2014. március 12., szerda

Life is just a game 43.

Skye:

-Nem hiszem el! Ez nem lehet igaz, hogy lehetek ennyire szerencsétlen?-fogtam a fejem a nappaliban ülve  a földön, de a többiek nem szóltak semmit. Aztán Zacky felkelt és dühösen járkálni kezdett.
-Mit csinálsz?-kérdezte, nem értettem így értetlenül néztem rá.-Mit mondasz Mattnek?
-Nem mondom el neki!-háborodtam fel, de erre Brian is felpattant.
-Nem teheted! Nem titkolhatod el még egyszer, hogy gyereketek lesz.
-Brian mit tehetnék? Nem hagyja el Valaryt!-kérdeztem de Brian vérszemet kapott.
-Ennyire szemét nem lehetsz Skye, az nem csak a te gyereked!
-Állítsd le magad jó!? Menj ki nyugodj le és gyere vissza, ha normális vagy!-fordította meg és indította az ajtó felé Heidi.
-Mit tegyek?-kérdeztem mire mindenki csak elfanyarodott képpel nézett.-Eddig se hagyta el Valaryt, most kibékültek, nem most fogja!
-Ráadásul Valary babát szeretne!-nyögte be Johnny ami kicsit lesokkolt. Szóval ennyire kibékültek, hogy próbálkoznak a gyerekkel? Tényleg sokat jelenthettem neki, ennél szarabb már nem is lehetne.
-Kussolj!-öklözött a karjába Zacky.-Azt kell mondanod, hogy mástól van a gyerek!
-Mégis kitől? Rajta kívűl csak veled feküdtem le az utóbbi 4 hónapban, de az a terhesség már látszódna...
-És Jimmy? Most úgyis együtt laktok, hátha...-mondta Johnny.
-Persze, nem lenne gáz hogy soha semmi nem volt köztünk, nem is lennék képes rá.-hördült fel Jimmy, de ugyanez volt az én véleményem. Aztán Brian visszajött és csendben leült.

Zacky:

-Kénytelenek leszünk hazudni neki!-ötleteltünk csak mi fiúk amíg Skye és Heidi félre vonultak beszélni.
-A legjobb barátunk!
-Igen Brian mi is tudjuk, de Skyet tönkre teszi! Ha kiderül hogy tőle terhes csak rosszabb lesz.-mondta Jimmy és én is vele értettem egyet.
-És ha az derül ki hogy mi tudtuk? Szerintetek arra hogy reagál majd? Vagy nem fog feltűnni neki, hogy hasonlít rá a kölyök?
-És egyikünknek sem nézné el.-akadékoskodott Johnny is. De valamit tennünk kell. Azt nem hagyhatom hogy megint elmenjenek és évek után derüljön ki minden...
-De...
-Mi de? Otthagyod a csajod és azt mondod a tied? Ez nem így megy Zacky!-dühöngött Syn továbbra is.
-DE! Ha Skye így akarja, vállalom! -ebben a pillanatban megjelent Skye és Heidi.
-Mit vállalsz?-kérdezte kisírt szemekkel nekem meg összeszorult a szívem.
-Hogy segítek felnevelni a gyereket! HOgy veled maradok, és úgy nevelem mintha az enyém lenne!
-Zacky ez...
-Nem! Komolyan! Köztünk volt valami, én ismerlek, és ezt Matt is tudja! Gondolod ha később ezt megtudja nem fogadná jobban ha én nevelem fel? Gondolkozz rajta, jó?-húztam magamhoz és megöleltem, aztán éreztem hogy megremeg és zokogni kezd.
-Gyertek menjünk!-hallottam Heidit miközben kiterelte a többieket, kettesben hagyva minket.

Skye:

-Jó napot Doktor úr!
-Üdvözlöm! Skye ugye? Tegeződjünk nyugodtan!
-Köszönöm! Ő itt pedig...
-Az apa?-nézett mosolyogva Zackyre.
-Igen!-mondta Zacky miközben rám nézett, de kezet nyújtott.-Zacky Baker!
-Na lessük meg azt a babát!-mondta és az ágyhoz kísért. Felfeküdtem felhúztam a felsőmet, kicsit letoltam a nadrágot és már rá is került a gél a hasamra és pár pillanat múlva már a monitoron kereshettük a babát.
-Miért nincs szívhang?-kérdeztem, mire az orvos kicsit elhúzta a száját.
-Még korai, 4 hetes magzatnál, a 6 hetes ultrahangon lehet először hallani a szívhangot, de úgy tűnik minden rendben, szóval gratulálok!-mondta az orvos és kikapcsolta a gépet, majd magunkra hagyott.
-Biztos, hogy ezt szeretnéd?-kérdeztem Zackyt, aki bólintott, és megszorította a kezem.-Komolyan, nincs nálatok jobb barát! Ha most megint egyedül lennék, nem élném túl!
-Nem! Ha engem választottál volna akkor az én gyerkőcömet várnánk boldogan.-mondta kicsit talán szomorúan, de rám mosolygott és lesegített az ágyról.-Na menjünk, veszünk fánkot!-mondta mire egyből felcsillant a szemem. Most a fánk lett a nagy favoritom. Már a cukrászdában voltunk, mikor összefutottunk Valaryvel és Mattel.
-Sziasztok! Hát ti? Együtt?-kérdezte Matt megfeszült arccal.
-Igen, fánkozunk egyet!
-Zacky beköltözött hozzám, meg Jimmy is.
-Tényleg? -kérdezte Val mire bólintottunk egyszerre.
-Szakítottam Emilyvel, úgy tűnt így jobb lesz.
-Jimmy meg tudod miért.-néztem Mattre szemrehányóan, mára a szomorúságom és depresszióm haraggá vált.
-Aleck?
-Heidi és Brian, most megyünk majd hozzájuk!-mondtam de mielőtt Matt belekezdhetett volna, folytattam.-SZóval most megyünk is, a hétvégi láthatást meg majd megbeszéljük.-mondtam és kimentem. Kint vártam meg Zackyt aki még kicsit beszélt velük, majd jött.
-Jól vagy?-kérdezte és már nyújtott is egy fánkot.
-Azt hiszem, kicsit dühös, de jól. Hála neked és Jimmynek, hogy velem vagytok és nem hagytok egyedül.
-És mikorra lesz hasad?-terelte a témát Zacky és a hasamra nézett.
-Aleckkel már a 3. hónapban látszott a hasam, szóval már csak 2 hónap.
-Bevallom félek, és ha rossz leszek ebben?-mutatott a hasamra, mire kénytelen voltam elnevetni magam.
-Nyugi, segítek és azért anniy dolgod nem lesz!-karoltam a nyakába és úgy sétáltunk tovább.

2 megjegyzés :

  1. Milyen aranyos a Zacky^^.<3 ú nagyon kíváncsi vagyok hogy mit fog ehhez szólni!!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Szerencséje van Skyenak, hogy ilyen barátai vannak :) hétvégén hozok frisseket!!!

      Törlés