2014. augusztus 20., szerda

Sex on the beach 6. fejezet

Helyre állt az univerzum rendje és újra itt vagyok és itt van a friss is!  Most már csak akkor jöhet közbe valami ha elátkoztatok amiért ennyire megvárattalak titeket, még egyszer bocsi! De lényeg a lényeg itt a friss, délutááááááán is jövöööööök ;)

Ava:

Reggel felriadtam az álmomból, ami már nem vágyakozás inkább rémálom lett számomra. Ahogy felültem hirtelen vissza is húzott a fejem.
-Basszus!-szisszentem fel és a homlokomra tettem a kezem.
-Halkabban!-suttogott Audrey.-Túl másnapos vagyok!
-A te hibád! És miért vagyok az ágyadban?-ültem fel ismét, már kicsit lassabban.
-Mert a tied össze lett hányva!
-Mi van?-siettem a szobám felé, de nem jutottam el addig. Elszédültem és az előszoba padlóján találtam magam.Mire kinyitottam a szemem Audrey állt fölöttem.
-Jól vagy?-kérdezte és felém nyújtotta a kezét.
-Asszem. -nyöszörögtem és újra a szobám felé indultam. De mikor benyitottam nem éppen az a látvány fogadott amire számítottam.
-Ez meg mi?-kérdeztem Audreyt.
-Rosszul lett és befektetted az ágyadba, nehogy valaki így meglássa.-Megláttam a cipőjét a földön felkaptam és hozzá vágtam.
-Kelj ki az ágyamból! Most!-morogtam és elindultam a konyha felé remélve hogy találok aspirint.

Brian:

-Mi van senki nincs itthon?-nyomtam még mindig a csengőt de nem nyitottak ajtót. Aztán mikor már rágyújtottam volna egy cigire Ava feltépte az ajtót.
-Vajon miért nem lep meg hogy te vagy aki megeseríti a reggelem?!-morgott de nyitva hagyta nekem az ajtót így bementem.
-Mi van? Csak nem túl másnapos vagy? Nincs hozzászokva az úrihölgy?
-Kussolj! Még mindig nem tűröm, hiába robban szét a fejem. De amúgy miért is vagy itt?-nézett rám fáradt szemekkel.Nem értem ezt a nőt komolyan, általában bejön a nőknek az amilyen vagyok. Igazi rocksztár, bunkó vagyok velük, jó zenész, helyes, gazdag és pont azt adom nekik amit akarnak.
-Hm? Miért vagy itt?
-Zackyért jöttem.
-Ohh az jó, kapard ki az ágyamból, mielőtt kirugdosom!-sétált el, de nem bírtam ki utána kellett mennem.
-Mi van? Miért vagy ilyen bunkó? Tegnap végre lelazultál és most nagyobb paraszt vagy mint előtte.
-Tudod mi van? Nem vagyunk barátok nem kell lelazulnom hozzátok. Az a dolgom, hogy felkaparjalak titeket a padlóról, hogy el lehessen titeket adni, nem az hogy barátkozzam veletek. Megvannak a magam barátai! Vidd el innen aztán majd 3 hét múlva a turnénál találkozunk, addig nem érek rá!-morgott és bezárkózott a fürdőszobába. Elindultam a szobája felé Zacky félig az ágyon, lábai lent a földön.
-Gyere haver, mert Ava kifüstöl minket!-karoltam bele és felállítottam. Mikor kifelé mentünk összefutottunk Audreyval.

Audrey:

-Hova hova?-kérdeztem Briant, láttam kicsit ideges.
-Menekülünk Ava elől!
-Jaj ugyan már! Mikor fejezitek már be? Ava normális, jófej csaj, és kifejezetten jó társaság..
-Velem nem az, vagyis velünk!
-Mert bunkó vagy!-vágtam egyből közbe mire kikerekedett szemekkel nézett rám. Úgytűnik meglepődött.-Ne legyél nagyképű és ő is normális lesz.
-Ő kezdte az egészet!
-Ez nem igaz! Csak tudja milyenek vagytok hírnevetek van nektek kettőtöknek a szakmában. Ez az első komoly melója, ne csesszétek el neki és ne vegyétek el a kedvét, jó? Kérlek!-nem válaszolt csak mordult egyet és tovább sétált Zackyvel.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése