2013. május 22., szerda

33.rész

-Figyu srácok, nem gond ha én lefekszem?-kérdezte kis idő múlva Ana, és a fejét fogta.
-Persze! Jó éjt!-jöttek a válaszok a már ki felé tartó Ananak, de Jimmy és Taylor ment utána.
-Fáj a fejed? Bevetted a gyógyszert?
-Igen, és igen.
-És hogy itt vannak a srácok, hogy alszunk?
-Ha nem gond én veled aludnék, vagy ott ahol te.- mosolygott Jimmy Anara, aki csak bólintott egyet.
-Arra gondoltam én átmegyek, most akkor Jimmyvel Charliehoz, Matték aludhatnak a mi szobánkban, Neked a kinyithatós kanapé és Briant és Zackyt rád bízom.
-Jaaaj, akkor a földön alszanak!-sóhajtott Taylor és visszaindult a többiekhez magukra hagyva Jimmyt és Anat.
-Ha kellemetlennek érzed én is aludhatok a földön!
-Dehogyis, jó hogy itt vagy! Vagyis hogy itt vagytok!-javította ki magát Ana, ahogy összeszedett pár holmit.
-És ha haza jössz már minden jó lesz?
-Nem tudom, figyelj mivel még semmi nem volt köztünk én nem várom el tőled, hogy te ne csajozz, és hát... a betegség meg a kezelés miatt lehet kell még egy kis idő, amíg újra úgy érzem, hogy nő vagyok.
-Ana, nem fogok csajozni!-mosolygott a lányra a dobos.-Várok rád, ha azt mondod, hogy van miért!
-Jimmy, nem kell, tényleg! Ha bárki jön, akibe beleszeretsz szabad a pálya, rendben?
-Jó, de csak ha valaki olyan jön! Addig itt vagy nekem te!-húzta magához a lányt és megölelte aztán együtt átbattyogtak  Charliehoz.
-Sziasztok!-nyitotta ki a lány az ajtót és már be is engedte őket.
-Bocsi, ha zavarunk, de az van, hogy...
-Nyugi, számítottam rá, megágyaztam nektek a nappaliban.-adott egy puszit barátnője arcára Charlie aztán eltűnt a fürdőben.
-Jimmy vagyok amúgy!- szólalt meg hangosan, hogy Charlienak feltűnjön és gyorsan vissza is sietett.
-Bocsi, Charlie!-fogtak kezet-Kicsit fáradt vagyok, meg őszintén fura, hogy vannak itt a lányoknál, de érezd magad otthon!-kacsintott Charlie a dobosra és visszarohant a fürdőbe.
-Gyere bújjunk ágyba, és nézzünk valamit!-nyúlt a távirányító után Ana és elnyúlt az ágyneműk között, Jimmy bevetődött mellé és kapcsolgatni kezdték a tv-t miközben beszélgettek az eltelt időről.

 -Mi hogy alszunk?-kérdezte Allie Taylort ahogy visszaért hozzájuk.
-Ti a mi szobánkban, én a kanapén ezek ketten meg a földön.-vigyorodott el a lány ahogy a gitárosokra nézett.-De léci, ne gusztustalankodjatok az ágyunkba jóóó?-nézett fura grimasszal Taylor barátnőjére és bátyjára akik csak nevetve mentek el aludni.
-Tényleg a földön alszunk?-akadt ki Zacky.
-Úgyse engedné! -nevetett Brian, de Taylor csak elmosolyodott.-Ugye?
-Nem tudom Brian! -hangsúlyozta a fiú nevét és kíváncsian várta a reakciót.
-Direkt csinálod? Utoljára mondom én SYNYSTER GATES vagyok!-nézett bele a lány szemébe de nem sokáig bírták nevetés nélkül.
-Nekem te Brian Haner vagy!És egy barom, ha azt hiszed hogy a hülye neveden foglak hívni!
-Mert?
-Mert hülyeség, én a barátod vagyok, majd a csajok akik epedeznek érted, ők "isteníthetnek" így.-magyarázott a lány mire Brian csak mosolyogni kezdett.-Most mi van?
-Semmi!
-Na jó Zacky te aludhatsz velem!-nézett ekkor a másik fiúra, mire az egyből nevetni kezdett és le is dőlt a kanapéra.
-Ő igen én nem? Miért?
-Mert ő nem egy majom!-mondta Taylor de kár volt, mert Brian a vállára kapta és bement vele a fürdőbe. Beállt a lánnyal a vállán a zuhany alá és magukra nyitotta a vizet.Taylor kapálózni és visítozni kezdett, ire Brian már a nevetéstől elengedte.
-Olyan szemét vagy!-kezdte ledobni vizes ruháit Taylor.
-De ezért hiányoztam!
-Ki mondta hogy hiányoztál?-kérdezte durcásan Taylor és egy száraz törülközővel kezdte magát szárítgatni  majd összeszedte a pizsijét és bezárkózott a wcbe, hogy átöltözhessen.Brian közbe visszament barátjához aki addigra kinyitotta a kanapét. Mindketten lefeküdtek, maguk között kihagyva  a helyet Taylornak, akit vigyorogva vártak. Pár perc múlva megjelent a lány és egyből morogni kezdett az orra alatt, miközben bemászott a két fiú közé.
-Utállak titeket!-morogta és hasra fekve próbált mihamarabb elaludni.

2 megjegyzés :

  1. sziasztok! nagyon jó a blog, remélem, hamar hozzátok az új részt! várom a folytatást! ;) CG

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönjük szépen!! Igen holnap már jön a friss :) bocsi a késésért de sajnos sok lett a tanulnivaló, de majd holnap hozunk olvasnivaló! ;)

    VálaszTörlés