2014. március 25., kedd

Life is just a game 45.

Zacky:

-Jó reggelt szépségem!-toltam is a kakaót Skye elé, ahogy leült a konyhába.
-Kávééééét!
-Nem, nem, sajnálom, majd 5 hónap múlva!-simítottam meg a hasát, már egészen kigömbölyödött a pocakja.Bár gondolom azért is mert elég vékony, és hamar meglátszik rajta minden.
-Kegyetlen vagy!-morogta, de beleszürcsölt a kakaóba.
-Csak szeretlek titeket!-mondtam és leültem mellé a pulthoz.
-Akkor ma mennünk kell ugye?
-Igen! Bírni fogod a koncertet?
-Azt igen, inkább Valaryt és Mattet nem.
-Dehogynem. November van, eltelt 2 hónap. Hidd el már nem érdekel, csak félsz, hogy mi van ha rájön, de nem fog.-bólintott és szinte biztos lettem afelől, hogy megnyugodott, mert elkezdett enni.
-Na jó akkor lezuhanyzom, felöltözöm, aztán ha te is készen vagy indulhatunk próbálni.
-Jól van, Jimmy?
-Nappali.

Skye:

-Sziasztok!-köszöntek a többiek, már mindenki ott várt minket a tv stúdióban. Igen  Valary is.
-Arra gondoltunk, hogy mivel többször kell majd külön egy egy számot eljátszanunk, hogy lehetne amit együtt éneklünk.-mondta Matt és rám mosolygott, amitől valahogy borzalmasan éreztem magam.
-Milyen számokat énekelnénk együtt?-kérdeztem.
-Little piece of heaven, dear god, a ti számaitok között Heidi a Never too latet javasolta, és a Don't-ot.
-Jó persze!-bólintotta és ösztönösen magam elé fontam a karomat, hogy takargassam a hasam.
-Nézd Skye, sajnálom, hogy bunkó voltam! Én azt hiszem, féltékeny lettem, hogy Zacky melletted lehet most én meg anno nem lehettem mikor az én gyerekem volt a hasadban és ez...-hiába beszélt még tovább a gyomrom még inkább összeszűkült, hiszen ez is az ő gyereke.
-Semmi baj Matt, tényleg!-mondtam egy nagy sóhaj közepette.
-A rajongók még nem tudják ugye?-kérdezte mire megráztam a fejem.-Akkor nyugi én sem kotyogom ki.-mondta aztán elment, Heidi meg gyorsan felém sietett.
-Na?
-Semmi!-vágtam rá.-Gyakoroljunk kicsit!-mondtam és leültem az egyik kanapéra az öltözőben Heidi meg már hozta is a gitárját.
Alig egy órát kellett csak várnunk, hogy elkezdődjön a műsor először a mi interjúnkkal.
-Szép napot mindenkinek! Itt van velünk az Avenged Sevenfold és a Rocket két énekesnője. A műsor ideje alatt több számukat is hallhatjuk, deee előtte jönnek a szaftos részletek.Szóóval Heidi Synyster mi a helyzet veletek? Azt csiripelik ti jártok.
-Aljas rágalom.-mondta Heidi mire mi kicsit elképedtünk.-Nem járok Synnel.
-Ez így van, nem járunk! -helyeselt Brian is, mi meg összepillantottunk zavartan a srácokkal.-Elvettem, már a feleségem!
-Hűűű, ez komoly? Ilyen titokban?
-Nem volt titok, csak nem vertük nagydobra.Szóval akár hanyagolhatjuk is a témát.
-Jól van! Lányok gondoljátok, lesz még közös turnétok a fiúkkal?
-A közeljövőben biztosan nem!-vágtam rá egyből.-Most jelent meg a 2. kislemezünk egy klippel és elkezdtünk dolgozni az új lemezen, inkább csak kisebb fellépések férnek most bele az időnkbe.
-Új album? Mikorra várhatjuk?
-Még egy félévig biztosan nem!-mosolygott Heidi.
-Még egy kérdésünk lenne, ami jobban izgatja a rajongóitokat, mégpedig hogy, Skye Zacky és Rev ti együtt laktok?
-Ez izgatja őket? Komolyan?-kérdezett vissza Jimmy hülye fejet vágva.-Hát jó igen, mint barátok! Megszoktuk a turné alatt! Nincs több válasz!-zárta le gyorsan.
-Érdekes, és srácok úgy tudjuk ti is dolgoztok már az új album dalain.
-Igen, majd 2009 nyár, ősz környékén érkezik most még a dalokat írjuk.-mondta Matt.
-De akkor akár lehet is közös turné nem? Közel egyszerre jelennek meg az albumaitok.
-Majd meglátjuk, inkább nem ígérünk semmit.-mondtam mire Matt is nagyban bólintott.
-Jól van akkor hamarosan újabb interjúkkal folytatjuk addig halljunk pár számot!-át is mentünk a felállított hangszerekhez és indítottunk a Little piece of heavennel. Őszintén? Azt hittem miközben énekeltünk hogy Matt azért ezt akarta énekelni mert ezt még anno együtt írtuk, ketten álmodtuk meg.

"I will suffer for so long
(What will you do, not long enough)
To make it up to you
(I pray to God that you do)
I'll do whatever you want me to do
(Well then I'll grant you a chance)
And if it's not enough
(If it's not enough, If it's not enough)
If it's not enough
(Not enough)
Try again
(Try again)
And again
(And again)
Over and over again"


Matt:

-Jók voltatok!-csókolt meg Valary ahogy lementünk a színpadról míg folyt a következő interjú.
-Köszi.
-Mondd csak Skye terhes? Mintha domborodna kicsit a hasa a blúz alatt.-nézett fel rám gyanakvóan.
-Titok, de igen terhes.
-Ez most nem lehet igaz?!-akadt ki teljesen.
-Val Valary nyugalom, nem én vagyok az apja. Zacky az.-ahogy kimondtam éreztem, hogy megint kezdek dühös lenni.
-Hogy mi van? Zacky? Mégis hogy?
-Miután én eljöttem, gondolom lefeküdtek, vagy még a turné elején mikor ...
-Jaj kicsim ha a turné elején  esett volna teherbe már hatalmas pocakja lenne. Mennyi idős lehet? 2 hónap? Nem is lehetne ekkora hasa...-Valary féltékenyen méregette Skyet, aki Zacky mellett ülve tömte magába a fánkokat. Édes volt ahogy felcsillant a szeme minden egyes falatra.
-Most már azt hiszem 3 hónapos, vagy talán több.-mondtam.
-Várj 3 hónap?Akkor sehogy sem lehet Zackyé a gyerek, hacsak nem volt együtt vele, amíg te nála laktál.
-Mi?-értetlenkedtem, nem esett le elsőre mit akar mondani Valary de elborult az agya és csak hozzám vágta a gyűrűjét.
-Kicsim, nem értelek. Én szeretlek kér...-mondtam aztán valahogy leesett. Én nem egész 3 hónapja költöztem ki, akkor... bassza meg, tőlem terhes, az az én gyerekem, nem Zackyé... De... de ...Mintha Skye tudta volna, hogy rájöttem, ahogy néztem, egyszer csak rám nézett és megsimította a pocakját.
-Skye beszélhetnénk?-kérdeztem, mire hirtelen mind elhallgattak.-Négyszemközt.
-Persze, menjünk!-mondta és kijött velem az épület elé.-Miről beszéljünk? Baj van?
-Igen van! Hazudtál nekem! ALJAS MÓDON HAZUDTÁL.-mondtamkicsit hangosabban, már már ordítva és a hasára néztem.
-Matt miről beszélsz?-kérdezett vissza.
-Tudod jól.-mutattam a hasára.-Zacky gyereke?
-Matt mi ez az egész? Megmondtuk nem?
-Nem! Te nem mondtál nekem semmit, Zacky azt mondta ő neveli fel, és melletted lesz. De az a gyerek ott, az ő gyereke?-kérdeztem de már szinte éreztem, hogy könnyekkel telik meg a szemem, csak mondja már ki!
-Nem! Nem Zacky az apja!-mintha fejbe vágtak volna, majd kiugrott a szívem és nem tudtam mit mondjak.-De változtat ez ezen? Változtat bármin is? Nem! És nem is fog!-mondta és befelé indult.

Skye:

Félve, szédülve és égő arccal siettem vissza a többiekhez. Már benyitottam az öltözőbe és egyenesen Zackyre néztem mikor Matt szólt.
-Várj!-Zacky hallotta és hirtelen felpattan, de becsuktam az ajtót.
-Mire várjak? Te nem akarsz engem, nem velem akarsz lenni, hanem Valaryvel.
-Mi folyik itt?-jött ki ekkor Zacky és Heidi.
-Hazudtatok nekem, mindannyian! Tudtátok igaz? Mindenki tudta csak nekem nem szóltatok.
-Miről van szó?-kérdezte Heidi és szorosan mellém állt, mintha félne hogy Matt nekem jön.
-Az én gyerekem! Tudtátok, és nem szóltatok, pedig tudjátok mennyire bántam hogy Alecknél nem lehettem ott. Tudtátok mennyire megörültem, hogy az én fiam, és most sem szóltál nekem.-beszélt Matt olyan fájdalmas hangon hogy már tényleg kezdtem szarul érezni magam. Kizártam az egészből, semmi esélyt enm adtam neki ez tény, de mit tehettem volna, elhagyott, megint...csak állt ott és megvetően nézett ránk, és nem tudtunk mit szólni. Senki sem. Matt közelebb jött, és láttam hogy könnyes a szeme. Heidi megszorította a karomat  de nem léptem hátrébb, tudtam hogy Matt csak nem bírja felfogni, és kétségbe van esve. Aztán megéreztem a tenyerét a hasamon. Mindkét kezével megfogta a kis pocakomat és megsimogatta.
-Nézz a szemembe és mondd, hogy Zacky neveli fel!-kérte Matt és nem értettem miért.-Mondd hogy Zackyt választod és nem engem!
-Haver én...
-Zacky ne!-csitította Heidi és ott hagytak minket.
-Skye kérlek!
-Ha nem lenne Valary gondolkodás nélkül téged választanálak, de...de amíg együtt vagytok...nekem nincs helyem az életedben, mert... mindig őt fogod választani.-Matt felsóhajtott és elhúzta a kezeit majd hátrébb lépett.
-Zackyvel maradok!-mondtam ki mire, Matt olyan szomorúan nézett rám, hogy ha a szívemre hallgatok egyből mondtam volna, hogy nem nem, meggondoltam magam, vagy csak egy vicc volt, persze hogy őt akarom! De nem tehetem, ez a gyerek nem nőhet fel Apa nélkül. De az apja nem lehet vele.
-Rendben, ha... esetleg...-dadogott de aztán csak elment. Minden szó nélkül elment.

2 megjegyzés :

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
    Te jó isten milyen jó lett ez a rész!Nem is tudom mit mondjak olyan szomorú és egyben aranyos volt volt, hogy az hihetetlen. Matt reakciója ohhh istenem oda meg vissza vagyok. Fúúúúú kövi rész MOST KÉRLEKKK!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Örülönk hogy sikerült elérni amit elképzeltünk hozzá, és hogy ennyire tetszett :) Hát nem mondom hogy mára jön a folytatás, de igyekezni fogunk vele!!
      Nagyon köszönjük a komit :)

      Törlés