2015. január 21., szerda

Sex on the Beach 12.fejezet

Brian:

Fejfájás, hányinger, másnaposság.Elindultam ki, Ava már kint ült a kanapén és ahogy megláttam bevillant az este Audreyval és elfogott egy rossz érzés. Már fent volt egy reggelis kocsi úgyhogy gondoltam inkább leülök kajálni.
-Mi van, hosszú volt az este?-kérdezte Ava és leült velem szembe.
-Inkább a mai nap lesz hosszú.-morogtam.
-Baj van? Történt valami amiről tudnom kéne?-kérdezte Ava gyanakvóan én meg visszaköhögtem a zabpelyhemet.
-Mi? Nem, dehogyis!
-Syn!?
-Komolyan mondom, jó voltam!
-Tényleg az volt!-szólalt meg hirtelen Audrey és én újra elkezdtem fuldokolni.-És semmi perverz értelemben, kedves volt és rendes és nem használta ki a helyzetet.
-Milyen helyzetet?-jelent meg Jimmy is, én meg már azt hittem nyugodtan el lehet sunnyogni mi volt este.
-Nem rád tartozik.-bökte ki Audrey és visszavonult a szobájába.
-Mondott  neked valamit rólam?-ült le mellém Rev.-Vagy csinált valamit?
-Miért mondott volna bármit is rólad?-kérdeztem, de csak meredten, szótlanul bámult tovább.-Bejön? Kavartatok?!-akadtam ki.
-Egy kicsit, de lekoptatott és most nem tudom miért, vagy mi van.-ezen csak jobban fenn akadtam.
-Najó fiúk most lenne egy interjútok lent a hallban utána pedig egy fotózásotok, szóval 5 perc és indulunk.-szólt Ava, így ott hagytam a reggelimet és inkább felkaptam egy pólót, hogy indulhassunk.

Audrey:

A szobámban inkább szép csendben megvárom amíg a fiúk intézik a dolgaikat, nem is tudom hova tenni a dolgokat. Jimmy tetszik, erre ellököm, Brianre meg rávetem magam. Ha ő nincs észnél akkora botrány lett volna...ajtócsapódás. Felkaptam a köntösömet és a fürdő felé indultam, de Ava maradt és pont ott állt az ajtómban mikor én azt kinyitottam.
-Beszélj!
-Mi? Mit mondjak?-kérdeztem ijedten.
-Mi történt köztetek?
-Semmi, megnyugodhatsz, esküszöm.-mondtam és elsétáltam mellette a fürdőszobához.
-Lemegyek felügyelni az interjút aztán elkísérem őket a fotózásra, jó? Mobilon elérsz.-szólt és kisétált ő is az ajtót becsapva maga után.
Nyomorult szemétládának érzem magam.Vissza kell fognom magam, és bocsánatot kell kérnem Jimmytől, Syntől.

Brian:

-Szia királylány.-léptem Ava mellé mikor Shadzre került a sor a fotózásnál.
-Királylány? Mit szeretnél?-nézett gyanakvóan és méregetni kezdett.
-Nem szeretnék én semmit, csak beszélgetni.
-Miről?
-Audreyval mióta ismeritek egymást?
-Nem tudom, elég régóta, kb mióta épeszű emberke lettem.Miért?
-Hogy bánik a pasikkal?
-Mi van?! Syn erre most...
-Nem akarok tőle semmit, én sose tenném ezt veled, csak tegnap este mondott valamit ami kíváncsivá tett...
-Te sose tennéd ezt velem?! Azt hiszed ő igen?! Mekkora bunkó vagy, a legjobb barátnőm, ne akard már ezt bemesélni nekem.
-Ava nem ezt mondtam, félre értesz...-mondtam de hiába, simán ott hagyott és bedugta a fülét.

 Audrey:

Már kész voltam a vacsorával mikor  megérkeztek a többiek. Nevetgélve és farkaséhesen, vagy legalábbis Zacky...
-Hé tudunk beszélni kicsit.-léptem Brian mellé aki a szobája felé indult én meg utána.Becsuktam magam mögött az ajtót.-Szeretnék a tegnapiért...
-Alattomos húzás volt. A legjobb barátomat velem bántani, nem gondoltam volna.
-Mi? Te meg miről beszélsz?
-Miért másztál rám? Csak Revnek akartál fájdalmat okozni de ez nem jön be, nem leszek partner, pláne hogy Ava is...
-Én csak bocsánatot akartam kérni, hogy ennyire durván bepiáltam és rád másztam és megakartam köszönni, hogy nem használtad ezt ki.De ha már témánál vagyunk, tegnap eszedbe sem jutott a legjobb barátod, csak Ava véleménye miatt féltél...
-Mert tegnap még nem tudtam hogy kavartatok is.-Brian nagyon felhúzott de mostanra láttam, hogy már ő is ideges.
-Ohh te szent!
-Nekem számít a legjobb barátom, nem úgy mint neked. Tudod jól, hogy Ava mit kért mindenkitől, de te élből kettőnkkel is kavartál.
-El ne merd mondani neki, vagy istenemre esküszöm, Brian, hogy...
-Mit csináltok?-nyitott be ekkor Ava.-Gond van? Mi történt tegnap este?
-Kérdezd a legjobb barátodat én úgyis bunkó vagyok.-rontott ki Brian a szobából vissza a többiekhez. Én utána de csak a kabátomat kaptam fel és leléptem.

Ava:

-Ez meg mi volt? Mit műveltél?-mentem Brian után.
-ÉN nem csináltam semmit. Persze téged ez nem érdekel, mert Audrey egy kisangyal. Megmondjam mi? Egy ribaaaanc.-vágta a képembe én viszont abban a pillanatban fel is pofoztam. Döbbenten állt előttem, a többiek is mind elhallgattak.Senki nem szólt semmit, csak néztek rám, így bevonultam a szobámba. Fel alá járkáltam, nagyon felhúzott Brian, de nem kellett volna megpofoznom.
-Hé bejöhetek?-nyitott be Matt.
-Persze!
-Jól vagy?-csukta be maga mögött az ajtót.
-Nem, Brian... én ezt nem bírom...
-Nézd, elég régóta ismerem, a legjobb barátom, és szerintem ő most tényleg ártatlan.
-Jó én így vagyok Audreyval,..-vágtam oda, mire Matt csak megvonta a vállát és kisétált.

2 megjegyzés :

  1. Szia.
    Wow mire nagynehezen idejutok hogy komizok az előzőhöz már van új rész *.* ez tetszik :D
    Amugy imádtam mindkettőt *.*
    Remélem Brian-ék segítenek abban hogy Jackson feldolgozza a dolgokat és minden újra jó lesz.. Na de hogy Lizzy rendőr?! Ha belegondolunk nem meglepő de azért mégis az...

    Ez pedig.. kíváncsi vagyok hogy hogy fognak alakulni a dolgok mind Ava és Syn/Matt közt mind Audrey és Jimmy közt... Ráadásul most mindenki a barátját védi ami természetes csak most tényleg Audrey a "hibás". Remélem azért nem (nagyon) fognak összeveszni Ava-val mert "szabályt szegett"
    Ne legyek telhetetlen, de remélem holnap is lesz friss *.*
    Cynthia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én ugyanígy jöttem mikor megláttam, hogy van komi :)
      Nagyon örülök, hogy tetszettek az új részek, és még jobban, hogy írtál is komit ;)
      Jelen pillanatban úgy érzem ma is lesz friss, de nem merek semmit kijelenteni ...
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, tényleg jól esik, ez szól minden olvasónak, néha néha nagyon jól esik minden blogolónak a visszajelzés!!

      Törlés