2015. május 13., szerda

Nobody's perfect 3.6

-Jackson gyere indulunk!-szóltam be neki a konyhába, indultunk az iskolába. Péntek van és már  csak a hétvégét kell kibírnom aztán dolgozhatok újra.
-Várjatok, jövöööök!-szaladt le a lépcsőn Brian.
-Mi az? Jössz velünk?
-Ki nem hagynám!-kacsintott rám vigyorogva majd felkapta Jackson-t és előre mentek.Én felkaptam a táskáját és mentem utánuk, már jó 20-30 méterre voltunk mikor elkezdtek kiabálni a többiek.
-Hééé, Várjatoook!-futott utánunk Matt és Jimmy.
-Mi is jövünk!
-Csak iskolába visszük.
-És?-kérdezett vissza Jimmy aztán kikerülve indult tovább.
-Na jó nem értelek titeteket, valami baj van? Vagy ?
-Hé nyugi! Csak nem akarunk a házban rohadni.-karolt át Matt és húzott a többiek után.
-ja!-helyeselt Jimmy is elöl.-Ti meg mindig úgy jöttök haza ketten, hogy egésznap hülyültök.Lassan elértünk a sulihoz, Jackson mindenkivel lepacsizott aztán elindult be.
-Na és ma mi a program?-kérdezte Matt a kezeit dörzsölgetve.
-Semmi.Be kell fiztnem a tandíjat.-mindhárom srác elfintorodott.
-Van egy bank a strandon lévő vidámpark mellett is
-Persze, hányjunk ki mindent amit még meg sem ettünk.-sóhajtottam, de Jimmy csak bólogatott.
-Ahogy mondod!
-Na induljunk! Lesznek csajok, sör, és jó kis móka.-lökött meg Brian, hogy elinduljak.
-Persze...És hogy akartok odajutni?Levan zárva egy csomó út...
-De gyalog vagyunk, minket nem érint a felújítás...
-Jah, odasétálunk..-ötletelt Matt és Brian.
-Oké, csak 3 km.És tűz a nap.-mondtam, mire Jimmy megállt.
-3 km?-kérdezte, de egyikünk sem reagált, csak mentünk tovább, amíg gyalogoltunk nem beszélgettünk csak Jimmy panaszkodását hallgattuk.
-Ott vagyunk már? Én nem bírom...ÉÉÉÉÉÉÉÉGEK!
-Mindjárt!-mondtam és abban a pillanatban egy hatalmas durranást hallottunk és egy nagy lökést éreztünk oldalról.
-MI A...BAZD...-káromkodtak a srácok.
-Jól vagytok?-kérdeztem őket aztán ahogy oldalra néztünk két égő autót láttunk.
-Bazd meg, felrobbant?
-Nem, nem hiszem.-mondtam és már indultam a kocsik felé.,-ahhoz kicsi volt a durranás.
-Van benne valaki?-sétált mellém Matt.Ránéztem és megijedtem, elkezdtem gyors léptekkel haladni a kocsik felé.
-HÍVJATOK RENDŐRT, MENTŐT!-kiabáltam majd ahogy odaértem a kocsikhoz, próbáltam benézni.Az egyik autónak a motorháza lángolt, a kormány mögött egy eszméletlen nő ült, mellette senki, hátul viszont két kisgyerek.Megpróbáltam kinyitni az ajtót de bevolt zárva.
-Lizzy 10 perc és itt lesznek, hagyd.-lépett mellém Matt.
-Matt, bent van két gyerek, és ha felrobban?-kérdeztem tőle és már vettem le a pulcsimat.
-Mit csinálsz?-
-Takard el a szemed-mondtam és mutattam a nagyobb gyereknek, elfordította az arcát és akkor betörtem az üveget.
-LIZZY!-kiabált Brian és hallottam hogy már ők is jönnek oda.behajoltam a kocsiba kicsatoltam a gyereket aztán Matt kiemelte.
-Jól vagy?-hallottam ahogy még megkérdezte, de már máztam is be a másik gyerekhez,kisebb volt, talán csak 2-3 éves, és ijedten nézett rám, csendben sirdogált.
-Szia kicsim, kiszedlek, jó? Nincsen semmi baj.-mondtam és óvatosan kicsatoltam őt is, Brian ott állt az ajtónál, kiadtam neki az ablakon, majd odahajoltam a nőhöz.
-Hölygem, jól van?Hölgyem!-próbáltam ébresztgetni, nyöszörögni kezdett de nem válaszolt.Feloldottam a zárat az ajtókon és Jimmy segítségével kimásztam én is a kocsiból.
-Segíts kiszedni a nőt.-mondtam neki és kinyitottam az ajtót.-A gyerekek jól vannak?-kérdeztem a fiúkat Matt és Brian is a kezükbe fogták őket.
-Vigyázz nem szabad megrángatni, fej vagy gerinc sérülése is lehet.
-Akkor hogy szedjük ki?-akadt ki Jimmy magas hangon.
-A pulcsiját fogd, úgy, én meg a próbálom tartani a lábát.-óvatosan kihúztuk a nőt és lefektettük, de az autó egyre jobban füstölt.
-Menjetek arrébb!-intettem a fiúknak, hogy a gyerekek ne szívják be a füstöt.Oda mentem a másik kocsihoz egy idősebb férfi ült benne. A mellkasából kiállt valami és ömlött a vér.
-Jól van?-kérdeztem mire bólintott.
-Kpa levegőt?Mindjárt ide érnek a mentősök.-mondtam, újra csak bólintott.-Ki kell szednünk a kocsiból, mielőtt felrobbanna valamelyik.-magyaráztam miközben kinyitottam az ajtót de csak megrázta a fejét.
-Semmi baj, tud mozogni.-bólintott, jól van.-Matt!Segíts!-kértem mire odaszaladt.
-Kikéne emelni a kocsiból.-mondtam és Matt oda is ment a bácsi belekarolt és a karjába vette.-Vidd minél messzebb és maradjon ülve.-mondtam majd még benéztem a kocsiba, sehol senki, de egyre jobban füstölt.
-LIZ GYERE ONNAN FEL FOG ROBBANI!-kiabáltak a fiúk, de nem akartam otthagyni a nőt, de már nem lehetett megmozdítani. Meghallottam a szirénát és odamentem a nő mellé, kezdett magához térni.
-Hé, nyugalom! A gyerekei jól vannak, de most ne mozogjon, itt vannak a mentősök.-mondtam mire bólintott.
-Nem esett bajuk?
-Nem! Jól vannak mindketten, de maga nem volt magánál, lehet fejsérülés, maradjon nyugton.-mondtam és elkezdett pukkani az autó.
-SIESSENEK MÁR!-kiálltottam a két mentősnek akik felénk jöttek.
-NE nyúljon hozzá!Mit művelnek? Nem lett volna szabad...
-PERSZE,-kiabáltam le.-Hagyjam őket bent égni ugye? Nem lett bajuk, odafigyeltem, ő az egyedüli aki eszméletét vesztette, most tért magához, külső sérülése nincsen, de legalább 10 percig eszméletlen vol.
-Ki MAGA?-kérdezte aztán a másik mentős.
-Liz Locke!-mondtam és a fiúk felé indultam.
-Az anyja büszke lenne.-szólt utánam, mire picit megtorpantam, de aztán mentem tovább, megérkeztek a tűzoltók is, és mire mi tovább indultunk már oltották a tüzet.
-Mondtam, hoyg veletek mindig történik valami.-vigyorgott Jimmy.
-Fogd be!-mordultam fel. Utálom ezt...
-Liz orvosnak kéne lenned, nem zsarunak.-mondta Brian és a többiek is helyeslően pillantottak rám.
-Innunk kéne inkább nem ezzel foglalkozni.-és pont megérkeztünk a vidámparkba.Jimmy már a vattacukornál állt mikor mi még be se léptünk.
-Ügyes voltál! Mindenki jól van!- mosolygott rám Brian.
-Csak a sajét anyámat voltam képtelen megmenteni.-morogtam mire elkomorodott az arca.
-Hé, az nem a te hibád volt! Jacksont megmentetted!-húzott magához és percekig csak ezt ismételgette a fülembe.
-Minden oké?-simított a hátamra Matt.
-Najó, nem kell sajnálni.-húzódtam el.
-Hullámvasút?
-Utálom!-fintorodtam el.-Mindig hánytam utána.
-Most nem fogsz, menjünk!-rángattak mindketten, hiába igyekeztem elkerülni.
Bár igazuk lett, nem hánytam, de csak mert nem is ettem még semmit, így minden hánytató játékra fel is kellett ülnünk.
-Jól van most már elég, enni akarok, és nem szédülni...-kóvályogtam egyik kezemmel a fejemet fogva, mintha így megállíthatnám a szédülést, másikkal a gyomromat szorítva ami éppen hatalmasakat kordult.
-Gyere csak!-kapott Matt a karjaiba és elkezdett sietni.
-Úúú mi ez az illat?-kérdeztem és kinyitotam a szememet és egy grillcsirkés előtt találtam magam.-De imádlak!-pusziltam meg.-Egy egészet kérek, mind megeszem!-csimpaszkodtam még Matten.
-Nem akarsz menni?-kérdezte vigyorogva de én csak lóbáltam a lábaimat a karjában.
-Najó, ennyire nem vagyok lusta.-mondtam és ahogy lerakott leültem a padhoz.Brian egyből jött egy tálca sörrel és mire Jimmy is visszaért leborulva a padra, jött Matt a grillcsirkével.
Miután megkajáltunk elindultunk visszafelé a sulihoz, Jacksonért.
Mire odaértünk viszont már sehol sem volt, Suzy elvitte őt is.
-Akkor szabad vagy és azt csinálhatsz amit csak akarsz!-vigyorgott Jimmy és ugrálni kezdett.
-És mit akarsz csinálni?-kérdeztem tőle mire abbahagyta az ugrálást.
-Aludni.-nyöszörgött mire viszont én nevettem fel.
-Benne vagyok, menjünk haza!
-Este buli?
-Zsíííír!-és már szervezték is az esti programot...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése