2014. január 3., péntek

Life is just a game 31.

Heidi:

-Jimmy így nem kéne vezetni! Azt se látod, hol a kormány!
-Csitt! Megyünk, csak 15 perc az egész.
-Jimmy, sétáljunk!-kérleltem, de hát egyikünk sem volt olyan állapotban hogy egy autót képes legyen elvezetni.-Nem akarok meghalni!-Jimmy persze dühösen beszállt a kocsiba.-Szállj ki! És ha neki mész valaminek?
-Nem fogok, de te akkor sétálj haza!-vigyorodott el és már indította a kocsit.
-Jimmy!-próbáltam keményen rá szólni, de intett egyet és elindult. -ÁLLJ MEG!-kiabűltam utána, mikor felszaladt az az autó a járdára és aztán hirtelen belecsapódott egy villanyoszlopba.
-JIMMY!-futottam amilyen gyorsan csak tudtam, nem tűnt úgy hogy baja van, de nem volt magánál.-Segítsen valaki!-kértem a körülöttünk állókat, hogy segítsenek kihúzni a kocsiból, mert az autó füstölni kezdett.
-Hölgyem a mentősök azt mondták, hogy nem szabad megmozdítani!
-Fogja be! Nem fogom hagyni, hogy a kocsiban égjen!-hurrogtam le és próbáltam élesztgetni Jimmyt.-Héé, héé, hallasz? Jimmy semmi baj, mindjárt ide ér a mentő és...
-Heidi?
-Hála istennek!-sóhajtottam fel.
-Ez ... ez... kibaszott durva volt!-vigyorodott el.-Tiszta vidámpark!
-Jól vagy? Mozog mindened?
-Jah, jól vagyok, csak marhára szédülök!-mondta de azért felült.-Mindjárt jobb!
-Jó de maradj ülve, úgyis be kell mennünk a kórházba!
-Heidi lépjünk le, nem mehetünk kórházba!-kapta el gyorsan a kezemet.
-Mi?
-Ittasan vezettem!-próbált hirtelen felállni.
-Basszus Jimmy, a mentősök már mindjárt itt vannak, mondtam, hogy ne, ééééééén mondtam! Na jó ki fogunk találni valamit felhívom Skyet!-kaptam elő a mobilom és már nyomtam is a hívásgombot.

Matt:

Skye mobilja valószínűleg mikor beszéltünk eshetett ki.
-Nem láttátok Skyet? Itt hagyta a mobilját és csörög!-kérdeztem a srácokat a nappaliban.
-Vedd fel!-vonta meg a vállát Tony.
-Nem veszem fel!
-Ki hívja?-kérdezte Zacky.
-Heidi!
-Akkor vedd fel!-mondták egyszerre. Végülis ebből baj nem lehet, Heidit ismerem.
-Szia, Skye itt hagyta a mobilját és..-de hiába, Heidi közbe vágott.-Micsoda? Jól vagytok? Hol? De melyikbe? Jó, jó, felhívom! Máris indulunk. Jó, jó!
-Mi a baj?-fordultak felém a többiek.
-Autóbalesetük volt, bevitték őket a kórházba, de Jimmy ittasan vezetett így kell egy ügyvéd
-Na bassza meg!-pattant fel hirtelen mindenki.
-De jól vannak? Heidi?
-Jól vannak, nincs semmi bajuk. De most megyek hívok egy ügyvédet meg a menedzsert hogy intézzen valamit.Keresse meg valaki Skyet!

Brian:

-Menjen már gyorsabban!-szóltam idegesen a taxi sofőrre.
-Brian, nyugalom, nem lett bajuk!-próbált nyugtatni Skye, nem is értem hogy képes nyugodt maradni.
-Hogy ülhetett kocsiba ha enniyt ivott? És ha meghalnak?-morogtam magamban és ahogy megláttam a kórházat, még meg sem állt a kocsi én már nyitottam az ajtót.
-Hé, üdv, behozták a barátom és a feleségemet, Jimmy Sullivan és..
-Igen igen, 3. emelet 304-es vizsgáló.-válaszolt egyből a nővér így már rohantam is a lifthez. Pár embert löktem csak fel és csak néhány "bazdmeget" kaptam mire odaértem a szobához.
-Jól vagy?-kaptam, el Heidit és megöleltem.-Semmi bajod?
-Jól vagyok,de neked pihenned kéne.-kezdte a rinyát, így inkább csak megcsókoltam.
-Szeretlek!-mondtam, madj elengedtem, hogy Jimmyt is elkaphassam.-Te idióta és ha bajotok lett volna? Megöllek ha kinyírod magad és a feleségemet!
-Csak azért csináltam, hogy ezt halljam!-tette a vigyorgó idióta képével a mellkasára a kezét és sóhajtott mint valami csöpögős jelentben.
-BALFASZ!-ordítottam a képébe.-Meghalhattál volna!
-Jó, igaz, felfogtam!
-És mit mondtak a zsaruk?
-Egy hónap múlva lesz a tárgyalás, a turné után.-mondta Heidi.
-Szerencse!-sóhajtottam fel és így kissé megkönnyebbültem. Aztán megjelentek a többiek is és ment a diszkurzus az orvosokkal, hogy hadd menjünk el, hogy holnap indulhassunk.


Heidi:

Legalább este 10-re visszaértünk a hotelbe, így még volt időnk kipihenni magunkat a holnapi indulás előtt.
-Velem alszol?
-Nem Brian, menj szépen a szobádba.
-Miért nem?
-Még nem tartunk ott!-paskolgattam meg az arcát.
-Ígérem nem nyúlkálok!
-Nem, nem nem! Tartom magam!-kacsintottam rá, de elkapta a derekam.
-Csak annyit kértem, hogy aludj velem, a többi meg úgyis alakul.
-Nem,..-kezdtem de egyből megcsókolt, kicsit eltoltam magamtól.-még nem alakul...-de megint csak nem hagyott.-Fejezd be! Menj aludni!-toltam el mosolyogva és bementem a szobámba. Egész jól alakulnak a dolgok, feltéve hogy nem jön megint valami közbe.
Korán Reggel Matt ébresztett mindenkit, hogy indulni kell. Halál kómásan kóvályogtunk mindannyian le a buszra, de nem csoda hogy Matt hajtott minket, este koncert, és utána már mennünk is kell tovább mert holnap este már másik tagállamban lesz koncert.
Felzsúfolódtunk és nem meglepő módon mind kidőltünk szinte azonnal.
-Skye, gyere már kicsit!
-Mi van húgi?
-Csak gondolkodtam, van ugye egy hetünk még a turnéból, mi lesz ha hazamengyünk?
-Hogy hogy mi? Egy kis pihi, aztán jön a klip, pihi.
-Nem úgy értem, a srácokkal. Brian?
-Ne, elakarsz költözni?-képedt el.
-Nem, nem tudom, a férjem... azt hiszem... a ház kicsi lenne nekünk és, fura is lenne... van más megoldás?
-Heidiii ez komoly? Ott hagysz minket?
-A férjem.
-NeM IS!-ölelt meg nevetve.-Majd ha haza érünk kitaláljuk, hogy hogy legyen, jó?
-Jó! Szeretlek tesó, és nem hagylak el!-húztam magamhoz és megöleltem.-Tudod mire gondoltam még?
-Na mire?
-Visszafestetem a hajam feketére.
-Mikor?
-Ma estére, eljössz velem ha megérkeztünk befestetni? Meglepek mindenkit.
-Úgyérted Briant?
-Nem akarok szőke lenni, Michelle is az volt!-fintorodtam el, de persze jó testvérhez híven csak kinevetett.
Ahogy megérkeztünk már kerestük az első szalont. Sokáig elidőztünk, már csak akkor találkoztunk a srácokkal, mikor a koncert előtt készültünk.
-Hello Skye, és Skye?-nézetek meglepve a fiúk.
-Na ez durvaa! Agyrázkódás, tuti!-ült le gyorsan Jimmy, mire csak felnevettünk.
-Nyugi, Én Heidi vagyok!
-Gyönyörűűű!-karolt át Brian hátulról és belepuszilt a hajamba.-A régi Heidim!

2 megjegyzés :

  1. Jimmy, a kurva életbe....
    Gondoltam, hogy nem bírja ki, hogy ne csináljon valamit! :D
    Brian-t megértem totálisan, hogy ennyire kiakadt! :)
    Heidi el akar költözni? o_O Na neeeeeee!
    "Hello Skye, és Skye?"
    XDDDD
    Hatalmas!! :D
    Várom a frisst és a másik fic-hez is lassan érkezem! :)

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Jimmytől nincs más amit elvárnánk :) Dehát majd a tárgyalás eldönt mindent...
      Heidi csak a Briannel való összeköltözésen gondolkodott el, elvégre mégiscsak valami házasságban élnek vagy mi :D
      Köszönjük a komit :)

      Törlés