2013. november 18., hétfő

Life is just a game 23.

Skye:

Idegesen vártuk, hogy a srácok is lejöjjenek a színpadról. Nagyon dühít, hogy Aleck is belekeveredett ebbe az egészbe.
-Skye, nyugalom! Nem lesz gond!-próbált nyugtatni Valary, de valahogy csak jobban idegesített az, hogy egyáltalán itt van.
-Gena volt ugye? Ez a bosszú?
-Ha az akkor elég aljas!-dünnyögte Heidi és akármennyire is akartam, hogy Gena legyen a szemét a történetben, ez nem így volt.
-Úgy tudtam, hogy hiba volt ez az egész, nem kellett volna belevágni, hülyeség!-dühöngtem és szívem szerint fejjel rohantam volna a falnak.-Haza kell mennünk! Aleck és én haza megyünk!
-Mi?! Nem nem nem!-jött az ellenkezés a bandától és Heiditől.
-Nem tehetitek, itt a lehetőségünk!-pattant fel Tony.-Mi értelme volt ennek az egésznek különben? Minek készítjük az első videónkat minden egyes pillanatban a kamerákkal a képünkben?
-Nem érted, igaz? Nekem a fiam az első!
-És mi? Képes lennél 4 emberrel kiszúrni mert kicsit komplikáltabb lenne az életed?
-Fogd be Tyler!-próbálta csendesíteni Heidi.-Skye ezt még gondoldát jó? Mos 4 nap minden este koncert, ezt muszáj lenyomni, aztán 3 nap pihi és erre visszatérünk akkor!
-Nem!-ellenkeztem egyből! -Én ezt nem... én ...-összeomlottam és csak azt akartam, hogy valaki segítsen....
-Skye, kérlek szépen, gondold át! Ha attól megnyugszol Aleck maradhat anyuéknál míg turnézunk...-próbált Heidi gyorsan valami megoldást kitalálni de nem bírtam megnyugodni.

Matt:

-Király volt ez a buliiiiiiiii!-vágódott le Jimmy hasra a kanapéra. A lányok kicsit feszültek voltak.
-Veletek minden oké? Lassan indulnunk kell tovább!-magyaráztam de mintha süketek lennének.-Skye?
-Csak menjünk jó?!-pattant föl, felkapta a dzsekijét és elindult kifelé. Mentünk utána és a rajongókba futottunk, de érdekes mód, most nem volt olyan jó hangulatú az egész.
-Takarodjatok innen! Hagyjátok békén Valaryt és a lányokat!-ordibáltálk a rajongók és fujjoltak. Skye megrekedt, odasiettem hozzá és átkarolva továbbkísértem. Hirtelen Valary ott volt a másik oldalán és ő is támogatta. Nem értem mi történt, de az biztos, hogy nehéz lesz helyrehozni. Ahogy feljutottunk a buszra Skye egy takarót emelt az arcához és összekuporodott egy széken.
-Zack, mit gondolsz ez Gena műve?-kérdeztem tőle, de ő is csak szánakozva nézte Skyet.
-Szerintem inkább Lea és Gina...-szólalt meg halkan Michelle a busz hátuljában szintén kuporodva.
-Ezt helyre kell hoznunk! Skye interjút kell adnunk érted?! Te és én és Matt, hogy nincs itt semmi gond!-ült le a földre Valary Skye-jal szemben. A busszal a szállodához mentünk, összeszedtük Alecket a dadától és a cuccokat és indultunk tovább a busszal.

Reggel mikor megérkeztünk mind arra keltünk, hogy Skye telefonál és hangosan nevet.
-Banda! Ma fotózás!Heidi interjú!! a többieknek meg nem tudom!-hadonászott, majd fölkapta Alecket és leszállt a buszról.
-Hé várj, minden rendben?-kérdeztem, mire bólintott.
-Nem hagyom hogy Leana győzzön! Szóval ma mindent elmondok! Erős vagyok és nem hagyom a családomat!-kemény volt, meg is lepett és szinte csak tátott szájjal bámultam ahogy sarkon fordult a szálloda felé.

Heidi:

-Miről is fog szólni ez az interjú?
-Csinálnak pár képet és kérdezgetnej a bandáról és a magánéletünkről. Tisztázni akarom magunkat! -mondta és karon ragadott elindultunk kifelé. Aleck Valaryvel maradt, mert Matt is jönni akart velünk. Amíg készítettek minket a fotózásra már el is kezdtük az interjút.

Sziasztok, Emily vagyok és jelen helyzetben minden sevenfold rajongót képviselve kérdezem tőletek, hogy pontosan mi történt a turnén, hogy ilyen nagy ellenszenv vett titeket körül tegnap este?
Skye:Az az igazság, hogy a turnén eddig nagyon jól éreztük magunkat a srácokkal. Mi régen nagyon nagyon jó barátok voltunk és az az igazság, hogy Matt és én egy rövid ideig együtt is voltunk, ebből a kis kapcsolatból született egy fiúnk. Ezekre pedig most bosszúból fényderült.

Bosszúból? Miért akar nektek valaki ártani?
Heidi: Az az igazság, hogy nehezen viselik egyesek, hogy jóban vagyunk a srácokkal, főleg, hogy múltunk van velük. És így felül kerekedik az irigység.

És nem zavaró, hogy a gyereked apja más valakivel kötötte össze az életét?
Matt:ne haragudjatok de ehhez hozzá kell tennem, hogy mi évekig nem találkoztunk és nem tudtam, hogy van egy gyerekem, de Valary és a fiunk nagyon jól kijönnek, akárcsak Skye és Valary. Sosem bántották egymást és nem volt semmilyen összetűzés, egy család vagyunk.

Skye:Igen szerencsére, mindannyian tudjuk kezelni a helyzetet. Aleck örül neki, hogy ilyen családja van. Valary pedig nagyon igyekszik, hogy amiben csak lehet segítsen és ezer millió köszönettel tartozom neki, ahogy azért is, hogy ennyire türelmes.

Miért most bukkantatok fel? Ezidáig nem akartad, hogy Matt tudjon róla?
Skye:Tudom, hogy most sokan arra gondolnak Matt pénze kell nekem. Ez nem igaz, csupán ki akartam hagyni amennyire lehet a fiamat a médiából, szerettem volna hogy legyen igazi boldog gyerekkora.
Matt:Éppen ezért szeretnénk, ha ezt mindannyian tiszteletben tartanátok és Aleck ezentúl nem kerülne néháyn féltékeny rajongó kereszttüzes vitájába.

Mit gondoltok,  a  zenétek elnyerte a hallgatóság tetszését?
Heidi:Az az igazság, hogy vannak már rajongóink,de ugye hátrányból indulunk, mert ismerjük és jóban vagyunk a sevenfoldos srácokkal. Sokan be akarnak minket ezért mocskolni, de az a helyzet, hogy akármi is történt a fiúk és barátnőik között nem rajtunk múltak. Mi barátok vagyunk és mindig tiszteletben tartjuk, az ő magánéletüket is. A saját rajongóink reméljük tudják mindezt és a nem sokára megjelenő videónkban látni is fogják, hogy ez csupán barátság.

Akkor azért vannak itt a kamerák? Videóklip készül?
Heidi:Igen az első. Személyeset akartunk, hogy megismerhessenek minket a rajongónk, bár már így is bőven van anyag, szóval lehet még pár videót mi is közzéteszünk, hogy tudják kik is vagyunk valójában és mennyire rosszul ítélkeznek néhányan.

Köszönöm nektek, hogy szántatok rám pár percet és hogy tisztáztátok ezeket a kérdéseket! Nagyon sok sikert kívánok a turné folytatásához és izgatottan várom a klipet és a folytatást!
Skye:Köszönjük! Reméljük jól fog már minden menni!
Heidi: És a lehetőséget is köszi, hogy tisztázhassuk a helyzetet!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése