire láttam hátulról, hogy bólint. Többet nem próbálkoztam, ott maradtam mellette csendben.

-Na jó srácok megérkeztünk hála az istennek 7 óra busz út után. Intézem a szobákat hozzátok amit kell, este koncert és holnap akkor pihi, oké? Majd csak holnap után indulunk el.- jeleztem a  buszon lévőknek és azzal le is pattantam és besiettem a szállodába.

Audrey:

Elhatároztam, hogy az a legtisztább ha semmi időt nem töltök kettesben Jimmyvel, és ha nem is beszélgetünk társaságban sem csak úgy ketten. Ez még nem szerelem, csak egy kis fellángolás még könnyű elnyomni. Nem számít semmit.
Mondogattam magamban amíg a hotel felé tartottam a parkolóból. Belépve láttam Ava aggodalmas arcát és hogy a fiúknak magyaráz.
-Igen, elkeverték a foglalást, ezért egy lakosztályt kaptunk, vagyis nem, egy emeletet, amiben van 8 háló...
-Mi?Nekem külön szoba kell!-tiltakoztam egyből.
-Különszobája van így is mindenkinek.
-Nem így értettem. Külön akarok lenni, nem így , közel... együtt.
-Audrey ez van!-nézett rám Ava.
-Ugyan már, nem vagyunk olyan rosszak.-karolt át Matt vigyorogva.
-Nem is veled van gond Matt... kezdtem bele, de ahogy láttam Ava hunyorgó szemeit, elhallgattam.-mindegy!Csak akkor menjünk már fel!-dobbantottam hogy indulhassak már fel.
-Most ez tényleg akkora gond?-csapódott mellém Jimmy.
-Ne szólj hozzám, hagyj békén, úgy jobb lesz!
-Audrey ne már!
-Komolyan mondom! Ha nem muszáj nem szeretnék beszélni veled.-szálltunk be a liftbe, de szerencsére utolértek a többiek is így már nem tudtunk beszélni.A lift a nappaliba nyílt, kiugrottam és az első ajtó mögött rejlő szobába be is zárkóztam.
-Vacsora koncert után vár majd!-ordítottam ki és leültem háttal az ajtónak.

Matt:

-Mi a faszt csináltál?-karoltam Jimmy nyakába aki csak nevetett.
-Miről beszélsz?
-Audrey és te...
-Nem csináltam semmit, nekem ez a bajom.-huppant le az ágyra.
-És neki mi baja?
-Hogy csinálni szeretnék valamit.-mondta mire elnevettem magam.-Tényleg bejön.
-Komolyan ilyen idióta vagy?Megdumáltuk az elején Avaval, hogy semmi nem lehet, miért nehéz ez?!
-Na jó, haver ne te mondd, aki Avaval hancúroztál.-mondta idegesen, mire én is ideges lettem.
-Rev, ennyire paraszt vagy? Az nem most volt, nem is tudtam, hoyg ki ő.
-Hé srácok minden rendben? Ugye nem akartok most egy "örihari, soha többet nem leszünk legjobb bari" hisztit csapni, két óra és koncert.-állt a szoba ajtóban Ava aggodalmas arccal.
-Semmi gond! -mondtuk egyszerre, de valószínűleg neki is leesett, hogy ez nem éppen így van.Tennem kell róla, hogy Jimmy ne cseszhesse ezt el. Végre van egy menedzserünk aki emberszámba vesz minket, foglalkozik velünk... nem hagyhatom hogy elveszítsük Avat.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése