2013. május 13., hétfő

31.rész

Másnap reggel Taylor épp a konyhában sündörgött mikor megjelent Ana.
-Szia!-köszönt húgának, aki nagy mosollyal és egy tányérnyi palacsintával várta.
-Jó volt itthon aludni?-kérdezte Taylor, de testvére csak elhúzta a száját.
-Őszintén? Otthon jó lett volna aludni, de itt...ez ...
-Tudom!-bólintott csendesen a fiatalabb lány.
-Menjünk haza!-csattant fel Ana.-Pakoljunk és irány haza!
-Tudod, hogy nem lehet! Kell a kezelés.
-Jó, de ... a műtét meg volt!-folytatta Ana, hadonászva, hogy közben összeszedje a gondolatait.-A kezelés otthon is megkaphatom, nem? Nem muszáj ahhoz itt maradnunk!
-Ana...
-Taylor nem! Tudom, hogy hiányoznak a srácok, meg Allie, nekem is!
-Ana figyelj! Maradunk, oké? Egy hét és elkezdődik a kezelés, ezt meg majd később felvetjük a dokinak, jó?
-De..
-Nem! Egyél, aztán elmegyünk az étterembe ahol dolgozom.
-Azt hittem az kávézó!-vágott fura arcot Ana, de Taylor csak a vállát vonta.
-Nem tudom mi, ilyenkor kávézó este étterem,.. nem értem!
-Okés mindegy! Charlie is jön?
-Azt hiszem igen, ma ő a főpincér.-sóhajtott egyet Taylor és most nyilvánvalóvá vált menniyre nem tetszik neki a lánnyal való munka.
-Mi bajod vele? Ilyen szemét?
-Áh , nem tudom, de olyan mintha kiközösítene,... vagy nem tudom. Elhiszem hogy nagyon szomorú, hogy egyedül maradt, de te akkor is az én testvérem vagy!-vágott durcás arcot a lány, mire nővére csak felkacagott.
-Féltékeny vagy?-kérdezte nevetve. -Én csak a te testvéred vagyok!-jelentette ki Ana, majd elhúzta a száját.- Meg persze Matté!-erre már mindketten elmosolyodtak és elkezdtek reggelizni. Miután ettek összeszedték magukat, Ana felkötött egy kendőt a fejére és elindultak Taylor munkahelyére. Ahogy oda értek Charlie mosolyogva ölelte át Anat, Taylornak épphogy csak köszönt.
-Tessék! Segíts be hátul kicsit!-adott egy kendőt és egy rongyot Taylornak a lány és hátraküldte. Anat leültetet a pulthoz és már csinált is neki egy alkohol mentes koktélt.
-Charlie?
-Igen?
-Van valami bajod Taylorral?
-Mi nem, dehogyis, csak..
-Charlie látom hogy van valami, csak szeretném megérteni.-kínos csend állt be és Charlie nem válaszolt, Ana már nem kérdezett tőle semmit. Aztán hirtelen a zenészek örjöngeni kezdtek és mentek is Charliehoz panaszkodni.
-Kell egy énekes!
-De honnan szerezzek? Én nem tudok énekelni, pincérnő vagyok, playbackről nem mehetne?
-Mi? Nincs is itt, kórházban van, én tátogjak női hangra?
-Jó, csak pár perc rendben és kitalálok valamit!-nyugtatgatta őket Charlie és újra Ana felé fordult aki csak mosolygott rá.
-Én tudom, hogy hogyan tudod megoldani, de csak ha elmondod mi bajod a húgommal.
-Nézd, Ana semmi bajom vele érted? Én csak elveszetettem a testvéremet, egyedül maradtam és látni titeket ketten, hogy neki itt vagy, fáj! Semmi bajom nincs vele, csak nehéz ezt végig nézni! Nem tudom még feldolgozni egyszerűen, hogy... csak most ment el... -kezdett könnyeivel küszködni a lány de Ana megsimította az arcát.
-Na elmondom, hogyan tudnál énekest találni!- mosolygott rá és beszélni kezdett. Alig fél óra múlva már Taylort lökdösték fel a színpadra.
-Ne csináljátok ezt velem, kérlek!
-Taylorh a ezt most megteszed, soha többet nem kell wc-t pucolnod!-nézett komoly szemekkel rá a vörös hajú pincérnő, mire Taylor szemei hálás megkönnyebbülést mutattak.
-Ezzel azt hiszem, nem ellenkezhetem!-lépett fel a színpadra és elkezdett a zenészekkel beszélni. Két óra múlva pedig már az első számot kezdték el játszani és Charlie szájtátva meredt a lányra a színpadon.

2000 június

-Kérlek ezt ne!
-Miért? Csak felvidítalak!-mosolygott Michelle a gitárosra, aki épp állította fel a lányt az öléből. -Az a lány az oka? Beleszerettél?-kérdezte hangosan, hogy a többiek is hallják.
-Taylor?-kérdezte Zacky fülelve, hátha megtudja miről van szó.
-Nem zúgtam bele, azért mert nem akarok tőled semmit. Szimplán nem akarok tőled semmit.- Válaszolt Brian. A lány pedig durcásan odébb ment.
-Haver!-szólt Zacky barátjára nézve és röhögni kezdett majd kezét tartotta felé egy pacsira.
-Kár volt idehozni őket!-dörzsölte az arcát Brian, mire Zacky csak bólintott.
-Hááát, inkább csak Michelle aki furcsa, nézd, most szegény Jimmyt nyúzza!-mutatott Zacky a dobos felé aki a lépcsőn felfelé tartott nyakát dörzsölgetve, utána pedig a folyamatosan beszélő Michelle.
-Hát azért Valary is kikészíte Alliet, alig bírnak meglenni egymás mellett.-nevetett Brian, és pont akkor meg is jött Allie.
-Sziasztok kedvenc gitárosaim!-adott egy egy puszit a fiúknak. -Na hogy álltok a demóval? A próbákkal?
-Sehogy! Fáradtak vagyunk!
-Matt?
-Alszik!-mutatott fel az ujjával az emeletre Brian.
-Köszi Brian!- mosolygott Allie és indult is fölfelé, de Brian el kezdte a  torkát köszörülni.-Bocsi! Köszi Synyster!
-Nincs mit!-ült ki egy önelégült vigyor a gitáros arcára.

-Szia bébi!-dőlt Allie az ágyban fekvő Mattre, aki csak morgott valamit. -Nagyon jó napom volt képzeld!
-Aha!
-Érdekel?
-Aha!-dünnyögött még mindig Matt, és Allie rájött a fiú még nagyban alszik.
-Megcsókoltam Zackyt!-mondta hangosan a lány mire Matt csak a megszokott "Aha"val reagált. -Héééé!-csapott a fenekére egyet Allie mire a fiú már kinyitotta a szemét és morogva maga alá rántotta a lányt.
-Ne ütögess mert megbánod!-magaslott a durcás arcot vágó barátnője fölé.
-Ugyan, az se érdekelt, hogy megcsókoltam Zackyt!-mondta szemforgatás közepette.
-Hogy te mit csináltál?-akadt ki végre Matt, ami már ki is engesztelte Alliet és egyből barátja nyakába csimpaszkodott és megcsókolta. -Most komolyan?!
-Nem, dehogyis!-kuncogott Allie.- Csak aludtál és nem reagáltál arra amit mondtam!
-Értem!-mondta a fiú nagy, megkönnyebbült sóhajok után majd megcsókolta a barátnőjét aztán a nyakát kezdte csókolgatni, a kulcs csontját, közben kezével a lány hajába túrt, aki csak csukott szemmel élvezte mindezt.-Akkor mondd el most, amit akartál!
-Mintha,... tudnám...-sóhajtozott Allie a fiú karjai között aki kezével már a lány hasát cirógatta.
-Hé srácok, itt a pizza!-dörömbölt az ajtajukon Jimmy, mire Allie és Matt is riadva ült fel.
-UTÁLOM!-ordított egyet Matt, Allie viszont csak hanyatt dőlt és visszahúzta magára a fiút.
-Szóval, megtaláltam Taylorékat!
-Mi?-vágott értetlen képet az énekes, de barátnője csak mosolygott.-Kerested őket? Azt hittem, hagyjuk őket és majd ők keresnek!
-Nem bírtam már nézni hogy Jimmy mennyire ki van, meg én is egyre nehezebben bírom ezt az új felállást...
-Milyen új felállást? Miről beszélsz?-ült fel Matt, és kérdően nézte Alliet. -Valaryékre gondolsz?-kérdezte aztán mire Allie bólintott.- De ők a barátaink, mármint, dobjuk ki őket ha jönnek vagy mi?
-Megtehetem?-csillantak fel Allie szemei, mire Matt elnevette magát.
-Nagyon hülye vagy!-csókolta meg Alliet aztán kicsit komolyabban kezdte el nézni. -És mit találtál?
-Ezt!-vett elő egy képet Taylorról, miközben egy színpadon énekel.- Egy kávézóban készült, minden este ott énekel! Elmehetnénk mind megnézni, nem?
-Jézusom, énekel? Magától? Pénzért? Nem hiszem el!-bámulta folyamatosan a képet. -Megmutattad a többieknek is?
-Nem, neked akartam először!
-Jó! Gondolod jó ötlet lenne?
-Meglátogatni őket? Persze! Muszáj!-kérlelte barátját, és most ő kezdte el a fiú nyakát finomat csókolgatni.
-És ha Ana nem akarná? Vagy Taylor?
-Biztos hiányzunk nekik, csak megakarnak kímélni minket! Szóval? Mit mondasz? A fiúkra is ráfér már egy kis pihenés. Nagyon ki vannak!-érvelt tovább Allie, mire Matt rábólintott.

-Taylor kérlek!
-Ana, NEM LEHET! Nem vagy olyan állapotban, hogy most haza menjünk!
-Dehogynem! A doki is azt mondta, hogy nyugodtan, már csak egyhónap kezelés kell!
-Azt bírd még ki itt kérlek, utána haza megyünk, jó?
-Nem! -ellenkezett Ana, miközben Taylor már a színpadra indult fel a többiekhez. A hely még üres volt, de fél óra múlva kezdődött Taylorék fellépése és addigra mindig megtelt a hely.
-Miről vitatkoztok már megint?-lépett oda Charlie is.
-Arról, hogy haza menjünk!
-Nem mehettek!-tiltakozott Charlie mire a lányok rámosolyogtak.
-Előbb utóbb muszáj lesz.- ölelte meg Taylor a lányt.
-Nem, ne hagyjatok itt, végre kezd minden jó lenni. Nagyon megszerettelek titeket, nem hagyhattok itt!
-Gyere velünk! -csattant fel Ana mire a másik két lány csak kikerekedett szemekkel bámulta. -Elférsz a házunkban! Már ha még meg van, de elférsz!-magyarázott Ana.
-Na jó vidd le innen, lassan kezdünk!-súgta oda Charlienak Taylor aki már intézkedett is és vitte magával Anat a pulthoz. Taylor pedig megfogta a mikrofont és körbenézve köszöntötte az összes vendéget. Épp elkezdte mondani melyik számmal kezdenek mikor megakadt a szeme egy ismerős arcon.

-Eljönnél velünk amúgy?
-Nincs nekem ott semmim!
-De ott lennénk mi, segítenénk!
-Nem! Ez akkor sem,... mármint a bátyám ide köt... Nem szeretném ha elveszne minden.
-Ezt el tudom fogadni, de ha bármikor meggondolod magad, mindig szívesen látunk, rendben?-Charlie mosolyogva bólintott, majd feltűnt neki egy srác a pult másik felénél, aki meredten bámulta őket.
-Szerinted az a srác ott normális? Tök beteg képe van!- bökött arra felé mire Ana keresni kezdte kiről beszélhetett Charlie. De ő senki ijesztőt, vagy furát nem látott, beteget a legkevésbé. -Látod? Ott az a tüsis hajú! -Ana újra gúvasztotta a szemeit, aztán meglátta, hogy kiről beszélt barátnője, de nem akart hinni a szemének. Szélesre húzott mosollyal, könnyes szemekkel nézte  a fiút.

2 megjegyzés :

  1. Sziasztok!
    Annyira örültem, hogy Ana már ennyire jól van. :) Taylor pedig, csodálom, hogy bírja ezeket a "haza akarok" menni hisztiket. :) Persze ki ne akarna haza menni ilyen helyzetbe. :)
    Charlie-t teljesen meglehet érteni, de azért nem kéne Taylor-al bunkóznia. Csak helyre jöttek, vagy legalábbis jönnek a dolgok
    Jaj, az ikrek megjelenése, nagyon nem tetszik ez nekem. Michelle nagyon rámenős az biztos. És, végül is neki aztán tök mindegy kivel jön össze, ahogy kiderült.
    Allie, aztán jól felébresztette Matt-et. :) Azon jót mosolyogtam. Irtó rendes volt tőle, hogy kiderítette hol vannak a lányok.
    Kíváncsi vagyok a srácokra, mit is fognak művelni a kávézóban.
    Nagyon, nagyon várom a folytatást. :)
    Imádtam. :)

    Shadow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      olyan jó érzés olvasni, hogy azt írod "Imádtam", hihetetélen jó, örülünk neki nagyon :)
      Az hogy a lányok megjelenése nem tetszik, érthető, de majd kiderül mi szerepük van, hiszen ez a kezdetekről szól :)
      Taylor a testvérérét bármire képes és ez nem csoda, érte kibírja, mert tudja, hogy szükség van erre! Charlie meg lassan kezdi feldolgozni a helyzetet és Taylorral is rendeződni látszanak a dolgaik de ez részletesen és hogy mi lesz a kávézóban a kövi részből kiderül!! :)
      Nagyon nagyon köszönjük a komit!

      Törlés