2014. szeptember 4., csütörtök

Sex on the beach 7. fejezet

Ava:

-Basszus egyre jobban izgulok a turné miatt.-kezdtem nyavalygásba mire Audrey csak fáradtan felsóhajtott.
-Fejezd be! Nem lesz gond! A srácok különben is egész normálisak lettek.
-Igen mert most nem vedelnek és mert tudom mindegyikről hol lakik.
-Akkor meg ne parázz ott velük leszel egy buszon és a szállodákban is.
-Igen, de... a sok rajongó,... a kurvák...-fogtam a kezem.
-Na jó most azért félsz hogy bajt csinálnak vagy azért  mert kurvázni fognak?
-Nem érdekel ha kurváznak de nekem kell utánuk takarítani.
-Ne hazudj. Zavar hogy csajozni fognak? Erről van szó igaz?!-hiába akartam letagadni igaza volt.
-Én csak...
-Matt miatt?
-Neeeem!-ellenkeztem hevesen.-Csak én vagyok velük az egyedüli nő és..
-És? Azt akarod hogy mind utánad epedjen? Vagy hogy másra ne is nézzenek mert te ott vagy?-kérdezte nevetve de én nem nevettem, jól esett volna az önbizalmamnak ha ez tényleg így lenne...
-Na jó szedd a cuccod!
-Mi minek?
-Elmegyünk kicsit helyretesszük az egódat, fodrász, körmös, stb...-rángatott fel a kanapéról és el indultunk.
-Tudod nekem lehet jobban segítene ha velünk jönnél a turnéra.-vetettem fel hirtelen az ötletet a kocsiban.
-Mi? Nem tehetem te is tudod. A munkám nem éppen olyan mint a tied,... én főzhetek egy buszról.. én...
-Felvehetnélek a fiúk szakácsának, vagy akár az enyémnek... jó buli lenne együtt, nem?!
-Ava, azért mert félsz egyedül nem jó buli.
-Kérlek, kérlek kérlek-kezdtem könyörögni, de nem nagyon hatott. Röpke 10 perc kellett, hogy már ingerülten közbe vágjon.
-Üzletet ajánlok! Ha most mindent úgy csinálunk, ahogy azt én akarom, olyan ruhákat veszünk és pakolunk be neked ahogy én akarom, és a turné alatt ha valamire azt mondom hogy muszáj megtenned, te megteszed, akkor elmegyek. DE! Csak akkor!-még át se gondoltam de rávágtam hogy rendben. Csak akkor szembesültem a ténnyel, hogy mibe is mentem bele, mikor már a hajamat festették és vágták....
Ahogy a tükörbe néztem teljesen más nőt láttam, a hajam szép vörösesbarna árnyalatban ragyog, az arcom is teljesen más...percekig csak bámultam a tükörbe, nem hittem hogy az én vagyok.


Audrey:

-Komolyan mondom tökéletes lett!-vigyorogtam Avara aki még mindig saját magát bámulta a tükörben.-Elfognak tőled ájulni a srácok!
-Mi?! Én nem, ...-kezdett bele -Tényleg?
-Aha!-bólogattam boldogan.Tudtam, hogy Avanak ez a baja, fél hogy a sok csaj mellett senkinek fogja érezni magát, mert túl félénk.
-Na jó, akkor viszont intézzük el, hogy az indulásra szabad legyél.
-Jól van, mikor is mentek? Vagyis megyünk?
-Pénteken!
-Várj most péntek?Holnap után péntek? Ez komoly?! Hogy tehetted ezt velem!-pattantan fel idegesen.-Ezt nem tudom elintézni ilyen rövid idő alatt.
-Majd én elintézem, add a főnököd számát.-a kezébe nyomtam és idegesen kiviharzottam a szalon elé. Előkotortam egy szál cigit és rágyújtottam.Olyan ideges lettem, hogy a kezeim is remegni kezdtek.
-Nocsak, ki ez a bombanőőő!-hallottam egy ismerős hangot így megfordultam.
-Szia Jimmy neked is!-intettem mosolyogva és már el is indultak felém Zackyvel és Briannel.
-Nahát, jó téged a saját lábaidon is járni látni.-mosolyogtam Zackyre de láttam még a fején hogy kicsit kómás.
-Mit csinálsz itt?
-Avat tuningoltattam fel.-kacsintottam rájuk mire elvigyorodtak.-Rá se fogtok ismerni.
-És miért vagy ideges?-kérdezte Brian, mire hunyorogva ki fújtam a füstöt.
-Most tudtam meg, hogy veletek megyek a turnéra.-
-Mi? Király!-lelkendezett Jimmy, ami jól esett, de Brian csak kikerekedett értetlen képpel nézett rám.
-Minek? Mármint mi leszel?
-Ava támasza, és a szakácsotok!
-Te szakács vagy?-ébredt fel álmából Zacky és már át is karolt.
-Mit szeretnél?-kérdeztem mire mind csak nevetni kezdtek.-Na mindegyis, jó? Majd pénteken találkozunk, most tűnés még leleplezitek a meglepimet.
-Várj, Ava lesz a meglepetés?-kérdezte furcsa grimasszal Brian.
-Hidd el Brian, hogy még térden állva fogsz nekem könyörögni, hogy segítsek jóvá tenni hogy bunkó voltál.
-Azt kétlem!-vágta rá egyből.
-Hidd el nekem! Ava gyönyörű és ha meglátod, te is így fogod gondolni, milyen kár, hogy magadra haragítottad mi?-mosolyogtam rá és mielőtt reagálhatott volna eldobtam a csikket és visszamentem a szalonba, ott hagyva a srácokat.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése