2014. március 17., hétfő

Life is just a game 44.1

Jimmy:

Hót komásan indultam ki a konyhába reggel, mikor hüppögést hallottam. Megfordultam és megláttam Skyet a kanapén összegörnyedve sírni.
-Hé hé hé mi a baj?-siettem oda és átöleltem,- Miért sírsz?
-Nem tudoooooooom!-fúrta bele az arcát a vállamba.-Tom és Jerryt néztem és rám jött a sírás.
-Ne, mesén sírtad el magad?
-Ne neveeeess ki!-kezdett újra zokogni így hamar eltűnt a mosoly az arcomról próbáltam megnyugtatni, de aztán egyszer csak abba hagyta.
-Na azt hiszem vége! El ne mond senkinek!
-Nem mondom! De máskor ne csinálj ilyet, ijesztő vagy ha egy mesén sírod el magad.
-Hormonokm, nem az én hibám!-háborodott fel és duzzogva visszament a szobájába. Én ahogy eredetileg is akartam kimentem a konyhába hogy igyak, majd indultam vissza a vendég szobába, de előtte még benéztem Skyehoz. Zacky a földön arccal a föld felé aludt, Skye az ágyon szétterülve az  ágyon.

Matt:

-Szia haver gyere!-nyitott ajtót Zacky Skyenál ami még mindig szokatlan.
-Helló. Aleck? Skye?
-Jönnek mindjárt!-mondta és ott hagyott, bement a konyhába.
-És milyen így együtt élni?-kérdeztem mire megvonta a vállát.
-Jó, olyan mint mikor turnéztunk!
-És te hol alszol? Jimmy Heidi szobájába, te?
-Skyenál.-mondta nyugodtan, de én éreztem hogy vörösödik a fejem, és hirtelen nagyon dühös lettem.
-Igen?-kérdeztem vissza, mire bólintott, majd megjelent Skye és Aleck.
-Apuuuuu!
-Szia Matt!
-Tessék szendvics, ahogy szereted!-tartott Zacky egy tányért Skye felé, aki csillogó szemekkel vette el és le is ült enni. Valami fura itt. Nem stimmel.
-Jó étvágyat. Mikor jöjjünk haza?
-Vacsira ráértek!
-Hello, meghoztam a nasikat!-hallottam Jimmy hangját, aztán be jött ő is a konyhába. Le tett egy zacskót a pultra Skye elé, aki egyből megnézte mi az.
-Nyugi, meg van a fánk, az eper, a fagyi, minden!-sóhajtott Jimmy és már vett is egy sört elő. Na jó, ha Jimmy kiszolgál egy nőt tényleg baj van, mi folyik itt?
-Szia mami!
-Szi kicsim, jó legyél, és tudod mit beszéltünk!
-Igen mami! Szia Zacky , Jimmy!-ölelte meg Aleck a srácokat is majd indulhattunk is. Valery kint várt a kocsiban, beszálltunk és gondoltam megpróbálom Aleckből kiszedni mi folyik itt.
-És kicsim nem zavar hogy olyan sokat van ott Zacky és Jimmy?
-Neem, rengeteget játszunk együtt. És mami is boldog, és mindig finomakat eszünk.
-És mami szereti a fiúkat?
-Igen, nagyon! Azt mondja mi vagyunk neki a testőrei.
-Matt miért kérdezgeted? Hagyd, beszélj a fiúkkal, de a fiadat hagyd ki ebből!-állított le Val, de igaza van, a srácokkal kell majd beszélnem.

Skye:

-Mi az Jimbo fáradt vagy?
-Csodálkozol? Leana megint hívogat, te meg folyton sírsz!
-Héééééé!-vágtam hozzá egy párnát, de nem zavarta, sőt...-Elzavarom Leanat ha akarod, rám férne!
-Dehogyis, neked nyugodtnak kéne lenned, nem sírni meg dühöngeni....
-Az vagyok! Mivel itt boldogítotok már 2 hete.-néztem Jimmyre a kanapén és Zackyre a fotelben.-Tényleg melyikőtök tud eljönni velem holnap a dokihoz?
-Apuka?-nézett Jimmy Zackyre, de megrázta a fejét.
-A holnap nem jó, interjúra megyünk Synnel, Jimmy neked kell menned!
-Akkor én leszek az apuka.-tartotta a kezét egy pacsira, hát belecsaptam. Másnap el is jött velem. Már kifelé tartottunk mikor a legkevésbé kívánatos személlyel futottunk össze.
-Jimmy, tge mit keresel itt vele?
-Te mit keresel itt?!-néztem elképedve Leanara.
-Várj! Te felcsináltad?-nézett Jimmyre miközben rám mutatott.-Nőgyógyászati központ előtt ne merj nekem hazudni!
-Leana, nem nem csináltam fel, elkísértem, de amúgy se lenne közöd hozzá.
-Szóval a tied! Te szemét állat!-morogta majd rám nézett gyűlölköző tekintette.
-Fogd be a szád! Hagyd békén Jimmyt, vagy az életemre esküszöm nem állsz többet lábra.
-Próbáld csak meg!-szűrte a fogai között és elém lépett, de Jimmy megragadta a karomat és elhúzott.
-Hagyd! Csak a baj van vele!
-De Jimmy én...-kezdtem de már a kocsinál voltunk.
-Te terhes vagy és engem megölnek, ha bajotok lesz!-mondta majd kinyitotta az ajtót és megvárta míg beszállok... Mire haza értünk Zacky idegesen várt minket Syn és Heidi társaságában.
-Mi baj?
-Matt tudja! Leana beszélt vele, azt mondta neki Jimmytől vagy terhes, Matt meg őrjöng!-foglalta össze Heidi én meg pillanatok alatt elszédültem, olyan ideges lettem.
-Na ne!-ült le Jimmy is.
-Jó felhívom Mattet!--nyúltam a telefonért, de Zacy megállított.
-Fölösleges, mindjárt itt van!-összeszorult a gyomrom, leizzadtam, hányingerem lett és még sorolhatnám...

2 megjegyzés :

  1. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúléccilécciléccci. minéél hamarabb a köviit!!*-* nem igaz véégre!!:DDD nagyon jólett!!

    VálaszTörlés
  2. Folytatást légy oly kedves. Nagyon jóóóóóó lett....

    VálaszTörlés