2013. augusztus 22., csütörtök

Life is Just a game 1.

Matt:

-Srácok láttátok?
-Mit? Kit?-kérdezte vissza értetlenül és arra felé tekintgettek, amerre az előbb én bambultam el.
-Mintha, esküszöm mintha...
-Mintha mi? Nyögd már ki?-válaszolt ingerülten Brian.
-Skye!
-MI VAN?-tapadt a kocsi üvegére egyből Zacky és Jimmy is.
-Heidi?-kérdezte Brian.
-Nem, csak Skye, de ők... nem lehet, hogy itt legyen ugye?

Skye

-Miért sietünk így?
-Alec, kérlek ne nyafogj sietni kell!
-De miért?Fáraadt vagyok mááár!
-Mert olyasvalakik ülnek abban az autóban, akikkel nem szeretnék most összefutni.
-Miért? Gonoszak?
-Nem, de ne kérdezősködj!-kezdtem ingerültebb lenni és fel se tűnt úgy szorítottam már a karját és rángattam magam után, ahogy megláttam Mattet a kormány mögött.
-Nem akarok oviba menni!-nyafogott tovább, de olyan ideges lettem, a szívem majd kiugrott a torkomon, már már szaladtam, menekültem.
Alig 10 percbe telt mire oda értünk az ovihoz és le adtam a kissrácot minden gond nélkül aztán a járda patkán ülve kezdtem fel dolgozni a látottakat.
-Nem, nem nem! Nem kezdheted előlről! Nem nem!-mondogattam magamnak. A telefonom csörgése zavart csak meg. Kihalásztam a zsebemből és a kijelzőt néztem. Heidi.
-Basszus!-kiálltottam el magam és egyből felpattantam és próbáltam egy taxit leinteni. -Szia! Leszállt a géped?
-Szia, már vagy 20 perce, hol a francban vagy?
-Taxiban, nem sokára ott vagyok, csak le kellett adni a kölyköt oviba.
-Hogy van?
-Egész jól, hisztizik!-morogtam, de szerencsére Heidi nem értette.
-Na jó, siess, addig veszek valami kaját!-azzal ki is nyomta a telefont én meg be is pattantam a taxiba.Ahogy kiértünk a reptérre megláttam a nővéremet és már siettem is elé, hogy segítsek neki a cuccokkal.
-Nem fogod el hinni kit láttam ma!-kezdtem a mondandómat, mire érdeklődve fordult felé miközben sétáltunk.
-Mi? Kivel?- kérdezte mire csak elmosolyodtam ahogy eszembe jutottak a régi emlékek. -Mondd már!-kérlelt.
-Skye!-szólt valaki utánam, mire mindketten hátra forultunk.-Úgy tudtam, hogy téged láttalak ma!
-Matt!-mondtuk egyszerre zavartan, akadozó hangon Heidivel.
-Na pont vele találkoztam ma!-nyöszörögtem Heidi fülébe, hogy csak ő hallja.
-Rájöttem!-mondta hangosan mire Matt csak homlok ráncolva nézett ránk, nem értette miről van szó.
-De ti hogyhogy itt? Itt laktok? Visszaköltöztetek?-rohamozott meg minket a kérdéseivel mi pedig ledermedtünk.-Várjatok szólok a többieknek!-mondta és el is tűnt.
-Basszus Skye induljunk gyorsan!
-Lelépünk? Nem bunkó húzás ez egy kicsit?
-Mi? Nem!Nem akarok most báj csevegni!
-Jó, de akkor ne úgy mintha menekülnénk, szépen, kényelmesen siess a taxi felé!szűrtem a fogaim között mire nevetni kezdtünk és már majdnem oda értünk a taxihoz mikor Matt és a többiek is odarohantak hozzánk!
-Hé, hé hé! Várjatok meg!-szólt Matt mire, megintcsak mosolyogva megfordultunk. Ott voltak mind, nem is hittem a szemeimnek.
-Most akkor üljünk le inni! Majd utána elrepülünk!-csapta össze a két kezét vigyorogva Jimmy.
-Ja ja menjünk!-helyeselt Brian és Zacky is.
-Srácok, én most szálltam le nagyonfáradt vagyok és...
-Heidi kuss!-csitította le a nővéremet Matt mosolyogva és elvette a csomagjait. -Menjünk!-mondta és elindult a két bőrönddel.
-Skye!-morogta a nővérem és szúrós szemmel nézet rám, hogy csináljak valamit!Nem tudtam mit tenni, nem ellenkezhetek, sóhajtottam és megvontam a vállam. Heidi feje vörösödni kezdett ahogy elindultam a vigyorgó srácok után, de ő is jött utánunk, a reptér melletti vendéglőhöz.


1 megjegyzés :

  1. :DD Végre az első fejezet! :D

    Hmm.... Érdekesen indul az egész!
    Kíváncsi vagyok, miért nem akarnak ennyire a fiúkkal lenni, pedig ahogy észrevettem ők eléggé lelkesek voltak! :D
    Alec hisztije... Valahogy emlékeztet a régi önmagamra. :D
    Várom a folytatást! ;)

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés